Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A6 C5 ALF] Padnieta przeplywka??


Mad_MAX

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie pomozcie rozwiazac zagadke hehe.

Nakresle troche sytuacje. Po pierwsze wychodzi na vagu blad G70 Mass Air Flow. Jak przy wlaczonym silniku kasuje blad to silnik gasnie i znowu pojawia sie blad. Ostatnio bylem u elektryka i "niby" mi przeczyscil przeplywke ale niestety chyba tak nie jest, bo autko jak chyba slabo jezdzilo tak jezdzi a po drugie srednia na fisie skoczyla mi z ok. 17-18 na 28 litrow na 100 :(

Zrobilem jakies logi , ktore sie chyba tycza przeplywki moze cos wam to powie i mi pomozecie. Cala elektryka wylaczona podczas pomiaru , czyli klima, swiatla itp.

kanal 002 , przy 3000rpm.

0023000rpmtv9.th.jpg

kanal 002 , bieg jalowy:

002fv0.th.jpg

kanal 031, bieg jalowy:

31wo1.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób przede wszystkim 008 i 010 DYNAMICZNE.

BARDZO BARDZO BARDZO DZIEKUJE za jakas sugestie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jutro z rana zrobie logi :)

Jeszcze raz ci dziekuje!!!

PS. Dynamiczne w wolnossaku zaczynac na 3 biegu od 1,5-4,5 tys obrotow ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. Dynamiczne w wolnossaku zaczynac na 3 biegu od 1,5-4,5 tys obrotow ??

Tak, od około 1300-1500 obr/min i ciągniesz do około 4500 obr/min.

Tylko logujesz oczywiście do pliku.

Acha i skoro chcesz to zrobić sam, to uważaj - nie jest to zbyt bezpieczne. Lepiej weź sobie kogoś do pomocy.

A tak w ogóle to najlepiej by było jakbyś zrobił pełne logi auta wg tej instrukcji:

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752

Wtedy będzie lepszy pogląd na całe auto.

Pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kaziu_Wichura

logi dynamiczne to robi się raczej w silnikach turbodoładowanych... .

Przy wolnossącej bezynie wystarczy popatrzeć na pracę na biegu jałowym.

Odłącz wtyczkę od przepływki i sobie pojeździj trochę. Jeśli różnica będzie odczuwalna na plus to przepływka na śmieci. Możesz poza tym wziąć jakiś płyn do elektryki, śrubokręt torx, wykręcić przepływkę i samemu dobrze wyczyścić - jej już raczej nic nie zaszkodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi dynamiczne to robi się raczej w silnikach turbodoładowanych... .

Przy wolnossącej bezynie wystarczy popatrzeć na pracę na biegu jałowym.

Oczywiście to chyba normalne. Chodziło mi raczej o przekazanie informacji w jaki sposób robi się logi.

Wiadomo, że w wolnossących benzynach nie robi się tego samego co w turbodoładowanych.

Odłącz wtyczkę od przepływki i sobie pojeździj trochę. Jeśli różnica będzie odczuwalna na plus to przepływka na śmieci. Możesz poza tym wziąć jakiś płyn do elektryki, śrubokręt torx, wykręcić przepływkę i samemu dobrze wyczyścić - jej już raczej nic nie zaszkodzi.

To najprostszy sposób na sprawdzenie.

Z Flyerem jak czyściliśmy przepływkę to kupiliśmy płyn CRC do czyszczenia przepływek i rzeczywiście pomogło i to sporo.

Warto tak jak pisze Kaziu_Wichura te 2 czynności przeprowadzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe to jak sie robi w turbowcach logi dynamiczne to ja wiem :) Chodzilo mi o wolnossaki , w ktorych na dynamicznych tez mozna co nieco posprawdzac :)

Dzieki za rady, bylem na diagnostyce "znowu" i wyszlo ze przeplywka , juz sie nie bede bawil w czyszczenie itp. bo zamowilem w ASO za 392zl z oddaniem starej , jutro na 8 rano mi wymieniaja.

Zobaczymy czy rzeczywiscie pomoze :) Mam wielka nadzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...