Skocz do zawartości

AudiB4

Pasjonat
  • Postów

    279
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O AudiB4

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia AudiB4

1

Reputacja

  1. Może dławik już nie przepuszcza.
  2. Interfejs Micro ELM327 V1.5 BLUETOOTH OBD2 +Gratis (3384135632) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Ja mam ten model,i powiem Ci tak na pewno nie działa z moim dziadkiem,podpinałem do A4 benzyna z 96r. też nie wykrył protokołu komunikacji,nie sprawdzałem jeszcze na BMW(bo to też trudny pacjent),ale wysmienicie pokazuje parametry jak podpinam pod A4 z 2004roku,VW z 2007r.Logów tym nie zrobisz,błędy podobno może kasować,ale jeszcze nie miałem okazji,no i tylko podłączysz sie pod sterownik silnika,przydatność oceniam na 4+ jak patrzeć pod kątem sprawdzania parametrów pracy silnika.
  3. na jednym cylindrze przerwa w zapłonie świeca ,przewód WN....
  4. To pozostaje wgrać ten "amerykancki' i zobaczyć,mając nadzieję że masz backup....
  5. Może chodzi o odczytanie "zmrożonych ramek"?
  6. AudiB4

    Obd II

    Bo jak mnie pamięć nie myli to potrzebujesz do tego kabelka z obsługą CAN.
  7. AudiB4

    niedzialajaca klimatyzacja

    Sprawdz jeszcze czy startują wentylatory,i bezpiecznik nr 6.
  8. AudiB4

    niedzialajaca klimatyzacja

    A odczytywałeś błędy?
  9. AudiB4

    Prośba o analize logów

    Nie chodzi o adaptację,tylko o to że nie był wciśnięty podczas robienia logów do ogranicznika,log 5(10) dynamiczny,Throttle position ma być 100%,u Ciebie jest 96.1 a później jeszcze spada na 95.7 ,i zgadzam sie z przedmówcą,dawka paliwa ustaw na ok,4.2 ,i zrób porządek z początkiem wtrysku.
  10. AudiB4

    Prośba o analize logów

    Logi do poprawy,dywanik pod gazem...,albo nie wciśnięty do końca
  11. Spanky,nie ma co sie irytować,gotowca to podejrzewam że nawet ja,o miernej wiedzy na temat softów,dał bym radę wrzucić,a to ze program rozwali turbinę,i zarzyga cały dolot olejem,to już nie nasze zmartwienie....
  12. AudiB4

    ocena błędów

    Po skasowaniu odczytujesz je drugi raz,problem masz tylko z tymi które wracają.
  13. A ustawienia portu masz ok?
  14. AudiB4

    Prozba o analize logów

    Kolego ma-x-im zapoznaj się na początku z tym tematem http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/ a nastepnie wklej logi jak przykazano....
  15. Przepraszam że może sie czepiam,ale dla mnie Exhaust gas to,spaliny....,chyba że jest to błąd programowy,i faktycznie wskazuje LLM,ale jeśli chodzi o masę powietrza,to w nie jednym aucie już takie widziałem,a nawet i wyższe,szczególnie w twoim przypadku jeśli auto jest po programie to raczej normalne że będzie miało masę powietrza większą niż zakłada to "seria" i tak powinno być,bo gdybyś miał ją na poziomie seryjnym,czyli jak chce VCDS,to znaczy że "tjuner" dał ciała konkretnie i podlał gary tylko paliwem,a tak w telegraficznym skrócie,wyższe ciśnienie doładowania to i wyższa masa powietrza zasysanego. Mam nadzieję że wyjaśniłem Ci dlaczego tak masz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...