zigula11 Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 Witam Mam A4 B5 ADR i założoną instalację DT Gas System. Jak kupiłem autko żaden gazownik nie chciał się tej instalacji tykać a na gazie nie dało sie jeździć. Więc zabrałem się za to sam i efekt jest taki że : wymieniłem wtryskiwacze, dysze rozwierciłem na 2,6 mm, wymieniłem wężyki, filtry fazy lotnej i ciekłej, wielozawór bo tankowanie trwało 7 minut i nie wybijał przy tankowaniu. Do setki jest w porządku, jedzie płynnie , dobre przyspieszenie, ale jak na autostradzie przekroczę 110 to zaczyna szarpać i przełącza się na benzynę. Zwiększanie dawki na mapie wtrysków nie daje żadnych rezultatów. Czy ktoś ma jakieś sugestie ? Proszę o poradę.
chudineze Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 Pewnie parownik nie daje rady, a wkreca się do 5500obr na jałowym czy nie
sołtys85 Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 Dokładnie wiekszy reduktor trzeba. Zobacz czy wąż do reduktora nie jest zagięty i czy obieg wody jest dobrze poprowadzony.
zigula11 Opublikowano 16 Września 2010 Autor Opublikowano 16 Września 2010 Wchodzi na 5500. Mam w tej chwili reduktor Tomasetto Alaska AT09, ze zbiornika do reduktora idzie rurka miedziana 6mm. Jaki reduktor proponujesz ? Ja mam taki http://www.drypa.pl/produkt472_REDUKTORY_LPG_-_Do_sekwencji_-__-_Reduktor_Tomasetto_Alaska_AT09.html
wojtek26 Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 Alaska dobrze sie spisuje w silniku 90KM a nie w 125KM wbrew temu co pisze producent, musiałbys wrzucic screeny z ustawieniami mapy itd oraz fotki spod maski jak to wszystko wygląda.
zigula11 Opublikowano 17 Września 2010 Autor Opublikowano 17 Września 2010 Ale co tu dadzą fotki spod maski, kwestia tego jaki teraz reduktor wstawić ? Przestawianie mapy też nie pomaga, nawet jak dam o 200% więcej. Tak jak napisali koledzy wcześniej, też mi się tak wydaje że nie wydala reduktor -tylko co dać żeby dało radę. Mapę wstawiam poniżej http://img841.imageshack.us/img841/4606/mapau.jpg
chudineze Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 Ja u siebie mam taki http://www.drypa.pl/produkt156_REDUKTORY_LPG_-_Do_sekwencji_-__-_Reduktor_KME_Silver_Vt_270KM_.html bo inne nie dawały rady
wojtek26 Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 Ja u siebie mam Scorpiona Mini i spokojnie daje sobie rade przy WOT spadek cisnienia o 0,15 bara i bogato do końca bez zapętleń. Co do zdjęc spod maski to jest dosyc wazne gdzie jest wpiety trójnik z czujnikiem temp i wyjsciem na map.
zigula11 Opublikowano 17 Września 2010 Autor Opublikowano 17 Września 2010 Czujnik temperatury gazu i wyjście na map sensor jest w rozdzielaczu z wbudowanym filtrem przed wtryskiwaczami.
wojtek26 Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 Nie wiem czy w twoim programie jest mozliwosc podgladu cisnienia reduktora i map sensora. Przydałoby sie sprawdzic jak zachowuje sie cisnienie na wolnych obrotach i jak podczas szarpania.
zigula11 Opublikowano 17 Września 2010 Autor Opublikowano 17 Września 2010 Jest możliwość podglądu. Na wolnych obrotach mam ustawione 1,4 i jak szarpie to spada poniżej 1
wojtek26 Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 Szkoda ze masz taki lipny sterownik do gazu ( ciezkie i trudne w ustawieniu mapy), sprawdz jakie masz ustawione min cisnienie gazu do przejscia na PB oraz zmniejsz cisnienie robocze parownika do 1,0 bara ( przy dyszach 2,6mm) a min na 0,6 bara i zobacz jak bedzie sie zachowywac
zigula11 Opublikowano 17 Września 2010 Autor Opublikowano 17 Września 2010 Minimalne mam ustawione 0,8 bara i nie da sie tego zmienić - opcja nieaktywna nawet na najnowszej wersji oprogramowania. Zmniejszać próbowałem wcześniej ale było jeszcze gorzej. Może w przyszłym miesiącu ( po 10 ) uda mi się wymienić reduktor na taki jak ma "chudineze". Bo jeszcze jest jedna kwestia - jak jeżdżę po mieście i jest moment że trzeba nagle depnąć to też na moment przełącza na bęzynę ale za moment wraca na gaz samoczynnie.
wojtek26 Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 Moze byc jeszcze uszkodzony MAP który podaje złe wartosci i dlatego przerzuca na PB i szarpie sprawdz co pokazuje MAP na wolnych obrotach i przy obciązeniu.
zigula11 Opublikowano 17 Września 2010 Autor Opublikowano 17 Września 2010 Żeby było jasne - nie chodzi o szarpanie przy przerzucaniu lpg/pb szarpie jadąc na gazie - ewidentnie efekt jakby brakowało gazu - ale sprawdzę to co mówisz.
wojtek26 Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 Przez błedne wskazanie map sensora moze byc zaburzony skład mieszanki i dlatego poczatkowo szarpie a potym przerzuca na PB.
zigula11 Opublikowano 17 Września 2010 Autor Opublikowano 17 Września 2010 Kiedy to szarpanie pojawia się w momencie jak wcisnę pedał gazu do podłogi. Jak powoli rozpędzę auto do 110 i tak go trzymam, ale jak tylko troszkę bardziej dodam gazu zaczyna szarpać - nie wiem, ale mnie się wydaje że to jednak mała wydajność reduktora. Sprawdzę ten map sensor i napiszę później jak on się zachowuje.
wojtek26 Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 Tak sobie mysle ze to winny bedzie parownik, dopiero teraz zaskoczyłem ze cisnienie spada o prawie 0,5bara a to kosmicznie duzo i sterownik LPG nie jest w stanie nadrobic tego spadku cisnienia przez wydłużenie czasu wtrysku.
zigula11 Opublikowano 17 Września 2010 Autor Opublikowano 17 Września 2010 Jak już założę ten reduktor co ma chudineze to jakie ciśnienie ustawić na początek ?
sołtys85 Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 A nie lepiej założyć reduktor magic 3 tłokowy a nie pakowac sie w stare technicznie reduktory? Dodatkowo cena kusi. Nie miałem takiego reduktora nigdy ale słyszałem same pozytywne opinie na jego temat.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się