Skocz do zawartości

iciek

Pasjonat
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O iciek

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Katowice

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia iciek

0

Reputacja

  1. Witam czy ktoś może mi polecic kogos konkretnego do czyszczenia nastawnika a4 b5 1.9 afn i zdiagnozowanie problemu z pompą z okolic Katowic.
  2. Witam Niedawno w moim afn wymieniałem rozrząd, pompę wody itd. Przed wymianą parę miesięcy wcześniej wymieniany był termostat i czujnik 4 pinowy temperatury i było ok cały czas trzymał słupek 90 i szybko się nagrzewał a teraz ciężko się grzeje mimo zimy, ale letnie powietrze leci z nagrzewnicy więc na pewno w nagrzewnicy zostało powietrza, wiem że można tam jakąś rurkę ściągnąć od nagrzewnicy tylko że nie mam gdzie tego zrobić. Proszę o pomoc nie chce za darmo nic oczywiście:D Pozdro.
  3. Witam mam dziwny objaw w moim AFN wymieniłem czujnik temperatury na oryginalny g62 i termostat również aso, zalałem płynem g12 i po odpowietrzeniu na zegrach jest niecałe 90 a na kanale 49 climatronica 79-80C.Przy zewnętrznej temperaturze 22st wskaźnik temperatury dźwiga się po około 5 kilometrach jazdy. Gdzie szukać problemu skoro obydwie części wymienione na oryginalne a silnik dalej się nie dogrzewa max 80C przy temperaturze zew.28C. Gdy puszczę nawiew na maxa na HI to zegarach spada do z niecałych 90C do 70C a na kanale 49 z 79-80C do 75-74C. Muszę dodać teraz jeszcze że po włożeniu starego czujnika seryjnego i uzupełnieniu płynu na zegarach trzymie równo 90 stopni a po odkręceniu ogrzewania nie opada wskaźnik tylko na kanale 49 opada do 83-82 a jak ciepłe powietrze jest zakręcone to trzyma tak 85-86C.Więc gdy na kanale 49 jest już tak 84 C to jest już ok?
  4. Proszę o namiar na mechanika z katowic lub okolic który który ogarnie nieszczelności w dolocie w 1.9Tdi w A4 b5, ponieważ chyba poszedł intercooler oraz jakiś gamoń który wcześniej posiadał autko wkręcił śruby w metalową belke na dolocie icka i tam też może być lekka nieszczelność. Proszę o namiar na jakiegoś kumatego gościa bo w firmie tunerskiej bym zapłacił jak za zboże, a tu mi chodzi o gościa co może pospawa ten orginalny icek albo wsadzi jakąś używkę z gwarancją szczelności i pospawie tą belkę alba wymyśli jakiś inny mądry patent:D
  5. Witam Czy może mi ktoś polecić jakiego dobrego majstra od naprawy klimatronica z katowic lub okolicy? Porblem polega na tym że cały czas jest błąd wyłącznika ciśnieniowego klimatyzacji f126 i błąd doregulowania silnika v2 czy coś takiego. Sprawdzałem czujnik dobry styk 1 i 2 są zwarte łączenie przy zbiorniczku wspomagania też sprawdzałem i jest ok przypuszczam żę coś się stało z panelem climatronica prosżę o namiar bo już nie ma siły do tego. Z góry dziękuję.
  6. Z Jarka jest bardzo dobry majster, oto jak wyzwolił moc w mojej niuńce: http://www.directupload.net/file/d/4243/24sxpzpm_jpg.htm graty: -szpryce 216 od muszki -turbo awx -egr out -kat out -nadkole s4 -mapsensor arl Podszedł do mojego auta z pełnym profesjonalizmem i indywidualnością oraz posłużył dobrą radą. Polecam jak najbardziej i pozdrawiam zespół frogracing. Link do wykresu już poprawiony.
  7. Witam Chciałbym zacząć składać sobie silnik z mocniejszym dołem do mojej a4 b5 99r. I tu się rodzi pytanie wiem że dół to ma być awx a czapka z asv, ale z resztą gratów czyli z czego rozrząd, wiem że trzeba przełożyć tarczkę zliczjącą obroty ale mało jest na ten temat. Nie wiem czy cała reszta od AFN podejdzie osprzęt łapy rozrusznik itd. Chodzi mi o taki tutorial co jeszcz oprócz gołego słupka i czapki jest potrzebne dokładnie i co trzeba przerobić aby wrzucić taki silnik.
  8. Jest dużo fajnych zastosowań ale nie każdy to rozumie ciekawe czy znajdzie się ktoś kto będzie w stanie ogarnąć temat. Jest dużo fajnych zastosowań ale nie każdy to rozumie ciekawe czy znajdzie się ktoś kto będzie w stanie ogarnąć temat. Fajnie by było te mapy tempomatem przełączać ale to już wymaga znajomości assemblera bo trza w sterowniku kopać
  9. I jak to śmiga normlanie podaczas jazdy możesz płynnie przełączać jak to masz rozwiązane? Widać że ktoś już takie coś rozkminił tylko że nie ma kontaktu z tym Arkiem z tematu: http://www.racingforum.pl/lofiversion/index.php?t6653.html Przypuszczam że musiał by być ktoś kto ma pojęcie o assemblerze żeby przełączać mapy tempomatem.
  10. Witam czy mogę prosić kogoś o pomoc w wykonaniu czegoś takiego w moim audi a4 b5 AFN poliftowy ale komputer jeszcze stary na lutowane kości. Chodzi mi o to aby wystroić audika jedna mapa na koksie bo mam wsadzone mocniejsze graty trochę a druga taka typowo maks eko do jazdy na co dzień. Wystarczyłby tylko guzik co by przełączał mapy z góry dzieki za pomoc oczywiście się rozliczę z tą osobą
  11. Witam będę wkładał jednomas do swojego a4 b5 afn zamiast dwumasu tylko proszę o pomoc jaki kupić konkretnie zestaw sprzęgła. Seria do 1Z może nie wytrzymać koksu jaki chcę zrobić gdzieś 160 koni 380 nm bo graty już mam wsadzone AWX turbo wtryski 216.. I teraz pytanie jaki dokładnie zestaw mocniejszy zestaw podchodzi do koła zamachowego 1z chodzi mi o oznaczenie zestawu vr6 bo nigdzie dokładnie nie pisze jaki to jest chciałbym sobie taki sprawić więc proszę o pomoc w znalezieniu symbolu lub ewentualnie z czego mocniejszy docisk bo tarczę z 1z obiję kevlarem.
  12. Wielkie dzięki spanky jak ogarnę do końca audika to wpadne na sofcik:D
  13. 0389906018FD 1,9l EDC G300SG 2137 to co odczytałem w vagu to chyba z góry dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...