Skocz do zawartości

Goldeq

Pasjonat
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Goldeq

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Goldeq

0

Reputacja

  1. Arczi78 Ty obecnie posiadasz MCE z literką K czyli moduł LOW i potrzebujesz go wymienić najlepiej na J, L lub N w wersji HIGH wtedy możesz montować inne ciekawe fanty. Wersje LOW: 8E0 907 279 H (wycofany ?) -> 8E0 907 279 K (wycofany 01/03/2007) -> 8E0 907 279 M Wersje HIGH: 8E0 907 279 J (wycofany ?) -> 8E0 907 279 L (wycofany 01/10/2005) -> 8E0 907 279 N Goldeq ma MCE w wersji HIGH bo zakodował czujnik deszczu. Skoro masz napięcie na pin 21 i 22 to masz wysterowanie przysłon w lampach bi xenon. Nie sprawdzaj na żarówce halogenowej bo uszkodzisz sterownik przez zbyt duże obciążenie. Gniazdo C (32-pin) szary wtyk różowa blokada Pin 21 – Przełącznik lewego światła mijania/drogowego (WY) [fioletowo/nebieski] Pin 22 – Przełącznik lewego światła mijania/drogowego (WY) [fioletowo/zielony] Kodowanie zrób 01041 lub 01021 jeśli nie chcesz żeby z DRL świeciły tylnymi lampami. ?xxxx: Nadwozie 0 – Sedan 1 – Avant 2 - Cabrio x?xxx: Czujnik światła i deszczu 0 – brak 1 – zainstalowany xx?xx: Moduł haka 0 – brak 1 – zainstalowany xxx?x: Reflektory 0 – Halogenowe bez DLR 1 – Halogenowe z DLR 2 – Bi-ksenon z DLR 3 – Bi-ksenon bez DLR 4 – Bi-ksenon z DLR (oświetlenie tablicy rejestracyjnej i tylne światła automatyczne) xxxx?: Kraj 1 – Reszta Świata / kraje skandynawskie / Dania / Chorwacja / kraje bałtyckie (Bi-ksenon) 2 – Kraje skandynawskie / Dania / Chorwacja / kraje bałtyckie (bez Bi-ksenonu) 3 – USA/Kanada (Bi-ksenon) 4 – Kanada (bez Bi-ksenonu) 5 – Specjalne pojazdy Podaj +12V na pin 11 w lampie, jeśli przysłona nie ruszy to może być : - uszkodzona cewka ( nie sądzę) - wypięta wtyczka w środku lampy ( ktoś rozbierał mył itp) i nie podłączył przysłony -zablokowana przysłona. (N347)[11/56a] -długie - Pin 10 we wtyczce T17b/15 w lampie bi benon ( Fioletowo- niebieski) N345 cewka elektromagnetyczna przysłony wewnątrz lampy mijania/ drogowe Na niebiesko wtyk N347 Na czerwono N347 Dzięki!! W wolnej chwili sprawdzę +12v na pin 11 kodowanie mam "01021" od dłuższego czasu. Dzięki za pomoc dam znać czy coś się ruszyło . :)
  2. Powiem że po podłączeniu zwykłej żarówki halogenowej pod pin 21 lub pin 22 żarówka się zapala więc jakieś napięcie dochodzi do przesłony ... ale na jakiej zasadzie przesłona jest sterowana ? cięzko mi powiedzieć ale na dniach również sprawdzę jaki mam nr modułu i dam znać może to jest główną przyczną ... bo kodowania porobione itp
  3. Patrze ze się rozpisałes ale czytać to ty nie umiesz ze kodowanie jest zrobione ale długich nie ma czego ty nie rozumiesz? Wszystko w aucie miałem ale bez ksenonow . I nie mam tylko przesłony i tu jest cały problem ze się nie otwiera.. nie umiesz odpowiedzieć to nie odpowiadaj.. dziękuję tobie za pomoc .
  4. oczywiście że mam pokrętło do DRL . Piny o nr 21 i 22 podciągnięte do kompa oraz podłączone kodowanie według rozpiski ponizej mam 010"3/4"1 na 3 i 4 przesłona się nie otwiera przewody mam połączone w przejsciówce tak jak pisaliście "Zwykła = Xenon jeden do jeden: 5 - 5 6 - 6 7 - 7 9 - 9 10 - 10 zmiany: 8 - 12 3 - 14 " Rozpiska kodowania xenonów: Centralna Ele. 09 -> Kodowanie-07 * ?xxxx: Chassis o 0 = Limousine (PR-K8B) o 1 = Avant (PR-K8D) o 2 = Cabriolet (PR-K8K) * x?xxx: Driving Light Switch o 0 = Rain/Light Sensor (G397) not installed (PR-8K0/8K1/9C6/8K4) o 1 = Rain/Light Sensor (G397) installed (PR-8K3/8K7/9C7/8K9) * xx?xx: Trailer Hitch o 0 = Trailer Hitch not installed (PR-1D0) o 1 = Trailer Hitch installed (PR-1D2) * xxx?x: Headlights o 0 = Halogen Headlights w/o Daytime Running Lights (PR-8Q0/8Q1+8K0/8K7) o 1 = Halogen Headlights with Daytime Running Lights (PR-8Q0/8Q1+8K1/8K3/9C6/9C7) o 2 = Bi-Xenon Headlights with Daytime Running Lights (PR-8Q3/8Q5+8K9/8K4) o 3 = Bi-Xenon Headlights w/o Daytime Running Lights (PR-8Q3/8Q5+8K0/8K7) o 4 = Bi-Xenon Headlights with Daytime Running/Tail/License Plate Lights (PR-8Q3/8Q5+8K1/8K3) * xxxx?: Country o 1 = Rest of World/Nordic Countries/Denmark/Croatia/Baltic Countries with Bi-Xenon o 2 = Nordic Countries/Denmark/Croatia/Baltic Countries without Bi-Xenon o 3 = USA/Canada with Bi-Xenon o 4 = Canada without Bi-Xenon o 5 = Special Vehicles Up proszę o pomoc Up proszę o pomoc
  5. A więc tak światłą dziś odpaliły ale czujnik zmierzchu po ustawieniu na "auto" nie reaguje na światło i nie wyłącza xenonu oraz długich brak dalej po pod pieciu pina 21 i 22 do pina 10 (do długich) w kostce lampy przesłona sie nie otwiera . w czym problem ? zmieniłem kodowanie na "reszte świata" oraz "o 3 = Bi-Xenon Headlights w/o Daytime Running Lights (PR-8Q3/8Q5+8K0/8K7)" czy ja jakiegoś kabla jeszcze nie dodałem ? Czy ktoś ruszy coś w temacie? Proszę o pomoc
  6. czyli dokładam jeszcze jeden pin do przesłony "11 - dodatkowe podłączenie do J519 (moduł centralnej) do (T32 szara kostka w centralnej) - (lewa - do pinu 21 kostka T32b21) - (prawa - do pinu 22 kostka T32b21)" ?? czy coś jeszcze bo pin 10 mam połączony ze starej kostki do nowej kostki xenonowej
  7. Dzięki za szybką odpowiedź z którego pinu wtyczki od xenona mam pociągnąć kabel do budy aby działał bi xenon ?
  8. Witam Robiłem pinowanie kablii z waszej instrukcji xenon zapala sie okej ale nie zapala sie bi xenon a zamiast bi xenona mruga drl jak poprzestawiać ewentualnie czy są jakieś kable do zamiany ? kabli do kabiny nie ciągnąłem jeszcze do tego one są potrzebne ? oraz mam auta ze szwecji podobno są oryginalne ustawienia że światła zapalają sie odrazu na zapłonie niezależnie od położenia na włączniku , przełącznik światła czasowe nie reguje na żadne położenie co dalej ?
  9. Witam przegrzebałem cały temat ale niestety nie znalazłem numeru 2 kostek narożnych może ktoś posiada ? lub jakoś dobrał taką kostke
  10. Witam Panowie mam mały problem otóż kupiłem zegary do audi a4 b5 z benzyny o końcówce 919 z analogowym zegarkiem z full fisem bez can oraz kupiłem do tego manetke poliftowa z regulacją szybkości wycieraczek . Co jeszcze do tego zestawu potrzebuje żeby to wszystko grało jak należy ? co z ładowaniem oraz temp oleju ? Musze zmienic kodowanie na diesla oraz tarczke
  11. w aucie sucho nie mam wilgoci . Wysłane z mojego SM-G7105 przy użyciu Tapatalka
  12. Witam mam śmieszny problem jakim jest ginąca elektryka , sprawa polega na tym że czasem po włączeniu auta nie mam świateł mijania , nie działa climatronic , potrafią nie działać kierunkowskazy . Po zgaszeniu i odpaleniu auta wszystko jest okej . w czym problem ? proszę o pomoc
  13. Goldeq

    Audi a4 b5 brak mocy

    Ale to Ja ok zrobię jeszcze 011 BSWysłane z mojego SM-G7105 przy użyciu Tapatalka
  14. Goldeq

    Audi a4 b5 brak mocy

    Jakie logi dorobić dziś? proszę o podpowiedź Wysłane z mojego SM-G7105 przy użyciu Tapatalka
  15. Goldeq

    Audi a4 b5 brak mocy

    Witam mam następujący problem podczas przyspieszania auto wpada w dziwne braki mocy spada mu doładowanie , dawka paliwa nie trzyma normy ., potrafy wejsc w tryb awaryjni (ale to czasami ) . założony nowy zawór n75 , pompa po uszczelnieniach bo wcześniej lała się z niej ropa, w turbo geometria wyczyszczona , podciśnienia szczelne , przeplywka podmieniana i bez zmian , grucha trzyma ciśnienie , pompa vaccum podaje 0.7 logi dynamiczne podaje niżej 003 VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs 011 VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs 010 VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs 001 VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs
×
×
  • Dodaj nową pozycję...