Skocz do zawartości

urbturbo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O urbturbo

  1. urbturbo

    Szarpanie na BP i LPG

    Problem rozwiązany - niedbale założona instalacja LPG - zwarcie na kablach.
  2. urbturbo

    Szarpanie na BP i LPG

    Cenne uwagi do przekazania gazownikowi. Po prawdzie mam taki burdel w tej instalacji, że gazownik mi to wszystko podłączy od poczatku, a nakieruje go, żeby od razu patrzył na instalacje od BP. U mnie po odłączeniu pierwszego i czwartek wtryskiwacza LPG samochód dalej pracował...
  3. urbturbo

    Szarpanie na BP i LPG

    kolego ja też mam taki sam silnik i dnia dzisiejszego tez bujam się z tym przerywaniem takim jakby wypadały iskry. objaw ten kolego u mnie pojawia się tylko kiedy auto jest zapalone zimne i podczas przyspieszania , ponieważ kiedy jest silnik ciepły to nie ma problemu żadnego z autem i nie ma podpszarpywania. ja w silniku wymieniłem świece, sonde i przeplywkę. Więc też nie wiem od czego to może być. Auto skanowałem VAGIEM i tak przepływka ok, sonda też ok. zadnych błędów w silniku. Miałem szarpanie na zimnym silniku spowodowane brudnymi wtryskami LPG (Magic Jet) a to jest problem ogólnie znany. Dlatego wtryski poszły do czyszczenia, a po tym zabiegu namnożyły się inne problemy. Jest dokładnie tak jak piszesz Labiel. Auto po odłączeniu gazu chodzi ok, samochód dzisiaj był u gazownika, który coś pomieszał w instalacji i było dobrze na 15 min. W piątek odstawiam samochód do szczegółowej kontroli. Wygląda na to, że jednocześnie było podawane paliwo i gaz.
  4. urbturbo

    Szarpanie na BP i LPG

    Gaz został całkowicie odcięty i widać poprawę na benzynie. Po wpięciu instalacji dalej przerywa (nawet w trybie benzynowym).
  5. urbturbo

    Szarpanie na BP i LPG

    była czyszczona i adaptowana, ale faktycznie do objawów szarpania dochodzi falowanie obrotami - nieraz do około 500 obrotów (objaw ten pojawił się po wymianie cewki)
  6. urbturbo

    Szarpanie na BP i LPG

    Witam, Od niedawna jestem posiadaczem A4 B5 i miałem szczęście usuwać usterki po zapoznaniu się z już istniejącymi wpisami. Załamuje już jednak ręce bo problemu szarpania nie mogę się pozbyć, a samochodem muszę dojeżdżać do pracy około 70 km. Od początku: Silnik 1.8 ARG z instalacją LPG. Samochód kupiony był przy przebiegu 217 tys. km (na LPG 30 tys. km), od razu wymienione wszystkie filtry, również od gazu oraz świece. Po przejechaniu 10 tys. km przyszedł czas na wyczyszczenie wtrysków (Magic Jet), była ustawiana nowa mapa (poprzez autoadaptację i korektę) i od tego czas samochód zaczął szarpać. Początkowo na LPG teraz także ma benzynie. Szarpanie występuje przy przyśpieszaniu w każdym zakresie obrotów. Jedynie podczas jazdy jednostajnej czasem udaje się nieco uspokoić ten efekt. Od razu zostały wymienione kable (Magneti Marelli). Po podłączeniu do VAGa wystąpił błąd sondy (wymieniona na NGK) oraz sporadyczny błąd trzeciego wtryskiwacza - przerwa. Więcej błędów nie ma. W sobotę wymieniłem cewkę zapłonową (Delphi) i zaczęło się robić trochę drogo i brakuje pomysłów w którą stronę iść. Poratujcie Panowie jakimiś pomysłami i sugestiami.
  7. Mój ADR spala przy obecnej pogodzie około 10-11 l w trasie i raczej przy spokojnej jeździe.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...