WIŚNIA 2 Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 Witam,mam pytanko... czy w audi a4 1.8t 180km jest kolizja zaworów z tłokami po zerwaniu paska? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil1990_2006 0 Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 Jeśli chcesz za oszczędzić na wymianie rozrządu to nie warto A odnosząc się do twojego pytania to zdaje mi się że wszystkie silniki Audi są kolizyjne... ale nich ktoś się jeszcze na ten temat wypowie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam3009 0 Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 no raczej a co już po ptokach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciajek 4 Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 Lepiej wymień i to cały komplet + pompa wody i zimmery bo jak pęknie pasek to całą stajnię 180 koni trzeba będzie dobić i drugi silnik szukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WIŚNIA 2 Opublikowano 4 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 mam ją dopiero od 3 dni, i tak bede musiał sie za nią wziąć bo olej gubi gdzieś z przodu:/ dzięki za info Pzdr.[br]Dopisany: 04 Wrzesień 2010, 21:37_________________________________________________Troche muszę w nią wtopić... ale i tak ją kocham zwłaszcza przy około 25000 obr/min:D jak sie turbo załącza:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się