Skocz do zawartości

bastian77

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bastian77

Informacje

  • Imię
    Sebastian
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 DI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia bastian77

0

Reputacja

  1. Dokładnie, brat w pasztecie b4 w zeszłym roku 2 razy wymieniał kostkę stacyjki A ogólnie w ciągu prawie 5 lat już jedzie na 3 kostce... taki urok tych aut Ciekawy jestem co powoduje ich "palenie się" ?
  2. Problem rozwiązany Okazało się, że to kostka stacyjki. Popalona była cała. Nie kupujcie kostki "na ślepo". Najlepiej jest wymontować zrobić zdjęcie aby wiedzieć jaka ma być właściwa do Waszego modelu pojazdu. W moim przypadku była taka (zdjęcie poglądowe):
  3. Błędów żadnych nie było. Dziwi mnie tylko to, że na ciepłym silniku odpala z kluczyka
  4. Elektromagnes był wymieniany 2 tyg temu. Stary był niesprawny w 90%. Nowy podłączony do rozrusznika z kabla na krótko odpala za każdym razem. Ze stacyjki bardzo rzadko odpala na ciepłym, ale czasami się udaje.
  5. Ok jacek70 sprawdzę kostkę. Jak najbardziej po sprawdzeniu napiszę co i jak. Kostka jeszcze nie wymieniona - w poniedziałek ze znajomym będziemy walczyć. W piątek tj. 13.02 wracając z pracy odstawiłem auto na parking i spróbowałem go odpalić z kluczyka (stacyjka) - moje zdziwienie - ODPALIŁ nawet 4 razy. W sobotę tj. 14.02 po nocce - nie odpalił z kluczyka. Ale już na "ciepłym" silniku - odpalił. Albo 13 piątek tak zadziałał albo najprawdopodobniej coś w stacyjce bo już nie mam żadnych pomysłów.
  6. Ok, ale jak wymieniłem elektromagnes to akurat kostka zadziałała. Paliłem go z kluczyka z kilka razy i było ok. Niestety po przejechaniu około 30 km po mieście (nie gasząc silnik) na drugi dzień musiałem już odpalać go z akumulatora (na krótko). Normalnie z kluczyka nie dało rady Jest jakaś zasada dotycząca działania kostki po wymianie elektromagnesu, że nagle zadziałała (bez jazdy samochodem) nawet po kilkukrotnym odpalaniu silnika z kluczyka a już po przejechaniu kilkudziesięciu km, po zgaszeniu silnika jest błoga cisza i trzeba na krótko z aku go odpalać ...?
  7. Czyli kostka nie daje prądu "+" do rozrusznika nawet gdy jest przekręcony kluczyk na rozruch. Może jakiś schemat wizualny...?
  8. Witam wszystkich forumowiczów. Opiszę swój jak dla mnie wielki problem dot. rozruchu mojego pojazdu. Od 4 dni męczę się z problemem odpalania pojazdu. Objawia się to w następujący sposób: 1. z pilota rozbrajam i centralny zamek otwiera mi drzwi; 2. wkładam kluczyk do stacyjki przekręcam (włączają się świece i inne wskaźniki i gasną - jest ok); 3. gdy już przekręcam na rozruch (odpalenie), niestety słyszalna jest błoga cisza; 4. wychodzę, podnoszę maskę od silnika i na krótko kabelkiem z rozrusznika dotykam + do akumulatora i rozrusznik kręci a pojazd mi opala. 5 szczęśliwy, że już go odpaliłem wyruszam w drogę. Nadmienię, że: A. odpalał na zimnym i ciepłym silniku; B. po około 2 tyg. odpalał tylko na zimnym; C. później już w ogóle nie odpalał; D. wymieniony został przekaźnik pomiędzy akumulatorem a rozrusznikiem oraz wymieniony został automat rozruchowy przy rozruszniku i dodatkowo sam rozrusznik tez został sprawdzony i jest w porządku jak również wszystkie kable zostały sprawdzone i prąd dochodzi; E. po wymianie w pkt D. sprawdzałem czy pali i uruchamiał się z kluczyka za każdym razem; F. na drugi dzień, z rana, ja kluczyk w stacyjkę, przekręcam a tu ...? błoga cisza i znów na krótko do aku i odpala; G. moje obecne odpalanie odbywa się tylko na krótko (kabelek z rozrusznika do + akumulatora) z przekręconym kluczykiem na rozruch; H. rozrusznik był sprawdzony i działa. Jaka może być przyczyna odpalania tylko z kabelka pod aku ? W ostateczności myślałem o kostce pod kolumną kierowniczą... ? Proszę Wasz Szanowni forumowicze o porady.
  9. Ok rozumiem. Przy okazji możesz porobić fotki krok po kroku - przyda się na forum
  10. Hmmm trudno powiedzieć coś o Max Led Szukając dla siebie napotkałem się na właśnie te Max Led ale przekonałem się do światełek firmy NSSC : Ja osobiście raz jeszcze zakupiłbym ww. światełka do jazdy dziennej
  11. Poszukuję przewodów do świec żarowych. Dokładniej chodzi mi o "fajki", 2 szt mi popękały i niestety świece się sypnęły i nie palą Nie chcę czekać aż do zimy bo na pewno się zdziwię, któregoś zimowego poranka Czy można zastosować inne rozwiązanie podłączenia "wtyczek" na świece i przylutować do oryginalnych kabli ?
  12. Przepraszam więcej dałem ale widzę, że ceny wzrosły. ja dałem +/- 150 PLN. to było ze 2 lata temu Naprawdę je polecam. Ok, ja je mam i potrzebuję drugi komplet. Szukam coś tańszego, choc boje się o jakość i koniec końców pewnie wezmę znowu te. jihaad może nie kombinuj i nie szukaj jakiś tańszych - jeśli też je miałeś i jesteś przekonany o ich trwałości i użyteczności jak i skuteczności to weź właśnie te światełka
  13. Przepraszam więcej dałem ale widzę, że ceny wzrosły. ja dałem +/- 150 PLN. to było ze 2 lata temu Naprawdę je polecam.
  14. Ja długo myślałem o światłach do jazdy dziennej i dałem się przekonać. Światła sprawdzone z gwarancją - nowe. Koszt około 100 PLN. Poniżej przedstawiam swoją niunię w ww. światełkach Z daleka jest się widocznym a w szczególności bardzo się przydaje jadąc raz w zacienionych a raz w słonecznych miejscach. Światła non stop są widoczne i z daleka i z bliska. Wygląd w realu jest o wiele lepszy A tutaj model ww światełek : Lampa Dzienna LED HID 510
×
×
  • Dodaj nową pozycję...