Bobasan Opublikowano 3 Października 2010 Opublikowano 3 Października 2010 Witam serdecznie. Jak w temacie proszę o analizę logów. Kolega kupił autko u faszystów, wcześniej jeździło u makaroniarzy . Na blacie 186 kkm, książki serwisowej brak. Podczas jazdy na trasie pojawiły się problemy. Przy obrotach rzędu 2000, autko zaczęło przerywać, odczuwalne były braki mocy oraz lekkie szarpanie, natomiast po dodaniu gazu - na wyższych obrotach było OK. Po restarcie silnika początkowo wszystko było w porządku, w miarę przybywania km, objawy jak w opisie powyżej. Kolega zauważył również migając ą kontrolkę ESP zaraz po nastaniu dziwnych objawów szarpania, etc. Po autoscanie, VAG wyrzucił dwa błędy - pierwszy to brak komunikacji z radiem ( nie ma oryginalnego odbiornika ) , drugi był w grupie 3-ej ( przy testowaniu ABS i ESP ), niestety przed skasowaniem nie zapisałem . Podczas wykonywania logów z autkiem wszystko było ok, błędy nie pojawiły się ponownie, nie było też choinki na blacie. Dodam jeszcze że po otwarciu maski, widoczne duże przecieki z EGR'a. Poniżej komplet logów, będę wdzięczny za analizę. Pozdrawiam. Normalne: Grupa 000: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6f2a0c050a753255.html Grupa 001: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/085b0ef1212e521a.html Grupa 003: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8975599cf7cbcfa0.html Grupa 004: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b6b46f43000c2450.html Grupa 013: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1e3100785d8bc430.html Grupa 018: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0b397e9bd4160720.html Grupa 023: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7333d4efeb58b594.html Basic Settings: Grupa 000: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4268678bc0aaf742.html Grupa 003: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6422ea493d9ec9f3.html Grupa 011: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0d0267838f5f29be.html Dynamiczne: Grupa 000: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/aa1cfa5d0e019ef6.html Grupa 001: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f1390943e7dc53c6.html Grupa 003: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/df70d91ece0e057d.html Grupa 004: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a8cbd6b53012c327.html Grupa 008: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d581da657a22cfd6.html Grupa 010: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fa37bdc548294a15.html Grupa 011: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/571c911bb747e99a.html Dziękuje wszystkim za pomoc. . [br]Dopisany: 03 Październik 2010, 21:14_________________________________________________Sorki, dodam jeszcze że autko takie jak moje A4 1,9 TDI, AVF.
PAWEL69 Opublikowano 4 Października 2010 Opublikowano 4 Października 2010 Kąt synchronizacji do poprawy [ czy robiony był rozrząd ] Ja osobiście wymieniłbym,zwłaszcza że nie ma książki serw. Wskazania w próbie stat. złe... w próbie dyn. tragicznie BS - za małe cyferki można dostać oczopląsów Termostat OK Turbinka OK Przepływka OK [wymienić filtr powietrza] BIP-Y w normie EGR ocenimy po poprawieniu logów BS...ale jak zamierza jeździć tym autem to wymienić z racji tego że cieknie Pozdrawiam Paweł P.S. Co do błędów w systemie ABS [003] to potrzebne są błędy zapisane w sterowniku niestety przed skasowaniem nie zapisałem .
Bobasan Opublikowano 4 Października 2010 Autor Opublikowano 4 Października 2010 Wskazania w próbie stat. złe... w próbie dyn. tragicznie Co masz na myśli? Skoro graty OK to chyba powinno wszystko grać? Pozdrawiam.
PAWEL69 Opublikowano 4 Października 2010 Opublikowano 4 Października 2010 Wskazania w próbie stat. złe... w próbie dyn. tragicznie Co masz na myśli? Skoro graty OK to chyba powinno wszystko grać? Pozdrawiam. Popatrz na wskazania kąta synchr.w próbie stat.004 ostatnia kolumna ...oraz w próbie dyn.004 ost, kolumna Komentarz chyba jest zbędny... właściciel auta zrobi co zechce, ja osobiście nie ryzykowałbym rozwalenia rozrządu Przecież nie wiecie czy ogolę był robiony[jeżeli pasek organoleptycznie wydaje sie być OK. to przyjrzałbym się mocno napinaczowi paska rozrządu Tyle odemnie... powodzenia P.S. dla porównania... http://vaglog.rtnet.pl/b.doczekalski_19386.html
ROBERT Opublikowano 4 Października 2010 Opublikowano 4 Października 2010 Co do rozrządu najpierw wypróbował bym tego >>> http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t74986.0.html;highlight=k%C4%85t+synchronizacji na pewno będzie lepiej , co nie znaczy że nie trzeba robić rozrządu skoro nie wiesz kiedy i czy w ogóle był wymieniany
Bobasan Opublikowano 4 Października 2010 Autor Opublikowano 4 Października 2010 Dzięki za pomoc, w sumie to się nie zrozumieliśmy... zinterpretowałem że oprócz rozrządu jeszcze coś innego kuleje. Co do wymiany to była to pierwsza sprawa, o której wspomniałem koledze po zakupie, decyzja jest oczywista - będzie wymiana. Cieszy fakt że reszta gratów zdrowa. Jeszcze raz dzięki za zainteresowanie. Pozdrawiam .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się