Jump to content
IGNORED

ruszający się kolektor ssący


danon555
 Share

Recommended Posts

Witajcie, mam problem z kolektorem ssącym w silniku 1,8 ADR. Przy dodawaniu gazu rusza się i to znacznie. Byłem u 2 mechaników i nie widzieli jeszcze czegoś takiego a i w internecie nie mogę znaleźć. Załączam filmik gdzie wszystko widać i tłumaczyć nie trzeba.

Pokazał mi to gaziarz przy odbieraniu samochodu po zamontowaniu instalacji LPG.

Czy to jakieś poduszki pod kolektorem? to wymienne? czy inna przyczyna?

Proszę Was o porady.

Edited by danon555
Link to comment
Share on other sites

JA tu problemu nie widzę w twoim silniku kolektor właśnie tak powinien robić bo ta puszka co jest przy nim go skraca :) Było w kilku postach o tym.

Link to comment
Share on other sites

Zdejmij dekiel i sprawdź cztery gumowe łączniki kolektora. Może one mają luz lub puściły opaski mocujące. Miałem adr i nic takiego nie miało miejsca.

Link to comment
Share on other sites

Kolektor mocowany jest w trzech miejscach. Pierwsze to gumowe łączniki - tu podejrzewam problem tak jak kolega wyżej napisał. Od dołu są dwa wsporniki.

Link to comment
Share on other sites

Wymień 4 gumowe łączniki, bo widać że ktoś tam to zmieniał, ale zamiast włożyć takie jak mają być to dorobił jakieś samoróbki. które są za miękkie i cały kolektor lata.

Link to comment
Share on other sites

Jakby co, to powinienem mieć ori gumowe łączniki od swojego ADRa.

Link to comment
Share on other sites

A kolektor nie jest czasami od dołu przymocowany na taki amortyzator? Taki jak w pralkach?

Link to comment
Share on other sites

Zaznaczyłem w kółka miejsca w których kolektor jest mocowany i do czego.

snkqjt57ygst.jpg

7dujl0u4swgl.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nie, niczego takiego nie ma.

Tak jak kolega Labiel pisał, poprzez 4 gumowe łączniki i 2 metalowe wsporniki przykręcone do bloku na sztywno

Link to comment
Share on other sites

To może masz te gumy wyrobione co sa u dołu kolektora . zaznaczone w drugim zdjeciu

Link to comment
Share on other sites

Przecież na filmiku widać wyraźnie że gumowe łączniki kolektora są do d*py. Ori są dość grube, nie ma opcji aby tak chodziły.

Link to comment
Share on other sites

Te łączniki to wyglądają jakby ktoś dętki założył a nie ori łączniki.

Link to comment
Share on other sites

Panowie a przy wymianie tych gumowych łaczników na kolektorze jest dużo demontarzu ? czy wogóle jest możliwa ich wymiana bez zdejmowania kolektora ssącego ? bo z tego co widzę cieżko jest się do nich dostać. U mnie wokół każdego jest dośc mokro od oleju więc podejrzewam, że większość jest nieszczelna :( Ile w serwisie te gumki mogą kosztować i jaki mają nr ?

Edited by Raftik
Link to comment
Share on other sites

Witam.

Ma ktoś może zdjęcie tych metalowych wsporników do kolektora audi a4 1,8 125KM ? Nie mogę znaleźć w sieci a dzis po powrocie od mechanika dowiedziałem się, że w moim aucie tego brakuje. Na szrocie gość nie wiedział nawet o czym mówię ? A ja sam póki nie widzę tego nie wiem co kupić   ?

Link to comment
Share on other sites

Wielkie dzięki. Spodziewałem się jakiejś aluminiowej łapy czy czegoś w tym stylu. A to takie maleństwo. Dzięki  wielkie  ? ? 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...