ja74687
Pasjonat-
Postów
1403 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O ja74687
Informacje
-
Imię
Gall Anonim
-
Miasto
Brak
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1995
-
Silnik
1.8
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia ja74687
2
Reputacja
-
Zobacz co VAG pokaże
-
Zapewne przepustnica padła Wyciągnij ją, dokłądnie wyczyść i zrób adaptację, jeżeli nie pomoże to wymiana, czujnik jest w przepustnicy, nie da rady go wymienić
-
Napisz pw, nikt Ci tutaj linka nie zapoda
-
Zobacz co VAG pokaże
-
A wycieków z chłodniczki oleju nie ma ??
-
a kopci, lub jakieś inne objawy
-
filmik wrzuć na youtube i zapodaj link
-
Opisz dokładniej co się dzieje, czy wartość po zgaszeniu jest większa, czy mniejsza ?
-
Ma i to sporo Cykać ma nie zawsze tylko w odpowiednim momencie np.: przy dodawaniu gazu nie będzie cykał, ale na temat jego cykania można sporo pisać On odpowiada za to aby nie było par paliwa w baku więc jeżeli się nie domyka to wytwarza podciśnienie które potrafi "wciągnąć" bak i wtedy pływak szaleje Wymień ten zaworek (niestety jak nowy to tylko ory. bo zamienników nie ma ) i myślę ze będzie po problemie
-
A nie syczy wam spod korka PB czasem, jak sinik troszkę pochodzi ??
-
skasuj błędy i zobacz które się pojawią, masz błędy od sondy, czujnika temp. i przepustnicy
-
Nie ma co analizować bo sonda nie działa Zmień sondę i dopiero daj logi
-
a chodzi o świece na przewodach, czy na fajkach ?? Sprawdź dokładnie stan fajek i przewodów.
-
Dokładnie podstawa to ciśnienie oleju żeby silnika nie zatrzeć Jak będzie prawidłowe to możliwe że czujnik siada Warto też po takich problemach jakie masz podłączyć pod VAG i zobaczyć błędy jakie będą, a będą jakieś napewno