Skocz do zawartości

przemeklewy

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O przemeklewy

Osiągnięcia przemeklewy

0

Reputacja

  1. Trzyma rowne 90 stopni. Odstawilem do mechanika zobaczymy co powie. ---------- Post dopisany 15-11-2013 at 23:24 ---------- Poprzedni post napisany 11-11-2013 at 23:13 ---------- Problem rozwiązany. Wszystkie węże były ok ale jak koledzy wcześniej pisali, u mnie także puszczał odpowietrznik skrzyni korbowej numery oryginału 035 103 245 G silnik BFB. W serwisie koszt zaworka 39 zł
  2. Domyslam sie ze jest nieszczelnosc. Ponadto zaczał mi wywałac plyn chlodniczy czujnikiem temeratury. Zrywa zawleczke. Lecz nie dzieje sie to podczas jazdy tylko kiedy go zgasze. Po paru minutach słchac strzal i plyn sie leje. Czy jedno z drugim ma cos wspolnego bo narmalnie glupieje
  3. Witam. Mam problem z wolnymi obrotami na postoju. Czuć nierówna prace silnika. Ponadto wyskakuje błąd 17705 kiedy go skasuje na odpalonym silniku przez chwile chodzi rowno jak powinien po chwili znowu telepie i pojawia sie bład. Dodam ze zostały wymienione swiece zaworek DV (kupiony w serwisie) oraz wyczyszczona i przeprowadzona adaptacja przepustnicy. Znalazłem na jednym z forum podpowiedz zeby zasłonic dłonia przepustnice, wtedy motor po okolo 2 sek powinien zgasnąć. U ,mie jest wrecz przeciwnie silnik działa i co dziwne zaczyna rowno pracowac. Po odsunieciu reki znowu wariuje. A4 B6 1.8t BFB 2003 r. Pomocy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...