Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Brak mocy, szrpie, dymi na niebiesko, dużo pali


płotek85

Rekomendowane odpowiedzi

witam :hi:

jakieś 2 mieś temu wymieniałem wtryski bo mi lały i od tamtej pory samochód zaczął mi poszarpywać od 1500 do 2000obr i przy tym niebieski dym. Myślałem że to uszczelniacze, więc wymiana uszczelki pod głowicą, przy tym, docieranie zaworów, wymiana uszczelniaczy, wymiana wszystkich szklanek zaworowych. Nic to nie dało :confused4: Samochód dalej szarpie i kopci, nie dużo ale jest to widoczne podczas dodawania gazu, w trasie czy na postoju, na jałowym nic. Wymieniłem: filtr paliwa, oleju, powietrza. Wyczyściłem turbo, cały dolot i ic. Nastawnik też wyczyszczony, nic w nim nie było. Wtrysk sterujący odpinałem i nic się nie zmieniło,tzn. zaczął dużo palić. Nie mam kata. Rozrząd dobrze ustawiony ( na 0 ), kąt wtrysku i dawka też. Wszystkie przewody od turba całe, wężyki podciśnieniowe też.

Co to może być koledzy??? :mysli: bo już sam tyle myślę i nic. POMÓŻCIE :rolleyes:

Logi:

Statyczne:

Grupy: 004

http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_23903.html

Grupy: 000

http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_23904.html

Grupy: 011

http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_23905.html

Grupy: 008

http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_23906.html

Grupy: 007

http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_23907.html

Grupy: 013

http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_23908.html

Grupy: 010

http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_23909.html

Grupy: 003

http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_23910.html

Grupy: 001

http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_23911.html

grupa BS

Grupy: 004

http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_23912.html

Grupy: 000

http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_23913.html

Grupy: 003

http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_23914.html

Dynamiczne:

Grupy: 000

http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_23915.html

Grupy: 011

http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_23916.html

Grupy: 008

http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_23917.html

Grupy: 003

http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_23918.html

Grupy: 001

http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_23919.html

Grupy: 004

http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_23920.html

Grupy: 010

http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_23921.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra, sorki że nie w tym dziale ale jestem nowy na tym forum :notworthy: :notworthy:

turbina była wyczyszczona dopiero po logach, więc raczej wykluczam turbo, przepływki szukałem na szrotach ale nigdzie nie ma, bo niby mówią że części do tej wersji 110PS to im szybko schodzą.

Popytam jeszcze gdzie indziej i podmienię i wtedy zobaczę. Może być coś jeszcze?? pompa czy coś??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...przepływki szukałem na szrotach ale nigdzie nie ma, bo niby mówią że części do tej wersji 110PS to im szybko schodzą. ...

Poczytaj co Tu: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=85084&highlight=przep%B3ywomierz

piszą może uda Ci się zreanimować przepływomierz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbina była wyczyszczona dopiero po logach, więc raczej wykluczam turbo

Ja nie pisałem nic o turbinie lecz o sterowaniu,ale nie wykluczaj turbo bo było czyszczone.Posprawdzaj wężyki z N75( jak się nie mylę to u Ciebie mozna go podmienić z N18),i ten do mapsensora
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj kupiłem w spreju preparat do gaźników, bo do czyszczenia przepływomierzy nic nie mieli, powiedzieli że będzie dobre, dla sprawdzenia popryskałem na blachę i odczekałem chwilę aż odparuje i było dobrze, nie zostawiło żadnej tłustej plamy, więc się zabrałem za wyjecie przepływki, spryskałem ją konkretnie aż wyciekało, poczekałem, przedmuchałem jeszcze powietrzem i założyłem do autka, widać różnicę ale jeszcze nie wiem czy dalej kopci, szarpać przestał i polepszyło się jego przyspieszenie :good:, spalanie nie wiem.

Mam robić jakieś logi ( jakie? ) czy coś dla pewności???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te logi to są świeżę czy przed wymianą wtrysków bo jeśli świeżę to wtrysk drugiego cylindra jest do niczego wogle są już na wykończeniu najlepiej zrób komplet logów jeszcze raz i wstaw do odpowiedniego działu tutaj z tych logów widać że trzeba szukać nieszczelności w dolocie turbina prawie nie pompuje a przepływomierz umarł ale najpierw trzeba doładowanie doprowadzić do porządku a póżniej reszta także komplet logów i do odpowiedniego działu na rozgrzanym silniku oczywiście a jeszcze wstaw błędy na vagu jakie są

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to wszystkie cylindry mają duże odchyły ale ten jeden faktycznie ma już chyba dośc a co do przepływki to kup nową a nie na szrocie. Za ori Bosch na allegro zapłaciłem 300zł niestety ma się audi trzeba płacic.[br]Dopisany: 27 Październik 2010, 11:31_________________________________________________A jezeli temp 79.2 to maks jaki osiągasz podczas jazdy to termostat do wymiany powinno byc ponad 87 taka jest poprawna temperatuta otwarcia termostatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te logi są po wymianie wtrysków. Robione były jakiś mieś temu, przed wyczyszczeniem turbiny i wymianą termostatu. Teraz jest to wszystko wymienione i wyczyszczone. Logi zrobić takie jakie już robiłem?? czy coś dodatkowo??

Sprawdzałem przepływkę elektrycznie 3 mieś temu i było dobrze. Do jakiego działu?? Błąd był 575 ale czy dalej jest tego nie wiem. Normalnie załamaliście mnie koledzy, mam nadzieję że nie będę musiał wymieniać całego silnika ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi wrzucasz do działu diagnostyka vag i zrób te logi co do tej pory pamiętaj temperatura silnika 90 stopni podczas robienia logów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...