Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Prośba o analizę logów


MBK

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z moja A4. Zachowuje się jak by wogóle nie miała mocy. dokręcenie obrotów do 4500 dla potrzeb vagowania to spory problem. na 4 biegu dokręca się do 3 tysięcy, wystarczy lekka górka i zwalnia.

Gdyby ktoś z szanownych kolegów miał chwilkę i rzucił okiem na logi... bardzo chciałbym uzyskać informację co mógłbym zrobić sam, aby się polepszyło. Siedzę na Wyspach i nie wiem gdzie szukać mechanika. Ten do którego zawsze jeździłem z innymi autami po serwisie nawet nie skasował inspekcji.

VAG pokazał dwa błędy:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)

31-00 - Open or Short to Ground

Po wykasowaniu zostało:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference

Moje logi

000 003 004

007 008 010

011 013

Już nawet myślę aby go sprzedać i niech ktoś inny się męczy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na szyblo. Turbina wolno zaczyna ladowac (2700 RPM) i wogole nie dziala chyba zawor upustowy bo jest przeladowanie powyzej tych obrotow.

Co do przeplywki to chyba nie jest w najlepszym stanie ale to trzeba ocenic jak doprowadzisz cisnienie do normy.

Co do bledow to w tej chwili nic nie powiem.

Nie ma ograniczenia dawki paliwa wiec auto powinno chyba jezdzic bez wiekszych problemow.

Wiecej powiedza Ci znawcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczas sprowadzania URL-a: [url]http://kozi.piwko.pl/a4/images/011,013.jpg[/url]

wystąpił następujący błąd:

 * Nie można zrealizować połączenia

System zwrócił następującą wartość:

 (61) Connection refused

no to fajno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VAG pokazał dwa błędy:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)

31-00 - Open or Short to Ground

sterowanie doładowania sie wysypało [00575] ... zalecana podmiana N75 ...

po zmianie zrobic logi w celu wyeliminowania padnietego przepływomierz [00553]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troszkę to trwało, bo N75 musiałem przywieść sobie z Polski, po wymianie niewiele się zmieniło, teraz znów muszę troszkę poczekać na jakąś wolna sobotę i spróbuję przeczyścić przepływomierz.

po wymianie n75 i skasowaniu błędów zaczął fajnie ciągnąć, ale 3500 obrotów i się zatrzymał i znów błąd wyskoczył

czy ktoś może mnie nakierować na schemat połączeń przewodów ciśnieniowych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troszkę to trwało, bo N75 musiałem przywieść sobie z Polski, po wymianie niewiele się zmieniło, teraz znów muszę troszkę poczekać na jakąś wolna sobotę i spróbuję przeczyścić przepływomierz.

po wymianie n75 i skasowaniu błędów zaczął fajnie ciągnąć, ale 3500 obrotów i się zatrzymał i znów błąd wyskoczył

czy ktoś może mnie nakierować na schemat połączeń przewodów ciśnieniowych?

szczelnosc dolotu sprawdzales .... moze ktorys z przewodow cisnieniowych jest przetarty ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...