lookas Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 Witam, Mam następujący problem, dymi, brak mocy i przyspieszenia. Podczas jazdy ze stałą prędkością czuć jakby samo zwalniało i przyspieszało. Auto to AWX 190000km przebiegu (udokumentowany) Proszę o analizę, z góry dzięki W ECU brak błędów. statyczne Log 17 003 Log 003 Log 004 Log 007 statyczne BS Log 003 Log 011 dynamiczne Log 000 Log 003,008,010 Log 011
PAWEL69 Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 Witaj Witam, Podczas jazdy ze stałą prędkością czuć jakby samo zwalniało i przyspieszało. Log 003,008,010 Kąt snchronizacji do poprawy lub cały rozrząd [kiedy robiony] termostat do wymiany lub niedogrzana furka Sprawdż czy podczas logowania nie miałeś dywanika pod pedałem gazu Przed następnym logowaniem-a jest to nieuniknione... sprawdż na postoju czy w bloku 010 masz w ostatniej rubryce 100% przy max. wciśnięciu pedału przyspieszacza Jeżeli nie to wyjmij dywanik lub sprawdż wtyczkę i gniazdo przy pedale gazu. P.S. sprawdż dolot pod kątem nieszczelności.Dologuj 018 i 023 statyczne Pozdrawiam serdecznie Paweł
lookas Opublikowano 27 Września 2010 Autor Opublikowano 27 Września 2010 Poniżej zamieszczam 3 skany z ks. serwisowej. Jeśli dobrze odczytałem to rozrząd robiony przy 119 000km? (to co jest dopisane długopisem na dole?) Czyli powinien być teraz wymieniony po 90 000km czyli przy przebiegu max 210 000km? Termostat chyba do wymiany, wskazówka nie zawsze dochodzi na równo do 90. czy może któryś z czujników? Logi robiłem z bratem i możliwe że nie wcisnął pedału gazu do końca Jeszcze mam pytanie czy na podstawie tych logów można powiedzieć że przepływomierz i EGR są sprawne? Poniżej zamieszczam fakturę, była razem z ks. serwisowej i wynika z niej że rok temu był wymieniany EGR? (zaznaczone w czerwonej ramce) Czyli najprawdopodobniej jest nieszczelny dolot? jutro zrobię jeszcze brakujące logi Dziękuję za pomoc i również pozdrawiam :>
PAWEL69 Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 Jeszcze mam pytanie czy na podstawie tych logów można powiedzieć że przepływomierz i EGR są sprawne? Poniżej zamieszczam fakturę, była razem z ks. serwisowej i wynika z niej że rok temu był wymieniany EGR? (zaznaczone w czerwonej ramce) Czyli najprawdopodobniej jest nieszczelny dolot? jutro zrobię jeszcze brakujące logi EGR delikatnie zaznaczam delikatnie się przycina ale jest sprawny[działa] LMM ocenimy po doprowadzeniu ciśnienie doładowania do wartości wymaganych choć na Moje niewprawne oko jest bdb.
lookas Opublikowano 5 Października 2010 Autor Opublikowano 5 Października 2010 Z braku czasu dopiero wczoraj się tym zająłem Przyczyną był pęknięty wąż między turbo a rurą pod wzmocnieniem czołowym Jest w kształcie litery S, z jednej strony zakończony metalową złączką z oringiem, a z drugiej jest na opaskę zaciskową Z tego co się zorientowałem to bardzo trudno go dostać, na allegro nie znalazłem, obdzwoniłem kilka szrotów i też nic. A w ASO to kosmiczne ceny mają ok 600zł Jakby ktoś miał albo wiedział gdzie można kupić to proszę dać znać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się