Jump to content

Bartoszzz

Pasjonat
  • Content Count

    427
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About Bartoszzz

Informacje

  • First name
    Bartek
  • Location
    Tczew

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2000
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AWT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Niutona jest dosc, nie ma co nadwyrezac sprzegla i silnika. Dla mnie nie ma sensu ograniczac doladowania, 2 bieg na dobrej oponie juz calkiem dobrze przenosi na suchym, a zima czy w deszczu wystarczyc odpowiednio deptac w pedal gazu. To jest auto daily, a nie na zawody (choc tu wystarczy zapodac dobrego semi slicka i jest cacy ) .
  2. Ja mialem tylko testowane zeliwnego chinczyka od turboworksa. Kolektor trzeba przy flanszy podszlifowac, bo zapiera o glowice, dodatkowo przykrecenie go to lekka mordega. Ogolnie po jakims czasie po pekal, flansza wygiela sie w banan. Ja osobiscie tego nie polecam. Lepsze juz z tego co czytalem sa kolektory barany z "nierdzewki" chinczyki ze scianka 2mm.
  3. Normalnie. Dobra opona oraz odpowiednie operowanie gazem i da sie bardzo dynamicznie jezdzic.
  4. Nie bylo zadnej korekty, raczej wynika to z usuniecia nieszczelnosci na laczeniu kolektora z turbo i glowica.
  5. Mały update tematu: Auto zyje, ma sie dobrze, cos tam jezdzi. W tym sezonie byly dwa podjescie dla zabawy do wyscigow na 1/4 mili. Jedne zawody nie odbyly sie, ze wzgledu na usterki w aparaturze pomiarowej. Na drugich natomiast "udalo sie" wykrecic czas ET 14,35. Waga zestawu nie daje jakos specjalnie walczyc o dobre czasy, ale jest to dla mnie typowy FUN W aucie nie bylo specjalnie zadnych zmian oprocz wywalenia popekanego kolektora wydechowego i zastapienie go pelna seria. Turbo hybryda od Turbospec ma sie dobrze, zyje i pompuje jak trzeba. Reszta to tak naprawde naprawy eksploatacyjne. Softowo wszystko dziala, logi sie zgadzaja, takze moge tylko kazdemy polecic robote Lukasz13 Przy okazji zlotu w ktorym pomagam w organizacji u jednego ze sponsorow mialem okazje shamowac auto i nie ma tragedii 284km / 367Nm
  6. Generalnie to bez 5-6 tysi to nawet nie zaczynaj tematu na powyzej 250km Ile ja w pompowalem dokladnie to nie licze, ale tak na szybko najwazniejsze sprawy: turbo - 1800, fmic - 1300, DP + wydech ponad 2000, wtryski - 400 (plus moze dojsc pompa paliwa za kilka stowek), po drodze kupa rzeczy typu sprzeglo, DV, N75, jakies uszczelki, wezyki, obejmy itd. Program to juz zalezy u kogo, w jakiej opcji itd. 500-1500.
  7. Koszt czego ? Sprzegla ? Chyba 500zl i wymiana po mojej stronie.
  8. Spojrzalem w logi i jest okolo 1,15-1,2 bara juz od okolo 2600-2700 obrotow. Choc samo doladowanie nie powiem tak jak to dobrze powiedziales poprowadzonego momentu obrotowego. Nie ma u mnie znaczenia jaki to bedzie bieg, wibracji nie ma. Zdziwilo mnie tylko to, ze piszesz iz trzeba koniecznie zmienic dwumase. Jak widac nie trzeba i napewno nie jestem jedynym przypadkiem. Dwumasa w BFB i AWT jest bodajze ta sama, wiec tzw. "sprzeglo AWX" podchodzi P&P. Zreszta nigdzie nie spotkalem sie na necie by ktokolwiek napisal, ze nie pasuje do dwumasy, a troche tego ludzie pozmieniali. Inna kwestia jak ma sie sprzeglo 240mm. Dlatego nie wmawiajmy komus, ze trzeba zmienic i juz, najpierw sprawdzic stan, a najwyzej potem wymieniac.
  9. Dziwne... Mam u siebie ponad 260 koni i 350 momentu. Jakos dwumasa od nowosci tego auta zyje i nic jej nie jest. Tak samo sprzeglo AWX od 2 lat na aucie i wciaz ma sie bardzo dobrze oraz zadnej dwumasy nie musialem zmieniac w tym celu.
  10. Odkrec silnik od ramion. Podlacz wtyczke i sprawdz czy dalej tak chodzi. Jak bedzie dobrze to ramiona wycieraczek do rozbiorki i czyszczenia/smarowania porzadnego lub wymiana na inne sprawne. Jezeli silniczek dalej bedzie sam startowal to masz cos z przekaznikiem nr. 387 chyba (pod kierownica) lub zle poskladany silniczek (ta blaszka w kolko na zdjeciu nr. 2 co wrzuciles).
  11. Witam. Moglby ktos rzucic okiem na logi z Tourana 1.9TDI 105 konnego. Auto znajomego, a ja nigdy dieslem vaga sie nie zajmowalem i nie wiem jak dobrze odczytac logi. Wedlug bledow byl jakis problem z przeplywomierzem i 4 wtryskami. Znalazlem dziure na rurze miedzy turbo a przeplywomierzem - wymienione i zlogowane auto. Basic Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_7kL9hI.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_AMB0w.html Dynamiczne Grupy 001, 003, 004: http://vaglogi.pl/log-001_003_004_AJFlT5.html Grupy 004, 007, 011: http://vaglogi.pl/log-007_011_004_r8MPOfe.html Statyczne Grupy 003, 004, 007: http://vaglogi.pl/log-003_004_007_5xq575B.html Grupy 011, 013, 018: http://vaglogi.pl/log-011_013_018_tCcqT47.html Grupy 013, 018, 023: http://vaglogi.pl/log-023_013_018_MRx2x5.html Dzieki.
  12. Problem rozwiazany. Chinczykowi nie chcialo sie sprawdzic czy kabel dziala zanim go wyslal. Po rozkreceniu obudowy ujrzalem, ze 2 kabelki od wtyczki USB są nie przylutowane do plytki PCB. Wystarczylo je odpowiednio polaczyc i ryzowy kabel smiga.
  13. Hej. Kupilem chinskiego klona VCDSa z oprogramowanie 1.7.1.3. Instaluje go zgodnie z instrukcja na plytce i programem do niego dolaczonym. Net i antywirus wylaczony. Po zainstalowaniu programu i wrzuceniu vcdscrack do folderu, zgodnie z instrukcja podlaczam sam kabel tylko do portu USB. Komp powinien w tym momencie ten kabel wykryc, ale nic z tego. Sterowniki zainstalowane, restart kompa zrobione itd., ale wciaz komp nie widzi tego kabla - przez to program VCDS tez go nie widzi. Mam starego KKL Viaken i ten od razu jest wykrywany przez kompa, po podlaczeniu do usb. Dostalem dupny niedzialajacy kabel czy jest jakis sposob na obejscie tego ? Spotkal sie ktos z tym problemem ? Do chinczyka oczywiscie napisalem, czekam za odpowiedzia.
×
×
  • Create New...