Chowix Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 Witam, Problem mam z sterownikiem d.t. gaz system. Kupilem kabel za 40zł do interfejsu DT Gaz system. Podłączam najpierw do auta później do kompa i włączam auto przełączam na gaz i załączam program i zonk. Nie znaleziono sterownika. Co najpierw sprawdzić aby sie połączyć ? Gdzie moze lezec problem ? Próbowałem 4 sterowników i 10 programów z internetu kabel widzi jest na porcie COM3 tak wiec mysle ze tu nie lezy problem Moj sterownik to II generacja DT BASIC + Może ktos mial podobny przypadek i pomoze
wojtek26 Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 Sprawdz w programie jaki masz ustawiony port COM w niektórych programach masz tylko COM1 i COM2 i wtedy trzeba pobawic sie w menadżerze urzadzeń zeby interfejs był na innym porcie.
Chowix Opublikowano 21 Września 2010 Autor Opublikowano 21 Września 2010 Miałem na COM3. Ok to sprawdzę na com 1 bądź 2 Za parę minut dam znać [br]Dopisany: 21 Wrzesień 2010, 18:53_________________________________________________nic nie pomogło pisze error port com Wybierz inny port COM.[br]Dopisany: 21 Wrzesień 2010, 19:13_________________________________________________udało się Tylko teraz jak ustawić tz jakie parametry mu dać? DT Gaz System Basic +
philipsss Opublikowano 2 Października 2010 Opublikowano 2 Października 2010 Siemka kolego, nie wiem jak to tam ci ustawić ale u mnie jak gazownik robił tą ścieżkę diagnostyczną na kompie to tam gdzie trzeba było trzymać na 3tys. obrotów on trzymał na 4tys...............................p.s. ile ci pali? mi na 37l zrobię 270km lipa jakas bo kolega ma golfa 1.6 16v i na 37 zrobi 360km,,, a fura u mnie zamulona na gazie za***iście , a jak włączę klimę to już w ogóle słabo jeździ!!!!pozdrawiam , napisz cos o twoim aucie!!!
Dawid0 Opublikowano 2 Października 2010 Opublikowano 2 Października 2010 Siemka kolego, nie wiem jak to tam ci ustawić ale u mnie jak gazownik robił tą ścieżkę diagnostyczną na kompie to tam gdzie trzeba było trzymać na 3tys. obrotów on trzymał na 4tys...............................p.s. ile ci pali? mi na 37l zrobię 270km lipa jakas bo kolega ma golfa 1.6 16v i na 37 zrobi 360km,,, a fura u mnie zamulona na gazie za***iście , a jak włączę klimę to już w ogóle słabo jeździ!!!!pozdrawiam , napisz cos o twoim aucie!!! kolego 1.6 ADP może i to całkiem normalne spalac w trasie 10l/9l LPG (360km na 36l) a w miescie te spalania gwaltownie rosna 12/ i w gore (300km na 36l) komu pali mniej to albo ma specyfike miasta inna albo ma szczescie w korkach. a co do DTgazu to bardzo fajna jednostka mozna dopasowac zachownaie do konkretnych obrotow :-) czyli ustawic sobie do 2500 na minmum... male spalanie i mul...a powyzej mu ciut pomoc zeby dawal na ile to mozliwe z tak malego silnika .... obecnie uzytkuje jendego adp i jedna v8 :-) a serwisuje chyba 3 adp i 2 adr takze juz nie wierze w spalania w miescie do 8 w adp :-(
Chowix Opublikowano 5 Października 2010 Autor Opublikowano 5 Października 2010 Tz mi dość dużo pali.. co do ustawiania o jakim mówisz to chyba przy sekwencji :/ bo niestety nie mam nic takiego.. Jedyne opcje to silnika krokowego (otwieranie) małe i max do tego przełączenie przy jakich obrotach i tyle..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się