Jump to content

lezy1

Pasjonat
  • Content Count

    298
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About lezy1

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    Ketrzyn

Car

  • Car model
    Audi
  • Car body
    Kombi
  • Year of production
    2013
  • Engine
    3.0 TDI V6
  • Engine code
    CABB
  • Drive
    AWD
  • Gearbox
    Multitronic
  • Fuel
    ON
  1. Czyli wzmacnia tylko sygnal sieci i nic wiecej?
  2. To co to jest? I jak dziala? Ma wtyczke na 4 piny kabel od anteny.
  3. Witam Zainstalowalem u siebie ladowarke indukcyjna mialem wczesniej uchwyt na telefon. Mam audi a6 c7 2013r a ladowarka jest od po lifta. Mam problem bo nie laduje mi telefonu. Kable wpielem w te same miejsca co byl wczesniej uchwyt pod telefon antena i kostaka z 4 kablami. Napięcie w kostce jest na czerwonym i brazowym 12v. Nie laduje mi rowniez podczas wlaczonego zaplonu i uruchomionego samochodu. Co moze byc przyczyna? Moze trzeba cos zakodowac w green menu?L adowarke mam taka jak na zdjeciu.
  4. Witam, Mam problem z samochodem Audi A3 2010r 1.6 tdi w czasie jazdy zaczyna mrugać kontrolka od świec żarowych, auto traci moc. Po ponownym uruchomieniu silnika wszystko wraca do normy jednak po wraca co jakiś czas. Błędy z vcds : 10116 - Fuel Rail/System Pressure P0087 00 [232] - Too Low MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 11 Mileage: 207976 km Date: 2017.09.30 Time: 15:06:12 Engine speed: 1412.00 /min Normed load value: 98.8 % Vehicle speed: 41 km/h Coolant temperature: 81 °C Intake air temperature: 22 °C Ambient air pressure: 1000 mbar Voltage terminal 30: 14.118 V Unlearning counter according OBD: 40 Fuel high pressure: actual value-FUP_FIL: 108.453 MPa Fuel pressure regulator valve: specified value rail pressure-LV_PCV_CTL: 00000000 Fuel level-FTL_CAN: 11 l Fuel temperature-TFU: 87 °C Fuel Metering Valve-VCV: 48.286 % Fuel Pressure Regulator Valve-PCV: 36.572 % Fuel high pressure commanded value_1-FUP_SP_KPA_ENVD: 117736.816 kPa I raz pojawił się, ale tylko raz cały czas tylko ten pierwszy : 7476 - Fuel Pressure Regulation Valve 2 Control Difference P229A 00 [104] - Pressure too Low Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 7 Mileage: 207976 km Date: 2017.09.30 Time: 15:06:12 Engine speed: 1412.00 /min Normed load value: 98.8 % Vehicle speed: 41 km/h Coolant temperature: 81 °C Intake air temperature: 22 °C Ambient air pressure: 1000 mbar Voltage terminal 30: 14.118 V Unlearning counter according OBD: 40 Fuel high pressure: actual value-FUP_FIL: 108.453 MPa Fuel pressure regulator valve: specified value rail pressure-LV_PCV_CTL: 00000000 Fuel level-FTL_CAN: 11 l Fuel temperature-TFU: 87 °C Fuel Metering Valve-VCV: 48.286 % Fuel Pressure Regulator Valve-PCV: 36.572 % Fuel high pressure commanded value_1-FUP_SP_KPA_ENVD: 117736.816 kPa Sprawdziłem pompę wysokiego ciśnienia nie ma opiłków, filtr paliwa wygląda ok, pompę w baku chodzi.Bardzo proszę o pomoc.
  5. Ja mam B7 i u mnie jest tak jak kolega wyżej opisał. Zmieniałem ostatnią cyfrę i język zmienił mi się na angielski.
  6. Rok przejeździłem na Motulu nie musiałem nic dolewać, aż do teraz (dolałem 0,5l prawdopodobnie jak właściwości swoje traci, ale poziom nie spadł na tyle żeby kontrolka się zaświeciła). Obecnie będę zmieniał wszystkie filtry i olej znowu na motul.
  7. lezy1

    Brak mocy 1.9 BKE

    Parę linków do moich wątków, które stworzyłem podczas moich problemów : http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/regeneracja-czyszczenie-turbiny-273450/ http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/nowe-logi-regenarcji-turbiny-277050/ http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/prosba-analize-logow-regeneracji-turbiny-274736/ http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/zdjecia-turbiny-regeneracji-274734/ http://a4-klub.pl/uklad-wydechowy-100/katalizator-warto-demontowac-274523/ http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/prosba-analize-logow-dynamicznych-272871/ http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/brak-mocy-272473/ http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/prosba-analize-logow-statycznych-272753/ Mam nadzieję, że choć trochę pomogłem
  8. lezy1

    Brak mocy 1.9 BKE

    A sprawdzałeś szczelność przewodów podciśnienia. Zrób logi i napisz do kolegów z forum : Sztomel, przemik mi oni dużo pomogli. Możesz też opisać swój problem w diagnostyka VAG jak będziesz miał logi i numer błędów z VAGA.
  9. lezy1

    Brak mocy 1.9 BKE

    Zregenerowałem turbinę i na razie wszystko działa.
  10. Załuż nowy wątek. Z nawi u mnie dalej to samo.
  11. Mam nawigację BNS 4.2 spolszczoną (wyświelanie na FISIE), po wrzuceniu nowych map z 2013 roku mam podobną sytaucję jak ty nie wiem jak wygląda sytuacja ze starszymi mapami bo takich nie posiadam - antenę sprawdzałem i wydaję się ok - jak by ktoś doszedł co może być nie tak byłbym wdzięczny.
  12. nic nie powinienieśurwać ja nie miałem żadnego problemu
  13. wystarczy mocno pociągnąć i same schodzą
  14. raczej nie musisz podłączyć się pod vaga i sprawdzić jaki błąd jest. Ale to temat na do innego działu.
×
×
  • Create New...