wiesiek3d 0 Opublikowano 26 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Panowie a to z nowszej ELSY Z tego co pisze kąt wtrysku jest OK w granicach od 20 do 60, i co teraz myśleć :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 A nic.... co tu myslec. Wartosc 48-54, ktora funkcjonuje w necie nie jest zadą "wartoscią fabryczną". Po prostu przez lata praktyki wyszło oraz wylansowano na necie ze taki zapłon jest najlepszy. Ustawisz w granice 60 tez bedzie dobrze. ECU i tak doreguluje sobie do najlepszej wartosci dla siebie w regulacji dynamicznej. Tabela, ktora pokazałes nie dotyczny nastawów podstawowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 o piernik, długi ten wątek, już wiesiek3d zrobiłeś co forumowicze radzili? no to pokaż nowe logi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiek3d 0 Opublikowano 27 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Filtry powymieniane i olej też, termostatu nie ruszałem. Teraz mam wyjazd i lapek coś nie działa więc logi może później będą. Dzieki za wszelkie rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się