Skocz do zawartości

Dawyd

Pasjonat
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dawyd

Osiągnięcia Dawyd

0

Reputacja

  1. Witam, kolega ma problem ze swoim passatem 2.0tdi, auto kopci i brak mocy. Wrzucam logi jakie mi podesłał bardzo prosiłbym kogos o pomoc w ogarnięciu tematu ! http://vaglog.pl/log_276327.html http://vaglog.pl/log_276328.html http://vaglog.pl/log_276326.html Pozdrawiam !!
  2. Dawyd

    3.0 a 1.8T Pomoc Duży Dylemat

    Ja krótko skomentuje: Wolnossące v6 - wolnojeżdżące A w 1.8t mozna tanim kosztem poprawić moc i jeździ sie elastyczniej i przyjemniej. Seryjne auta są dla seryjnych ludzi więc jak kto woli 3.0 juz nie produkują bo jedyny dobry wolnossący silnik ktory jedzie to 4.2. 1.8t to udany silnik ludzie go swapują nawet do innych samochodów i nadal jest w ofercie audi w nowych furach
  3. Długa przerwa W końcu chwila wolnego czasu, razem z "burek339" wydziaraliśmy wydech. Tutaj pare fotek z prac: i tak się mu poprawiło https://www.youtube.com/watch?v=_eXFFZFHN3s&list=UUrD2gy40K6_noBIkaWzmW5g https://www.youtube.com/watch?v=fiS7xM5glW8&list=UUrD2gy40K6_noBIkaWzmW5g&index=2 Burek mistrz tiga opanował sytuacje ! Polecam! Ogólnie od czasu nieobecności dużo się działo, remont silnika, turbina została rozfrezowana i założony został wiekszy hybrydowy wirnik, programik w digitun.pl Boost w peaku prawie 1,5bara. Pozdro !
  4. Dzis otrzymałem odpowiedz ze naprawa na gwarancje nie bedzie wykonana ponieważ, zle był załozony waz z turba na dole co widac po ubrudzeniu turbiny: I takie zdjecie dali: http://speedy.sh/DQyUu/zdjecie-2.JPG Ciekawi mnie ze na szczelnosci nie uciekalo, albo moze dmuchało tam delikatnie bo trzymał cisnienie cały czas jak nabiłem. W tym miejscu były dwie obejmy, no ale jesli nawet delikatnie uciekalo to czy przez to turbina z tygodnia na tydzien padała? Bo słyszałem ze hybrydy lubia tak 6miesiecy wytrzymac i po... nie wiem czy sie sądzić czy co poradzic teraz:( 2.5tysiaca dałem za turbo....
  5. Na pewno jakiś KoKs haha. Wampir Ty to byles głównym inspiratorem całej akcji hehe:) Mam nadzieje ze to była jakas wada jedna na milion i wiecej sie to nie powtorzy z tym turbem. Swoja droga w takiej sytuacji nie powinni oni pokryc kosztow przesylki oraz nowych uszczelek?
  6. jest tak. na zimnym silniku i jak jeżdże lajtowo to jest ok. Wystarczy ze go "pobutuje" chwile to potem kopci i przy małym obciążeniu i przy duzym i jak stoje i jak jade z gorki na 3 biegu bez gazu - poprostu ciągle. nikt w logach nic podejrzanego nie widzi? ---------- Post dopisany 18-05-2014 at 06:17 ---------- Poprzedni post napisany 14-05-2014 at 19:44 ---------- takie pomocne to forum..... logow nikt nie ocenił. Turbawa wyciagnieta, luz na wale wirnik chodzi przod tyl i gora doł. 6 miesiecy wytrzymała... do zamkniecia.
  7. Ja 3 furke robiłem w pszczynie. Firma od lat sie tym zajmuje. Starszy gość właściciel. Nigdy zadnego problemu nie mialem. Wyciaga szyby, żadnej chały nie robi. Pszczyna ulica Katowicka jak cos to priv dam Ci numer
  8. Witam. Wszystko było wporządasku, jednak od pewnego czasu furka zaczęła mi kopcic na niebiesko(olej). Wymienilem filtr powietrza, zauwazylem ze cisnął troche oleju odmą, przez zawor PCV i przed turbo. Profilaktycznie PCV zaślepiłem a z odmy puscilem węza pod furke. Troche mniej kopci ale jeszcze tak jak sie nagrzeje. Ponad to, wyraźnie widze ze furas słabnie. Zastanawiam sie czy to turbo ale kurcze turbawa wymieniona w grudniu 2013 (k04-015 Upgrade na hybrydowy wirnik z s4). Tutaj zamieszczam rózne logi. Brak błedów w komputerze. 1 log tak jak było: GRUPY 002,115,118 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002,031,033 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,020,003,020 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 032 : 0.9% i -1.6% ale teraz na świeżo po odpieciu tej gruszki. Wczesniej bylo 3.5 i -6.5 Po tym logu znalazłem nieszczelnośc mała w tipie i po naprawie : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dalej mnie to nie satysfakcjonuje, turbina dmuchała wiecej po programie a z czasem jest coraz gorzej. Nie mozliwe ze turbawa za 2500tys po 5 miesiac siada.. Postanowiłem jeszcze sprawdzić i odpiąłem węza sterowania z gruszki i go zaślepiłem (czyli powinien być full boost) i wyszło tak: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Macie jakiś pomysł co sprawdzic jeszcze, dlaczego furak moze kopcic i spada mu delikatnie moc? Na odpiętej gruszce idzie mniej wiecej tak jak świeżo po programie. Tu dodaje filmik 3 bieg. Nie znam sie dobrze na logach, jest mozliwe ze przepływka nie domaga i dlatego coraz gorzej jedzie? Martwi mnie ten dym na ciepłym silniku:( Dodam ze silnik tez robiony był, nowe pierścienie tez sa, kompresja 12bar.
  9. ganjaq mam nadzieje ze masz racje. Na prawde zaczynam miec juz obawy a juz tyle kasy wywaliłem zeby to auto zrobić. Jesli cos sie "wysra*o" to ja nie wiem... Jestem własnie po nocce, wypije kawe i jade po mechanika i bedziemy sprawdzać kompresje i walnie mi ta adaptacje i zobaczymy. Mam nadzieje ze to jakaś błachostka. Wtedy jak odpalił to chodził równo, zero jakis objawów dziwnych po cym zgasł bez dławienia bez niczego tak jakby sie go zgasiło z kluczyka. ---------- Post dopisany at 20:22 ---------- Poprzedni post napisany at 08:18 ---------- No i dzis mamy werdykt. Pierwsze przy kreceniu wyskoczyło OIL. Wiec werdykt był regulator na pompie oleju. I fakty sie zgadzały bo popychacze szybko przestaly stukać. Podpielismy sprzet i krecimy i nabiło 4,5 bara wiec za duzo bo powinno byc 3,5-4 bara ale przy 2 tys obrotów. Jednak jeszcze postanowilismy sprawdzic rozrząd i uwaga.. Rozwaliło koło pasowe.. czarna wizja sie sprawdziła. Bład tez wyskoczył: Sciagamy głowice i.... 4 zawory zagięte.... na szczescie tłoki ok... Głowe trza zawiesc do roboty i poskładac. Oby to cisnienie bylo tym spowodowane ze komprechy nie bylo bo jakby jeszcze regeulator na pompie był zepsuty to cały silnik trza dzwigac zeby miske sciagnąc. Mam nadzieje ze nie...
  10. Dzieki za posta. No wiec tak. Wlasnie wyczyscilismy przekażnik pod ECU i działa. Błędy z wtryskiwaczy znikneły, sonde 2 podlaczylismy tez znikneły i zostal jeden blad ktory po skasowaniu ciagle sie pojawia. Ten od przepustnicy. Nie mam pojecia co ugryść. Auto poskładalismy, odpaliło elegancko od strzału ! pochodzilo 25 sekund i zgasło i nie pali. Martwie sie ze to moze znowu mnie duzo kosztowac bo to nie typowe krecenie. Auto jak kreci powinno ruszac silnikiem i wydaje bassowy odgłos. A u mnie kreci, zero drgan poprostu paski sie krecą bez zadnego basowego dzwieku i silnik nawet nie próbuje załapac. Brzmi to tak jakby paski i wnetrze silnika sie kreciło i nic pozatym. Ma ktos jakis pomyśł co sprawdzic, bo watpie ze wina tkwi w ten przepustnicy bo by odpalił. Moge jutro narac film jak kręci silnik. Odłaczylismyh w takim samym audi wtryski to poprostu krecilo i nie odpalał ale krecił tak ze silnik drgał i bassowe brzmienie a mnie dziwi wlasnie to ze moj kreci ale tak nijak.... nie wiem jak to opisac. ma ktos jakis pomysł??
  11. Poskładalismy auto, odpaliło na 20 sekund i zgasło. Nie odpala. Wyskoczyły nastepujace błedy. Podpowie ktos czego sie chycic zeby autko w koncu zajarzyło??
  12. wampir nie bulwersuj sie niewiedzą innych
  13. Akcja ogarnieta mozna zamknac temat. (powod: gruszka)
  14. On rozłozył bezradnie rece ze cos musi byc nie tak z autem. Mechanik rozklada rece mowi ze kat i sondy sa ok ze nie wie skad ten blad ze raczej wina programu... ---------- Post dopisany at 15:09 ---------- Poprzedni post napisany at 15:09 ---------- a swoja droga to ja nawet nie wiem czy ten ori plik był ok bo to tez od goscia z forum... ---------- Post dopisany 30-08-2013 at 17:02 ---------- Poprzedni post napisany 24-07-2013 at 15:09 ---------- Witam. Nie chce zakładać nowego tematu. Padła mi turbina i potrzebuje kupic byle jaka używaną tylko nie wiem czy ta z 150konnej wersji pasuje. mam k04 teraz dlatego nie moge numeru bo seryjnie jest k03 tylko potrzebuje pomoc jaka. Jakby ktos mogl jakis link czy ogolnie wyjasnic jakie turbo seryjnie montowali w mojej 170 konnej, albo jakie turbo spasuje. Dzieki z gory
×
×
  • Dodaj nową pozycję...