[ALL B6] Ubywa płynu ze zbiorniczka wspomagania
0

    33 postów w tym temacie

    :hi:

    jak w temacie cieknie mi maglownica ale wspomaganie działa normalnie jak jest mało płynu to odzywa się pompa doleje i wszystko jest ok mam nadzieje że jak wymienie gumowe osłony będzie ok lecz nie mam 100% pewności że cieknie mi przez te gumy ale skoro wspomaganie chodzi dobrze to chyba nie musze wymieniać całej maglownicy

    co wy o tym sądzicie może miał ktoś podobny przypadek byłbym wdzięczny za jakąś poradę podpowiedź

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    o jakich gumowych osłonach mówisz, ??

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    nic Ci nie pomoże wymiana gumowych osłon (manszet) , magiel do regeneracji lub wymiany :confused4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    co wy o tym sądzicie może miał ktoś podobny przypadek byłbym wdzięczny za jakąś poradę podpowiedź

    mialem :decayed:

    wiec mowisz ze ci ubywa plyn w zbiorniczki i jedna z gum/harmonijek jest mokra od plynu..... niestety rozciekla ci sie maglownica :confused4:

    naprawa:

    trzeba wyciagnac caly magiel i dac go zregenerowac, to najszybsza i najtansza opcja ktora wynosi w sumie 1000-1200 zl :gwizdanie:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    no to niezła lipa myślałem że da się to w jakiś prosty sposób naprawić a tu widze że nic z tego tylko wymiana wchodzi w gre

    panowie a jak z tą regeneracją pośmiga to troche czy lepiej kupić nowe ???

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    no to niezła lipa myślałem że da się to w jakiś prosty sposób naprawić

    jesli chcesz w prosty sposob to kup zestaw naprawczy i dzialaj*

    *nie polecam bo trzeba miec odpowiedni sprzet

    panowie a jak z tą regeneracją pośmiga to troche czy lepiej kupić nowe ???

    spokojnie posmigasz, ja juz ponad pol roku jezdze i jest :good:

    nowka kosztuje ponad 2 tys bodajrze :mysli:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    heh tak myślałem że chodzi Ci o te harmonijki na maglu, tak jak koledzy wyżej regeneracja, używka lub nowa,

    jeśli chodzi o cenę nowej to w aso 3000zł przy zwrocie starej

    pozdro

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    nowka kosztuje ponad 2 tys bodajrze :mysli:

    oj Arek ... chyba troszkę więcej :mysli:

    ja do [b5] kupiłem używkę z Paska B5 FL i wszystko pasiło Plug & Play - polecam ( stara była KOYO a ta używka ZF ) , starą sprzedałem do zakładu gdzie regenerują magle ( jakby co to polecam Częstochowę , jeżeli dobrze pamiętam jest to firma ARGO F.H.U - są na Allegro :wink4: )

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    oj Arek ... chyba troszkę więcej

    nie pamietam juz dokladnie, a nie chcialem przesadzic :>

    jakby co to polecam Częstochowę , jeżeli dobrze pamiętam jest to firma ARGO F.H.U - są na Allegro

    rowniez polecam bo mi tez regenerowali :wink4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    3000zł za magiel :shocked: no nieźle nie pozostało mi nic innego jak tylko regeneracja starego i dzięki wielkie za wszystkie porady i podpowiedzi :notworthy: [br]Dopisany: 11 Wrzesień 2010, 18:17_________________________________________________

    nowka kosztuje ponad 2 tys bodajrze :mysli:

    oj Arek ... chyba troszkę więcej :mysli:

    ja do [b5] kupiłem używkę z Paska B5 FL i wszystko pasiło Plug & Play - polecam ( stara była KOYO a ta używka ZF ) , starą sprzedałem do zakładu gdzie regenerują magle ( jakby co to polecam Częstochowę , jeżeli dobrze pamiętam jest to firma ARGO F.H.U - są na Allegro :wink4: )

    http://moto.allegro.pl/przekladnia-maglownica-vw-passat-b5-audi-a4-i1220340282.html znalazłem :gwizdanie:

    w porównaniu do nowej nie jest aż tak tragicznie mam nadzieje że troszke pohula

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    http://moto.allegro.pl/przekladnia-maglownica-vw-passat-b5-audi-a4-i1220340282.html znalazłem :gwizdanie:

    w porównaniu do nowej nie jest aż tak tragicznie mam nadzieje że troszke pohula

    Dokładnie tą firmę polecam (jak nie oddasz starej płacisz kaucję) :wink4:

    Dla twojego nowa ORI przekładnia ZF ~ 651 € :blink: (ceny w polskich ASO troszkę wyższe) :wink4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Dla twojego nowa ORI przekładnia ZF ~ 651 € blink (ceny w polskich ASO troszkę wyższe)

    Robert podrzuc nr przekladni :wink4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    euro czy złotówki cena i tak wydaje mi sie wysoka za coś co często sie pierdzieli

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Robert podrzuc nr przekladni :wink4:

    Zależy od nr. VIN ale ceny bardzo podobne

    http://www.postimage.org/image.php?v=TsHzEtr

    euro czy złotówki cena i tak wydaje mi sie wysoka za coś co często sie pierdzieli

    cenę oczywiście podałem w € (ojro) :wink4: , polskie ASO mają wyższe ceny np. GAJOS ~ 2931 pln (za ...AX) , 3145 pln (za ...EX) , ceny w IC podobne :wink4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    jeszcze raz dzięki za wszystko po niedzieli zamawiam i oczywiście wymieniam mam nadzieje że sie uporam z tym

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Proponuję dokupić ORI osłony harmonijkowe , te dostarczone z regen. maglem są na ch**a :thumbdown:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ja mam nie ori i jak narazie sa ok :mysli:

    ps: na tej fotce niz nie widac :cool1:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ps: na tej fotce niz nie widac :cool1:

    Już poprawiłem :wink4: , ostatnio coś się dzieje z "postimage" - opcja dodaj zdjęcie :mysli:

    Nieoryginalne manszety są za miękkie

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Już poprawiłem

    dalej to samo :gwizdanie:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Już poprawiłem

    dalej to samo :gwizdanie:

    u mnie widać wszystko pięknie, ładnie :mysli:

    coś ten "postimage" się jeb*e

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    i po kłopocie magiel wymieniony działa bez zarzutu przy okazji wymieniłem gały były już słabe i można hulać

    dzięki ROBERT. za polecenie firmy z częstochowy oczywiście u nich zamówiłem konkretna firma wszystko jak należy i bez problemu

    koszty to :

    magiel 650zł

    kaucja zwrotna 300zł

    robota 2 paczki fajek,skrzynka piwa oczywiście na dwóch

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    DawcaV6 :good:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    robota 2 paczki fajek,skrzynka piwa oczywiście na dwóch

    Wiem, ja sam to robiłem i też tyle "używek" poszło ale na jednego :decayed:

    Ale jaka radość z "fachowo" wykonanej roboty :naughty:

    Brawo :good:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    jeszcze raz dzięki chłopaki jak wybiore sie kiedyś do rybnika na spota to sie odwdzięcze :drinks:

    w końcu nie mam aż tak daleko :gwizdanie:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    jeszcze raz dzięki chłopaki jak wybiore sie kiedyś do rybnika na spota to sie odwdzięcze :drinks:

    w końcu nie mam aż tak daleko :gwizdanie:

    zapraszamy >>> http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=140687.0

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    i po kłopocie magiel wymieniony działa bez zarzutu przy okazji wymieniłem gały były już słabe i można hulać

    dzięki ROBERT. za polecenie firmy z częstochowy oczywiście u nich zamówiłem konkretna firma wszystko jak należy i bez problemu

    koszty to :

    magiel 650zł

    kaucja zwrotna 300zł

    Na stronie maja 550 przy wzrocie starej przekladni a u ciebie wychodzi ze zaplaciles przy wzwocie 350 wiec co jest ..moze sie targowac?:)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    raczej to źle zrozumiałeś a kolega też trochę źle napisał , magiel 950 pln a po oddaniu starej dostajesz 300 pln z powrotem :naughty:

    do ciebie 550 pln (oczywiście po oddaniu starej) bo masz B5

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    raczej to źle zrozumiałeś a kolega też trochę źle napisał , magiel 950 pln a po oddaniu starej dostajesz 300 pln z powrotem :naughty:

    do ciebie 550 pln (oczywiście po oddaniu starej) bo masz B5

    dokładnie tak jak piszesz razem z kaucją 950zł

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Czyli Magiel w B5 jest inny niz w B6?

    Ja kupowalem regenerowana w UK i te debile na sztywno mocuja te oslony gumowe do drazkow opaską.

    I pisza, ze nie wolno sciagac tej opaski bo jest super szczelnie zaklejona jakos cisnieniowo a ruszenie ich spowoduje utrate gwarancji. To jak do cholery ustawić zbieżność, nie skrecajac tych gumowych oslon? :wallbash:

    Podczas ustawiania zbierznosci trzeba bylo przekrecic galke z jednej strony o pol - 3/4 obrotu wiec musialem sciac to gowno i zalozyc nowa opaske.. i tak pozbylem sie gwarancji.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Ja kupowalem regenerowana w UK i te debile na sztywno mocuja te oslony gumowe do drazkow opaską.

    I pisza, ze nie wolno sciagac tej opaski bo jest super szczelnie zaklejona jakos cisnieniowo a ruszenie ich spowoduje utrate gwarancji. To jak do cholery ustawić zbieżność, nie skrecajac tych gumowych oslon? wallbash

    Podczas ustawiania zbierznosci trzeba bylo przekrecic galke z jednej strony o pol - 3/4 obrotu wiec musialem sciac to gowno i zalozyc nowa opaske.. i tak pozbylem sie gwarancji.

    glupoty, oslona jest po to aby nie dostal sie tam zaden syf ale podczas ustawiania geometri oczywiscie mozna popuscic jedna opaske aby guma sie nie zwichrowala

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Dodaj konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!


    Zarejestruj nowe konto

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


    Zaloguj się teraz
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Latest Registered Members