Skocz do zawartości

danon555

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O danon555

Osiągnięcia danon555

0

Reputacja

  1. oglądałem audi z tym silnikiem, tak samo gazowałem i kolektor twardo się trzymał, a nie szarpało nim.
  2. Witajcie, mam problem z kolektorem ssącym w silniku 1,8 ADR. Przy dodawaniu gazu rusza się i to znacznie. Byłem u 2 mechaników i nie widzieli jeszcze czegoś takiego a i w internecie nie mogę znaleźć. Załączam filmik gdzie wszystko widać i tłumaczyć nie trzeba. Pokazał mi to gaziarz przy odbieraniu samochodu po zamontowaniu instalacji LPG. Czy to jakieś poduszki pod kolektorem? to wymienne? czy inna przyczyna? Proszę Was o porady.
  3. Ja tak zrobiłem, czyli wymieniłem ten wąż na na zwykły wąż ciśnieniowy za 4zł i póki co jest dobrze.
  4. właśnie nie ma instalacji gazowej, ale nie powinno zasysać węża tak, że aż pękł i wypaliło dziurę podczas uruchamianiu silnika, ale po wymianie tego wężyka na zwykły ciśnieniowy jest ok póki co.
  5. Witam, pomoże ktoś jaki był powód pęknięcia węża, który prowadzi do serwa w 1.8 benzyna audi 14 97r. Pękł podczas uruchamiania silnika, spod maski wydostały się duże ilości dymu i wypaliło dziurę w macie wygłuszającej. Teraz po odpaleniu zasysa tęgo, węża, zastanawiam się czy jak wymienię to nowy znów strzeli, bo jakaś przyczyna musi być. Myślę że widoczne na zdjęciach. Pozdrawiam
  6. Witam! Mam problem z wężem do serwa. Dziś przy próbie odpalenia silnika strzeliło pod maską, pojawiło się dużo siwego dymu i silnik nie odpalił. Po otworzeniu maski, okazało się że pękł wąż ciśnieniowy który idzie do serwa i wytopiło dziurę w macie izolacyjnej pod maską. Po odpaleniu silnika, pęknięty wąż się zasysa i syczy. Jaka może być tego przyczyna, od czego zacząć poszukiwania usterki i skąd taka duża ilość dymu pod maską? Proszę o pomoc.
  7. Witajcie, mam taki problem w audi a4 b5 1.8b z 1997r. Mianowicie, gdy robi się chłodniej i wilgotno jak np o poranku, to po trzaśnięciu drzwiami lub wjechaniu w nierówność samoczynnie odsuwa się szyberdach. Podobnie gdy wsiadam do nienagrzanego samochodu, to radio albo nie działa albo po włączeniu i ruszeniu głośności huknie ile tylko głośniki mogą, wszystko ustaję gdy auto się nagrzeje. Co może być przyczyną tych niedogodności oraz jak temu zaradzić?
  8. czyli ogolnie nic złego sie nie dzieje, można z tym jeździć i kiedyś przy okazji wymienić?
  9. Witajcie, od pewnego czasu pod maską slychać dziwne stuki, które są wyraźniejsze po ściągnięciu pokrywy od filtra powietrza, po przygazowaniu ustają po czym jakby się nasilały. Dodaje film gdzie wyraźnie to słychać. Proszę o odpowiedź jak ktoś wie co mu dolega i jak to naprawić. https://picasaweb.google.com/103071233630467759079/20Marca2013?authkey=Gv1sRgCOqyv-mVzNraeQ Audi a4 b5 1.8 benzyna 1997r.
  10. danon555

    stukanie w silniku

    Witam jeszcze raz, Jak pisałem w przywitalni, jestem wściekłyhttp://a4-klub.pl/images/icons/icon8.png na znajomego mechanika. Sprawa wygląda tak: Jak kupiłem samochód m. in. wymieniał olej. Ja tego nie sprawdziłem od razu, dość chwile jeździłem, a okazało się, że nalał go za dużo. Dokładnie nie jestem pewny, ale na bagnecie, na zimnym silniku, olej był ok 4mm powyżej maxa. W końcu postanowiłem go upuścić. I od tego momentu, a zwłaszcza na zimnym silniku słychać, rytmiczne stukanie. Mniej więcej z częstotliwością obrotów silnika. Stuk ten dobiega, jakby od strony szyby. Nie wiem co to może być, ale przed wymianą oleju, oraz do czasu gdy nie upuściłem nadmiaru, żadnych dziwnych odgłosów nie było, silniczek ładnie pracował. Wie ktoś co mogło być tego przyczyną? Jest się czym martwić? Oraz czy za duża ilość oleju mogła narobić szkody? Proszę o poradę.
  11. Witam, jestem tu nowy. Niedawno kupiłem, a właściwie sprowadziłem z Niemiec audi a4 z 1997r. W sedanie 1.8b, z przebiegiem 128tys. Co do przebiegu nikt nie może być pewny, ale nie jest to auto od handlarza, tylko sam kupiłem od Niemca z książką serwisową, a samochód był jeszcze na czarnych blachach. Po zarejestrowaniu oddałem go do znajomego mechanika w Jaśle , na wymianę dolnego lewego wahacza, oleju, płynów i rozrządu. Była to najgorsza rzecz jaką mogłem zrobić. Nie spodziewałem się, że po znajomości i do tego za normalną zapłatę, można tak spaprać robotę. Dlatego też będę miał pytanie, o silnik, ponieważ mało się znam, ale to już w innym dziale. Pozdrawiam Daniel
×
×
  • Dodaj nową pozycję...