Skocz do zawartości

Grzechu018

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Grzechu018

Osiągnięcia Grzechu018

0

Reputacja

  1. Odpowiadając i jednocześnie dziękując za zainteresowanie. 1. Smok sprawdzony, wyczyszczony, brak lewego powietrza. 2. Ciśnienia sekcji wtępnej nie sprawdził - czy mogę prosić o pouczenie w jaki sposób to uczynić i jaka powinna wynosić wartość ciśnienia? 3. Logi postaram się wrzucić 4. Problem pojawia się z rana, tudzież po postoju auta przez kilkanaście godzin. Kręci rozrusznik, jakby łapał, dławił się i trwa to w zależności od temperatury otoczenia od kilku sekund do kilkudziesięciu. Gdy było -23 zapalił po 3 próbach. Świece sprawdzone, prąd dochodzi do nich. Po odpaleniu kuleje i trzęsie się przez kilkanaście sekund. Jeśli mogę, pozwolę sobie wrzucić film z tego odpalania ala ursus c30. Uczynię to jednak jutro po pracy w godzinach popołudniowych. Jeszcze raz dziękuję Ci za zainteresowanie moim problemem. ---------- Post dopisany at 01:28 ---------- Poprzedni post napisany at 01:22 ---------- ---------- Post dopisany at 01:31 ---------- Poprzedni post napisany at 01:28 ---------- I tutaj to nie jest tak do końca oczywiste. Pompa, a dokładniej nastawnik z 10-pinową wtyczką ma nieco inną budowę - inny rodzaj trzpienia więc mogą wystąpić problemy. Wybiorę więc moją pierwszą wersję, przełożę nastawnik na 7 pinów, a pozostałe 3 kable idące od dołu pompy, czyli te zasilanie utnę w połowie i przelutuje na wtyczkę 3 pinową ze starej pompy. Ale dziękuję za zainteresowanie.
  2. Nastawnik wymienie, to żaden problem, gorzej, że od tej nowe pompy idą trzy przewody, które będzie chyba trzeba przelutować w taki sposób by pasowały to tej kostki 3 pinowej. Wymieniam bo mam problem z sekcją tłoczącą, zwyczajnie czasem dziwnie odpala, a po diagnozie u Czarka z Janowszczyzny, magika i świetnego człowieka (woj. Podlaskie) stwierdziliśmy, że to sekcja... Wiec kupilem używkę, ale jak na tym wyjdę? Pewnie po raz kolejny kasa poszła w błoto..
  3. Dzień dobry, zakupiłem pompę od audi a4 b5 1.9 tdi AHU z 1997 roku, a auto jakie posiadam to audi a4 b5 90km AHU 1998 rok. Otóż po odebraniu paczki poszedłem do garażu w celu przymierzenia nowej "używanej" pompy i dosłownie wszystko jest takie same, nawet numer 028 130 115 M. Problem dotyczy jednak wtyczki, dzięki której pompę podpinamy pod komputer. Moja mimo tego samego numeru posiada 7 pinów a jeden jest zaślepiony + druga wtyczka 3 piny. Zakupiona pompa zaś posiada 10 pinów w jednej wtyczce, nieco większą. Na aukcji człowiek napisał mi oznaczenie model itp więc byłem pewny, że kupiłem identyczną pompę wtryskową boscha. A tutaj niespodzianka. Czy da się to przerobić, czy będzie to pasować czy wydałem właśnie 4stówy na kawałek metalu? Proszę o podpowiedź co z tym zrobić... Oczywiście chodzi o wtyczkę idącą od nastawnika.
  4. Trepek - chodzi Ci o ten przewod co wchodzi w nastawnik? po odkreceniu tej sruby wchodzacej w nastawnik i poruszaniu cos w srodku lata. Czy tak powinno byc?
  5. Jak kręcisz w 1szym filmiku 1-1,5 sek po zgaśnięciu kontrolki świec to ja bym zostawił i nie szukał dziury w całym:wink: Tak pali przy -2 stopniach a swiece moge grzac i od razu krecic ale nic to nie daje...
  6. Posiadam silnik 1.9 tdi AHU 90km, autko z 1998 roku. Kompresja także w porządku. Sam już nie wiem gdzie szukać winy. Na początku miałem golfa III w benzynce w ostatnim wypuście - sprzedałem bo zaczął się sypać a dbałem jak o żonę... Później skoda, chyba najwierniejsze auto. Przy -25 paliła od strzała bez żadnej świecy sprawnej - pobierali ode mnie prąd prawie wszyscy sąsiedzi. Teraz około 2 miesięcy temu kupiłem "białą damę" no i zaczął się problem z paleniem - pewnie był wcześniej ale najarany jak szczerbaty na suchary dałem się skusić na czar audi (wykończenie, wygląd itp).
  7. Dzień dobry. Chcę się wtrącić jeśli mogę. Otóż także mam problem z odpalaniem. Wymieniłem co tylko się da. Zacząłem od filtra paliwa oraz zaworka znajdującego się na nim - nie pomogło. Założyłem przeźroczysty przewód by sprawdzić czy nie cofa się paliwo - wszystko w normie. Miałem przeciek na pompie wtryskowej - została zregenerowana i pompiarz stwierdził, że nic niepokojącego w niej nie widzi. Wymieniłem komplet świec żarowych, resztę filtrów, 2 czujniki temperatury płynu, termostat, wymieniłem akumulator na nowy oraz sprawdziłem rozrusznik. Wszystko niby okej pod tym względem. Ręce mi opadają... Zamieściłem film z odpalania po postoju 12h oraz tuż po zgaszeniu i odpaleniu ponownie. Proszę Was Szanowni Koledzy o podpowiedź. Dawka 3,6, dawka startowa na vagu na max zmieniona. Kąt wtrysku waha się w okolicach 56-60. Już sam nie wiem co z tym robić. Może spotkaliście się z podobnym widowiskiem? Proszę, obejrzyjcie moje 2 filmy, a szczególnie ten pierwszy przy odpalaniu na zimno po postoju. Będę Wam niezmiernie wdzięczny za ukierunkowanie mnie gdzie leży problem. Wiem, że na odległość nie będziemy wróżyć ale może po objawach coś stwierdzicie. Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam, Grzegorz. 1. 2. Bardzo Was proszę o opinie i podpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...