[B5 AFN] Proszę o ocenę logów

    5 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    witam

    witam :bry:

    dostalem laptopa i zaczynam od nowa walke z Moim autkiem;)

    otoz problem polega na tym ze autko czasem(czyt.prawie zawsze) lapie mula i wpada w tryb awaryjny:(byla czyszczona turbina i robiony rozrzad,i od tego czasu chyba aczkolwiek nie jestem pewien kopci czasem i puszcza chmury czarnego(ciemengo) dymu jak mu depne ale jak tylko zlapie awaryjny tryb to nie kopci,tylko jak turbinka kreci,chociaz ostanio coraz mniej kopci,a jak sie zagrzeje to wydaje mi sie ze chodzi duzo lepiej,nie muli tak??:(...dodam jeszce ze silnik jest od gory zabrudzony olejem ,i chyba ucieka olej z pod uszczelki pod glowica,wiec musze ja wymienic:( ;(wstawie logi mam nadzieje ze dobrze zrobione,staralem sie jak moglem;)

    dodam jeszcze ze wywala blad 00575....

    dynamiczne 003,008,011 proba pierwsza:

    http://vaglog.rtnet.pl/lucas_8_21789.html

    i proba druga na wszelki wypadek:):

    http://vaglog.rtnet.pl/lucas_8_21790.html

    statyczne 004

    http://vaglog.rtnet.pl/lucas_8_21857.html

    a jak probuje zrobic 000 to zawsze to samo czyli nic,nie wiem dlaczego??:(:

    http://vaglog.rtnet.pl/lucas_8_21858.html

    http://vaglog.rtnet.pl/lucas_8_21859.html

    http://vaglog.rtnet.pl/lucas_8_21860.html

    http://vaglog.rtnet.pl/lucas_8_21861.html

    zawsze za kazdym razem to samo,a robie tak jak robilem dzis te 004:(co robie zle;( HELP ME:D:D :drinks: :drinks:

    posdrawiam i prosze bardzo o pomoc :hi::notworthy:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    masz nie szczelny dolot, sprawdź cały układ doładowania od turbiny na kolektorze ssącym kończąc, zaolejenie na rurach będzie oznaczać nie szczelność którą trzeba zlikwidować

    sprawdź wężyk wchodzący do ECU, przedmuchaj go

    masz katalizator?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    mas nie szczelny dolot, sprawdź cały układ doładowania od turbiny na kolektorze ssącym kończąc, zaolejenie na rurach będzie oznaczać nie szczelność którą trzeba zlikwidować

    ok bede staral sie znalezc,a jeszcze jedno mam chyba zle ustawiony kat wtrysku w miejscu gdzie zaznaczylem wartosci z tego co wiem powinny wachac sie miedzy 49-54 a u mnie jest miedzy 29-32 czy to zle??

    http://zapodaj.net/605e2ac70a6c.png.html

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    źle, ustaw na 55, będzie lepiej w zimie zapalał

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość
    Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy