Skocz do zawartości

szymek1995

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szymek1995

Osiągnięcia szymek1995

0

Reputacja

  1. jak już napisalem wczesniej, na razie chce zmienic rozrzad i kilka dupereli w silniku zeby byl w bardzo dobrej kondycji, a wtedy wytne katalizator, wtryski od AFN juz mam i pod to program na jakies 120 koni. Ewentualnie jeszcze zaslepienie EGR-u. I jeszcze mam pytanko odnoscie spalania waszych dieselkow prosze o podanie realnego spalania przy wzglednie dynamicznej jezdzie, nie waze czy modzone czy nie bo mi wychodzi kolo 7 przy dosyc dynamicznej jezdzie ;/ jak sie bardzo staram to kolo 6
  2. Mhm, to u mnie takie plany: -wtryski z AFN (już są) -wycięcie kata -program na jakies 110-120 koni Myslicie, ze to oplacalne mody? Przyrost mocy powinien byc zauwazalny
  3. Widze Marcin że Ty tez miales modzone AHU, i jak Cie spisywala? z tym, ze Ty miales wtryski 216 tak?
  4. u mnie tez obstawialem rozrusznik ale po regeneracji niewiele sie zmienilo.
  5. Wtryski dwustopniowe od AFN mam juz wrzucone z tym ze bez zadnej zmiany programu takze moc sie nie zwiekszyla. Czyli teraz proponujecie zrobic program i wyciac kata. Jesli chodzi o EGR wystarczy zaslepic rurke podcisnieniowa czy trzeba robic jakas zaslepke i kombnowac?
  6. no wiem wiem, tylko pytam czy jeszcze ktos cos innego bedzie proponowal. Wyciecie kata, wymiana wtryskow czy cos, maxymalnie 1500 zl.
  7. Ok, dzieki Ma ktos jeszcze jakies propozycje?
  8. jakie by byly koszty samego programu u niego i na ile moglbym wtedy liczyc?
  9. Witam Chcialbym zwiekszyc moc w mojej Audiczce 1.9 TDI AHU 90 koni w serii do okolo 120 koni. Silnik mam raczej w bardzo dobrej kondycji i chcialbym zeby jeszcze przez jak najdluzej w niej pozostal. I tutaj pytanie: Co zrobić aby w granicach 1000-1200 zł bezpiecznie zwiekszyc moc silnika o te 30 koni? I gdzie w okolicach Tarnowa, ew.Gorlic, Nowego Sącza mozna to zrobic? Z gory dzieki za odpowiedzi, wiem ze jest juz duzo podobnych tematow na forum ale licze na konkrety Pozdrawiam wszytskich !
  10. obstawiam n75, mialem podobny problem, ze auto lapalo notlaufa
  11. Mam AHU i tez mam identyczny problem z tym ze zapala troche nie rowno a pozniej pracuje idealnie. Moim zdaniem cofa sie paliwo bo wszystkie inne opcje lacznie z wtryskami i pompa mam wykluczone. Ale tez na razie jezdze z tym i nic nie ruszam. Zauwazylem ze jak podepne czujnik temperatury od 2,5 tdi na sam moment odpalania to pali perfekcyjnie z tym ze trzyma wtedy obroty na poziomie 1100 rpm/min. Pewnie ma wtedy wieksza dawke ropy i to niweluje problem.
  12. ja mialem podobny problem, tez w ahu, z tym ze jedynie reset poprzez wylaczenie i wlaczenie zaplonu przywracal prawidlowe dzialanie turbiny, a nie ze raz dmuchala a raz nie. U mnie pomogla reanimacja n75 ---------- Post dopisany at 00:47 ---------- Poprzedni post napisany at 00:45 ---------- i na Twoim miejscu tez zaczal bym od tego, pozadnie go dopiescic, lacznie z doprowadzeniem przewodow, bo piszesz ze jakies cuda masz z ta wtyczka, sprobuj to dograc i zobaczymy efekt
  13. a jaki to kod silnika?
  14. Ale w ogole nie ma mocy czy traci moc po jakims czasie jazdy pod obciazeniem? Szczerze powiem ze o zaskakiwaniu turbiny to pierwsze slysze ---------- Post dopisany at 21:45 ---------- Poprzedni post napisany at 21:44 ---------- no i temat troche nie tuta, pisz w dziale o dieslach 1.9
  15. wykonalem wlasnie reanimacje N75 Udalo sie Przyczyna byla peknieta sprezynka oraz prawdopodobnie dosc spory "zab" na tym wielokliniastym tloczku. Zalozylem inna sprezynke, wyszlifowalem ran, zlozylem na silikonie, wlozylem do auta, podpialem i jest ok.Silnik rozwija teraz wyczuwalnie pelna moc i nie lapie notlaufow Dzieki wielkie za pomoc i sugestie. Pozdrawiam serdecznie !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...