Skocz do zawartości

Jabcok

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jabcok

Osiągnięcia Jabcok

0

Reputacja

  1. Gdybym miał rarunki do tego to dawno już napewno bym się uporał z tym... A teraz zimno juz jest a pod chmurką nawet się głowy wystawić nie chce. Muszę zacząć od termostatu. Jeśli to nie przyniesie rezultatu to będę płukał nagrzewnice, ale coś czuję nie wcześniej niż po zimie... Jakoś przeżyje te mrozy z lipnym grzaniem . Ale dzięki wam koledzy za pomysły
  2. Fajnie, a mam jeszcze jedno pytanie. Bo na klimatroniku sprawdzałem i mam dwa błędy - mianowicie 02, 07 czyli jakiś czujnik temp. w podsfitce i gdzieś na dolocie powietrza. Czy to też może się jakoś przyczyniać?
  3. Nom koledzy też myślałem tak zrobić, ale szkoda mi płynu zimowego teraz jakoś ... Ale najwyżej bym się poświęcił i tak zrobił. A powiedzcie jak to potem jest z odpowietrzeniem całego układu? Gdzie się znajdują jakieś odpowietrzniki?
  4. Witam wszystkich serdecznie. Mam nie mały i jakże denerwujący problem. Mianowicie moja a4 cieniutko grzeje. Zastanawiałem się już nie jednokrotnie co jest przyczyną tego... Węże od nagrzewnicy są ciepłe lecz nie gorące jak powinny. Ustawiam temperature HI a tu ledwo co jakby było ustawione jakieś 18 stopni. A jak wezmę już zmiejsze na choćby pół stopnia to w ogóle czuć kolosalną różnice i leci już o wiele wiele chłodniejsze powietrze... Niby słyszałem,ze większość audi tak ma choć osobiście nie miałem przyjemności sprawdzić... Więc pytanie - czy to normalne ( choć pewien jestem,ze nie ) i co ewentualnie może być sypnięte? Proszę o mądre wypowiedzi koledzy
  5. Regulator już dawno wymieniony - faktycznie 2 minuty zabawy ( a obawiałem się jakichś komplikacji). Jedyne co to koszt tego badziewia przeraża, ok 150 zł z bosch-a. Co do objawów, to auto po chwili postoju ( po zgaszeniu) miało problem z paleniem, jedynie długie kręcenie i wciskanie prdału gazu przy tym. Paliwo wężykiem podciśnienia idącym do przepustnicy zalewało ją i to bym skutek. Ale po wymianie pali jak rakieta. Temat uważam za zamknięty:decayed:
  6. Witam. Tak jak w temacie, proszę o pomoc co do wymiany owego dziadostwa... ---------- Post dopisany at 21:19 ---------- Poprzedni post napisany at 21:06 ---------- Mianowicie czy jest to kosztowna sprawa i co konkretnie się wymienia bo chyba tylko coś w środku (jakiś oring czy cosik)? Czy jest to skomplikowane i jak się zabrać?
  7. No może i bym uwierzył, ale nie ma żadnych oznak niesprawnego serwa - hamulce są jakie powinny być.
  8. O widzisz kolego - jeśli chodzi o ten sam wężyk to mi też go zasysa... Jak go rozłącze to silnik gaśnie. Tyle,że u mnie ten wąż się normalnie trzyma. Piszę tylko moje spostrzeżenia. Piszę, ponieważ mam problemy z odpalaniem auta, tlatego szukam punktu zaczepienia dlaczego u mnie tak jest .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...