Skocz do zawartości

donald162

Pasjonat
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O donald162

Osiągnięcia donald162

0

Reputacja

  1. Moje audi jest z roku 96. i ma przejechane 405 tys.więc przebieg w miarę realny -
  2. a więc naprawy ciąg dalszy.Pociągnąłem sobie osobne kable i klimę odpalam sobie innym włącznikiem.Wszystko ładnie pięknie chłodzi tylko czy jest normalne to że jak wyłączyłem zapłon wentylator klimy dalej śmigał jak szalony??Po jakiś 15-20 minutach dalej latał,w końcu wziąłem maskę do góry i odpiąłem wtyczkę bo było już późno.Dzisiaj rano idę do samochodu podłączam tą wtyczkę i oczywiście wentylator startuje i śmiga.Wiecie co to może być??
  3. no to teraz wszystko jasne dlaczego nie załącza mi klimy.muszę dostać taki panel i dla pewności jeszcze go podmienię i wtedy będę wiedział już na 100% ---------- Post dopisany 08-07-2013 at 19:54 ---------- Poprzedni post napisany 04-07-2013 at 23:16 ---------- hejka czy ten panel z tej aukcji pasowałby do mojego autka?? PANEL KLIMATYZACJI AUDI A4 A6 B4 (3362024379) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. A swoją drogą to te panele z tymi wklęsłymi guzikami są cholernie drogie.A na tej aukcji cena jakaś taka bardzo niska.
  4. chyba tak,skoro mogę połączyć się z innymi elementami typu silnik,abs.....,sczytać błędy skasować je,tylko z tą klimą nie da rady się połączyć.Czasami się łączy,pojawiają się jaka to klima itp.zaczyna czytać błędy i nagle komunikat że jest ich za dużo i się rozłącza.
  5. Możecie mi pomóc chyba że ja czegoś nie czaję.Przy próbie łączenia się z klimą program się zawiesza,czasami połączy się ale za chwilę pojawia się komunikat że jest za dużo błędów i się rozłącza.Czy jest jakaś możliwość aby połączyć się z tą klimatyzacją??Korzystam z programu Vag-Com 409.1.
  6. Mam taki jak na tym zdjęciu.Mam nadzieję że do końca miesiąca to klima już będzie działać,ale jak coś to chętnie skorzystam z pomocy.
  7. dzięki za szybką odpowiedź,jadę kupię nowy może coś pomoże na te piski w sprężarce.bo ten co mam to jakiś taki luźny mi się wydaje,ale już chyba nie ma możliwości aby podciągnąć go. ---------- Post dopisany 04-07-2013 at 14:52 ---------- Poprzedni post napisany 02-07-2013 at 14:26 ---------- mam jeszcze jedno pytanie,mianowicie jak rozebrałem dzisiaj plastikową osłonę przy panelu klimatyzacji to na ramce widniał numer 8D0857007C,natomiast jak odkręciłem panel klimy to tam był numer 8LO820043B.Czy taki panel będzie działał dobrze??może to w tym tkwi problem że nie załącza mi klimy??
  8. U kolesia który mieszka w Wielkim Rychnowie. Czyli wentylator dopiero sprawdzę jak dojdę do ładu z tą klimatyzacją.Mam nadzieję że same połączenie kabelków coś podziała.jak koleś naprawi klimę to zobaczymy czy ten wentylator wtedy ruszy. ---------- Post dopisany 01-07-2013 at 20:51 ---------- Poprzedni post napisany 28-06-2013 at 19:04 ---------- A więc dzisiaj znowu podjechałem do kolesia od klimy.panel nie daje syg.na sprężarke więc pewnie tutaj jest jakiś błąd.Podłączyliśmy ją na krótko i zaczeła dzialać.pompowała dzieś do 14b.i nagle zaczeła piszczeć.moje pytanie jest takie czy pasek klimy powinien być sztywny?koleś stwierdził że jest za luźny i dlatego tak sie dzieje.usunął dość sporo gazu i sprężarka działała normalnie ale pompowała już tylko do 5barów.czy wina jest tego paska? ---------- Post dopisany 02-07-2013 at 13:30 ---------- Poprzedni post napisany 01-07-2013 at 20:51 ---------- Mógłby mi ktoś doradzić jaki pasek będzie pasował do 1.9tdi 1Z 90km.?? chodzi mi o ten zaznaczony na żółto :-) i czy dobrze myślę jest to pasek klinowy który napędza sprężarkę??
  9. A więc postanowiłem naprawić klimatyzację.Ogólnie nie działało nic wentylator się nie załączał,sprężarka również.Pojechałem do kolesia który się zajmuje serwisem no i coś tam zaczął grzebać.Sprawdził czy układ jest szczelny i wyszło że jest szczelny.Sprawdził sprężarkę na krótko czy działa i coś tam było słychać,przynajmniej mówił że jest ok bo jakiś elektromagnez słychać że się załącza.Wentylator nie działa,był urwany jakiś kabel,ale że było już późno nie złączył go tylko sprawdził na krótko czy wentylator działa,okazało się że też jest ok.Mam złączyć sobie ten kabelek w wentylatorze i podjechać do niego,mówił że wtedy uruchomi klimę,a koszta nie będą za duże.Mam jedno pytanie jak złączyłem ten kabelek to czy ten wentylator jakoś się włączy??czy musi działać klima dopiero on się załączy??A może to zależy od temp.silnika??bo jeśli tak to miałem 90c a on ani drgnął.
  10. ale żeby wykasować te błędy muszę podpiąć się pod vaga,a tego nie mogę zrobić.Przy próbie łączenia dochodzi mi tylko do informacji o klimie i koniec.Później wyskakuje komunikat że jest za dużo błędów i się nie łączy.
  11. u mnie na kanale 1C-wywaliło takie błędy: 5.3 13.5 6.1 11.7 50.3 15.5 22.1 9.3 7.1 boski chyba nic u mnie nie działa,a miałem wziąć się za naprawę,a teraz to aż boję się myśleć ile to będzie kosztowało.
  12. donald162

    Przyspieszanie-problem

    byłem na dzisiaj rano umówiony z mechanikiem.Pojechałem zostawiłem mu auto i miałem je odebrać wieczorem.Miał zobaczyć mi ten tryb awaryjny i zlokalizować przyczynę nie działającej klimatyzacji.Wieczorem mimo braku syg.od mechanika pojechałem zobaczyć czy samochód naprawiony,a tam niespodzianka samochód nie ruszony.Niby nie miał czasu (to po cholerę się umawia na konkretny dzień i godzinę.)A z klimą powiedział mi że sprężarka się nie załącza i są jakieś błędy w panelu,niby nie przesyła sygnału do sprężarki.koszt naprawy oczywiście bardzo drogi.Ładnie podziękowałem wziąłem samochód i już mnie tam nie zobaczy.Czas szukać nowego mechanika
  13. donald162

    Przyspieszanie-problem

    w październiku dałem samochód do mechanika,stwierdził że jest to właśnie ten zaworek co Sztomel piszesz,wymienił go no i samochód pochodził pół roku i znowu sytuacja się powtarza.Podłączyłem pod kompa błąd 575.Teraz tylko pytanie czy zamontował mi jakąś używkę czy nowy.
  14. donald162

    Przyspieszanie-problem

    Mam takie trochę nietypowe pytanie,a więc wszędzie gdzie patrzę na allegro,w necie na zdjęciach na filmiku dotyczącym czyszczenia zaworu N75 jest on czarny z białym łepkiem połączonym takim metalowym pierścieniem.U mnie nic takiego nie ma.Jest on cały czarny,żadnej białej końcówki ani tego metalowego pierścienia.Chyba że nie jest to zawór N75.Jest on zamocowany po lewej stronie silnika prawie pod filtrem powietrza.
  15. Przebieg:375tys.km Był jak go kupiłem:Shell 10w40 Jest:nic nie zmieniałem zalałem takim samym.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...