Skocz do zawartości

Bartoszzz

Pasjonat
  • Postów

    428
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bartoszzz

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Tczew

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AWT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Bartoszzz

3

Reputacja

  1. Strzałka do środka zaworu to do rury turbo-ic, strzałka wylotowa do TIPa.
  2. Sprawdz plaszczyzny w miejscu laczenia kolektora z turbo, jak krzywo to splanowac. Dac nowa uszczelke i przedewszystkim nowe sruby z podkladami z ASO (ok. 100zl za komplet), bo pewnie masz wkrecone na zwykle ze sklepu i one nie sa odporne na temp tam panujace - wydluzaja sie, co powoduje nieszczelnosci.
  3. ja bym takie mody określił jako "wieś się bawi i tańczy" szczególnie przy mocach seryjnych plus ewentualnie soft na 180-190KM... to już nawet nie jest dobre, ani zabawne na wyrywanie panienek pod remizą. taka rada odemnie, sprawdź dobrze motorownie, napraw ewentualne niedoskonałości, zrób sobie spokojnego softa na te 180-190 koni bez zbędnych udziwnień i zbieraj pieniążki na zrobienie 250+ co da Ci jakąś tam radość w przyszłości.
  4. Niutona jest dosc, nie ma co nadwyrezac sprzegla i silnika. Dla mnie nie ma sensu ograniczac doladowania, 2 bieg na dobrej oponie juz calkiem dobrze przenosi na suchym, a zima czy w deszczu wystarczyc odpowiednio deptac w pedal gazu. To jest auto daily, a nie na zawody (choc tu wystarczy zapodac dobrego semi slicka i jest cacy ) .
  5. Ja mialem tylko testowane zeliwnego chinczyka od turboworksa. Kolektor trzeba przy flanszy podszlifowac, bo zapiera o glowice, dodatkowo przykrecenie go to lekka mordega. Ogolnie po jakims czasie po pekal, flansza wygiela sie w banan. Ja osobiscie tego nie polecam. Lepsze juz z tego co czytalem sa kolektory barany z "nierdzewki" chinczyki ze scianka 2mm.
  6. Normalnie. Dobra opona oraz odpowiednie operowanie gazem i da sie bardzo dynamicznie jezdzic.
  7. Nie bylo zadnej korekty, raczej wynika to z usuniecia nieszczelnosci na laczeniu kolektora z turbo i glowica.
  8. Mały update tematu: Auto zyje, ma sie dobrze, cos tam jezdzi. W tym sezonie byly dwa podjescie dla zabawy do wyscigow na 1/4 mili. Jedne zawody nie odbyly sie, ze wzgledu na usterki w aparaturze pomiarowej. Na drugich natomiast "udalo sie" wykrecic czas ET 14,35. Waga zestawu nie daje jakos specjalnie walczyc o dobre czasy, ale jest to dla mnie typowy FUN ? W aucie nie bylo specjalnie zadnych zmian oprocz wywalenia popekanego kolektora wydechowego i zastapienie go pelna seria. Turbo hybryda od Turbospec ma sie dobrze, zyje i pompuje jak trzeba. Reszta to tak naprawde naprawy eksploatacyjne. Softowo wszystko dziala, logi sie zgadzaja, takze moge tylko kazdemy polecic robote Lukasz13 ? Przy okazji zlotu w ktorym pomagam w organizacji u jednego ze sponsorow mialem okazje shamowac auto i nie ma tragedii 284km / 367Nm
  9. Generalnie to bez 5-6 tysi to nawet nie zaczynaj tematu na powyzej 250km Ile ja w pompowalem dokladnie to nie licze, ale tak na szybko najwazniejsze sprawy: turbo - 1800, fmic - 1300, DP + wydech ponad 2000, wtryski - 400 (plus moze dojsc pompa paliwa za kilka stowek), po drodze kupa rzeczy typu sprzeglo, DV, N75, jakies uszczelki, wezyki, obejmy itd. Program to juz zalezy u kogo, w jakiej opcji itd. 500-1500.
  10. Koszt czego ? Sprzegla ? Chyba 500zl i wymiana po mojej stronie.
  11. Spojrzalem w logi i jest okolo 1,15-1,2 bara juz od okolo 2600-2700 obrotow. Choc samo doladowanie nie powiem tak jak to dobrze powiedziales poprowadzonego momentu obrotowego. Nie ma u mnie znaczenia jaki to bedzie bieg, wibracji nie ma. Zdziwilo mnie tylko to, ze piszesz iz trzeba koniecznie zmienic dwumase. Jak widac nie trzeba i napewno nie jestem jedynym przypadkiem. Dwumasa w BFB i AWT jest bodajze ta sama, wiec tzw. "sprzeglo AWX" podchodzi P&P. Zreszta nigdzie nie spotkalem sie na necie by ktokolwiek napisal, ze nie pasuje do dwumasy, a troche tego ludzie pozmieniali. Inna kwestia jak ma sie sprzeglo 240mm. Dlatego nie wmawiajmy komus, ze trzeba zmienic i juz, najpierw sprawdzic stan, a najwyzej potem wymieniac.
  12. Dziwne... Mam u siebie ponad 260 koni i 350 momentu. Jakos dwumasa od nowosci tego auta zyje i nic jej nie jest. Tak samo sprzeglo AWX od 2 lat na aucie i wciaz ma sie bardzo dobrze oraz zadnej dwumasy nie musialem zmieniac w tym celu.
  13. Odkrec silnik od ramion. Podlacz wtyczke i sprawdz czy dalej tak chodzi. Jak bedzie dobrze to ramiona wycieraczek do rozbiorki i czyszczenia/smarowania porzadnego lub wymiana na inne sprawne. Jezeli silniczek dalej bedzie sam startowal to masz cos z przekaznikiem nr. 387 chyba (pod kierownica) lub zle poskladany silniczek (ta blaszka w kolko na zdjeciu nr. 2 co wrzuciles).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...