-
Postów
13 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Matsoon102

Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
PKR
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.6
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
-
yhm wiem chyba bede zmuszony kupić nowy
-
ok
-
Witam panowie. Poszukuję łącznika który jest odpowiedzialny za poziomowanie ksenonów, myślę że wtajemniczeni wiedzą o co chodzi... a dokładnie mówiąc potrzebuje tego małego plastikowego łącznika (z dwoma małymi sworzniami kulowymi z gwintem M6) który jest montowany u podstawy dolnego wahacza i jest połączony z czujnikiem poziomowania w nadkolu. gdyby ktoś miał w dobrym stanie na zbyciu , chętnie kupie. pozdrawiam
-
wszystkie ? jak je dobierać ? po tym samym symbolu ?
-
Mam poważny problem z układem wtryskowym w moim silniku benzynowym a mianowicie ciężko odpala po dłuższych poszukiwaniach okazało się że nie domyka się wtryskiwacz na 1-cylindrze , podczas postoju zalewa cylinder benzyną - kropla na 15 sekund co po paru godzinach stanowi duży problem co mam robić ? wymienić czy co. dodam że wymiana filtra, paliwa z renomowanej stacji i dolaniu wszelkich dodatków nic nie dało , jestem zaskoczony tym ponieważ nie dopuszczam by w baku było mniej niż 15-20l, diagnostyka VAG'iem nic nie wykazała (a4 b5 2000r 1.6) z góry dziękuję za pomoc
-
uszkodzony czujnik temperatury G62 (wymieniłem na oryginalny i działa)
-
Podobnie, w mieście i oszczędnie to ok 8 L ale nie zapominajmy ze te silniki (1.6 8v) budową i konstrukcją pamiętają czasy golfa mk2 i audi 80 z racji na prostote ogólnej budowy i dużej wytrzymałości były regularnie modyfikowane, dzięki temu do dziś nosi miano "niezniszczalnego" i podatnego na instalacje gazową silnika stajni VW. Niestety dawniej na I planie nie była ekologia i nie znano pojęcia "DOWNSIZING" dlatego nie grzeszy mocą i ekonomią , za to jest SERCEM pojazdu a nie doładowaną szlifierką która kręci kółkami
-
słuszna uwaga , wybaczcie za pomyłkę ale posiadam go od niespełna miesiąca i od niedawna wiem że to nie ADP ---------- Post dopisany 10-01-2014 at 14:17 ---------- Poprzedni post napisany 05-01-2014 at 17:33 ---------- Problem rozwiązany , zamykam
-
Dzieki Labiel , sugerowałem sie opiniami niektórych na innych forach że ten czujnik odpowiada tylko za wskazania licznika, jeszcze takie pytanie dokąd prowadzą przewody od tego czujnika (kostki) ? bo nie wiem gdzie lokalizować mozliwe zwarcie ktore zdiagnozował mi VAG
-
Powodów może być dużo : począwszy od zapowietrzenia układu ( układ ciepły a z kratek leci chłodne powietrze) a gdy sie gotuje to możliwe że masz zakamienioną chłodnice ale to teoria bez diagnozy
-
Dokładnie miałem to samo , mianowicie uszczelka czy też oring jak kto woli na szybkozłączce przy termostacie sie sprasowała i ztwardniała , wymieniłem na oring o tych wymiarach i nie ma problemu.
-
sprawdziłem wszystko ale bez zmian , (nie zagazowany palia 3/4 baku) mam pytanie czy po odłaczeniu aku na 3 h może sie coś stać z nastawami przepustnicy ? bo od mniej wiecej tego momentu problem z rozruchem jak zimny to kreci dlugo a jak ciepły to za pierwszym, czy ma wpływ na to czujnik temperatury na termostacie który raz pokazuje wartosć a raz nie (bład 1039 przerwa lub zwarcie do plusa)
-
Witam ! Mam mały problem z moim audi (a4 b5 1.6 2000) mianowicie ciężko odpala muszę kręcić aż zapali ok. 5s. Uważam że to problem czysto paliwowy, powiem tak pompa załącza się na zapłonie i podczas rozruchu czyli ok, jak już zapali to nie ma problemu z obrotami, gdy odpali wł. sie ssanie tj ok 1100 obr/m po chwili spada na swoje nominalne 850-900 obr/m zapłon ok, spalanie w normie, nie słabnie, nie ma przebicia, brak błedów na VAG'u, dlatego mam dla was pytanie, co jest winne i jak mogę sprawdzić czy układ paliwowy działa poprawnie. z góry dzięki za pomoc
-
Witam wszystkich miłośników i posiadaczy a-czwórek, znających się na rzeczy bo jak wiadomo A4 bije na głowe innych. Pozdrawiam jako świeży posiadacz A4 b5 '00