Jump to content

Bartoszzz

Pasjonat
  • Content Count

    430
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Bartoszzz

Informacje

  • First name
    Bartek
  • Location
    Tczew

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2000
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AWT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Generalnie to bez 5-6 tysi to nawet nie zaczynaj tematu na powyzej 250km Ile ja w pompowalem dokladnie to nie licze, ale tak na szybko najwazniejsze sprawy: turbo - 1800, fmic - 1300, DP + wydech ponad 2000, wtryski - 400 (plus moze dojsc pompa paliwa za kilka stowek), po drodze kupa rzeczy typu sprzeglo, DV, N75, jakies uszczelki, wezyki, obejmy itd. Program to juz zalezy u kogo, w jakiej opcji itd. 500-1500.
  2. Koszt czego ? Sprzegla ? Chyba 500zl i wymiana po mojej stronie.
  3. Spojrzalem w logi i jest okolo 1,15-1,2 bara juz od okolo 2600-2700 obrotow. Choc samo doladowanie nie powiem tak jak to dobrze powiedziales poprowadzonego momentu obrotowego. Nie ma u mnie znaczenia jaki to bedzie bieg, wibracji nie ma. Zdziwilo mnie tylko to, ze piszesz iz trzeba koniecznie zmienic dwumase. Jak widac nie trzeba i napewno nie jestem jedynym przypadkiem. Dwumasa w BFB i AWT jest bodajze ta sama, wiec tzw. "sprzeglo AWX" podchodzi P&P. Zreszta nigdzie nie spotkalem sie na necie by ktokolwiek napisal, ze nie pasuje do dwumasy, a troche tego ludzie pozmieniali. Inna kwestia jak ma sie sprzeglo 240mm. Dlatego nie wmawiajmy komus, ze trzeba zmienic i juz, najpierw sprawdzic stan, a najwyzej potem wymieniac.
  4. Dziwne... Mam u siebie ponad 260 koni i 350 momentu. Jakos dwumasa od nowosci tego auta zyje i nic jej nie jest. Tak samo sprzeglo AWX od 2 lat na aucie i wciaz ma sie bardzo dobrze oraz zadnej dwumasy nie musialem zmieniac w tym celu.
  5. Kupie podpore turbo do silnika 1.8T - wystepuje w A4 B5/B6/B7, A6 C5 oraz Passat B5/B5FL 06B145536A
  6. Zobacz ofertę Podpora turbo 1.8T - 06B145536A Kupie podpore turbo do silnika 1.8T - wystepuje w A4 B5/B6/B7, A6 C5 oraz Passat B5/B5FL 06B145536A Dodający Bartoszzz Wysłano 24.12.2018 Kategoria Audi A4 B6/B7
  7. Kupie podpore turbo do silnika 1.8T - wystepuje w A4 B5/B6/B7, A6 C5 oraz Passat B5/B5FL 06B145536A
  8. Zobacz ofertę Podpora turbo 1.8T - 06B145536A Kupie podpore turbo do silnika 1.8T - wystepuje w A4 B5/B6/B7, A6 C5 oraz Passat B5/B5FL 06B145536A Dodający Bartoszzz Wysłano 24.12.2018 Kategoria Audi A4 B5
  9. Zobacz ofertę Zawiasy lewy przód LY7W - bez luzów Witam. Kupie zawiasy gorny i dolny do drzwi lewy przód (kierowcy). Kolor srebrny - LY7W. BEZ LUZÓW. Najlepiej od anglika. Dodający Bartoszzz Wysłano 15.10.2018 Kategoria Audi A4 B5
  10. Witam. Kupie zawiasy gorny i dolny do drzwi lewy przód (kierowcy). Kolor srebrny - LY7W. BEZ LUZÓW. Najlepiej od anglika.
  11. Odkrec silnik od ramion. Podlacz wtyczke i sprawdz czy dalej tak chodzi. Jak bedzie dobrze to ramiona wycieraczek do rozbiorki i czyszczenia/smarowania porzadnego lub wymiana na inne sprawne. Jezeli silniczek dalej bedzie sam startowal to masz cos z przekaznikiem nr. 387 chyba (pod kierownica) lub zle poskladany silniczek (ta blaszka w kolko na zdjeciu nr. 2 co wrzuciles).
  12. Witam. Moglby ktos rzucic okiem na logi z Tourana 1.9TDI 105 konnego. Auto znajomego, a ja nigdy dieslem vaga sie nie zajmowalem i nie wiem jak dobrze odczytac logi. Wedlug bledow byl jakis problem z przeplywomierzem i 4 wtryskami. Znalazlem dziure na rurze miedzy turbo a przeplywomierzem - wymienione i zlogowane auto. Basic Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_7kL9hI.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_AMB0w.html Dynamiczne Grupy 001, 003, 004: http://vaglogi.pl/log-001_003_004_AJFlT5.html Grupy 004, 007, 011: http://vaglogi.pl/log-007_011_004_r8MPOfe.html Statyczne Grupy 003, 004, 007: http://vaglogi.pl/log-003_004_007_5xq575B.html Grupy 011, 013, 018: http://vaglogi.pl/log-011_013_018_tCcqT47.html Grupy 013, 018, 023: http://vaglogi.pl/log-023_013_018_MRx2x5.html Dzieki.
  13. Problem rozwiazany. Chinczykowi nie chcialo sie sprawdzic czy kabel dziala zanim go wyslal. Po rozkreceniu obudowy ujrzalem, ze 2 kabelki od wtyczki USB są nie przylutowane do plytki PCB. Wystarczylo je odpowiednio polaczyc i ryzowy kabel smiga.
  14. Hej. Kupilem chinskiego klona VCDSa z oprogramowanie 1.7.1.3. Instaluje go zgodnie z instrukcja na plytce i programem do niego dolaczonym. Net i antywirus wylaczony. Po zainstalowaniu programu i wrzuceniu vcdscrack do folderu, zgodnie z instrukcja podlaczam sam kabel tylko do portu USB. Komp powinien w tym momencie ten kabel wykryc, ale nic z tego. Sterowniki zainstalowane, restart kompa zrobione itd., ale wciaz komp nie widzi tego kabla - przez to program VCDS tez go nie widzi. Mam starego KKL Viaken i ten od razu jest wykrywany przez kompa, po podlaczeniu do usb. Dostalem dupny niedzialajacy kabel czy jest jakis sposob na obejscie tego ? Spotkal sie ktos z tym problemem ? Do chinczyka oczywiscie napisalem, czekam za odpowiedzia.
×
×
  • Create New...