Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przyspieszanie-problem


donald162

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy nie wiem czy w dobrym miejscu piszę,ale mam nadzieję że tak.Od jakiegoś tygodnia mam taki problem.Przy przyspieszaniu czy to na ''2'',''3'',''4''jak dodaję gazu to samochód przyspiesza,czuć spadek mocy za chwilę znowu przyspiesza.Nie jest to jakieś gwałtowne,raczej płynne.Czy może to być wina turbiny??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czas zmienić fure na mocniejszą:kox: ja też tak miałem , właściwie po tygodniu od zakupu, w sumie to z każdą zmianą samochodu:kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nastawnik do sprawdzenia, filtr paliwa - kiedy był wymieniany ? Nie zaszkodzi troszkę "przepałować" go na trasie. W jakim zakresie obrotów jeździsz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nastawnik do sprawdzenia, filtr paliwa - kiedy był wymieniany ? Nie zaszkodzi troszkę "przepałować" go na trasie. W jakim zakresie obrotów jeździsz ?

jak kolega wyżej pisze sprawdź filtr paliwa , może ropka lewizna :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

same wróżki widzę ,jak ma sprawdzić filtr paliwa musi go wymienić żeby sprawdzić czy jest lepiej a to wyrzucanie kasy w błoto. Podpinaj vag rób pełne logi i będzie jasne co niedomaga

A jesli nie ma kolega vaga?

I musi sie ratowac metoda prob i bledow to moze i dobre takie rady.

---------- Post dopisany at 15:53 ---------- Poprzedni post napisany at 15:50 ----------

Koledzy nie wiem czy w dobrym miejscu piszę,ale mam nadzieję że tak.Od jakiegoś tygodnia mam taki problem.Przy przyspieszaniu czy to na ''2'',''3'',''4''jak dodaję gazu to samochód przyspiesza,czuć spadek mocy za chwilę znowu przyspiesza.Nie jest to jakieś gwałtowne,raczej płynne.Czy może to być wina turbiny??

Po najprostrzej lini oporu:

odebnij wtyczke od przeplywki odpal i gazu.....pozniej to samo z podpieta odpalaj i gazu,a na koncu opisz jakie odczucia czy tak samo jak do tej pory gdy co raz brakuje ci mocy??

---------- Post dopisany at 15:53 ---------- Poprzedni post napisany at 15:53 ----------

Koledzy nie wiem czy w dobrym miejscu piszę,ale mam nadzieję że tak.Od jakiegoś tygodnia mam taki problem.Przy przyspieszaniu czy to na ''2'',''3'',''4''jak dodaję gazu to samochód przyspiesza,czuć spadek mocy za chwilę znowu przyspiesza.Nie jest to jakieś gwałtowne,raczej płynne.Czy może to być wina turbiny??

Po najprostrzej lini oporu:

odebnij wtyczke od przeplywki odpal i gazu.....pozniej to samo z podpieta odpalaj i gazu,a na koncu opisz jakie odczucia czy tak samo jak do tej pory gdy co raz brakuje ci mocy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

same wróżki widzę ,jak ma sprawdzić filtr paliwa musi go wymienić żeby sprawdzić czy jest lepiej a to wyrzucanie kasy w błoto. Podpinaj vag rób pełne logi i będzie jasne co niedomaga

Jak dla kogoś wymiana filtra paliwa - który zapewne wymieniany był nie wiadomo kiedy jest wyrzuceniem kasy w błoto to nie chciałbym kupować auta po takim delikwencie. Filtr paliwa to żaden koszt, a układ wtryskowy będzie za to wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtr paliwa był wymieniany 3 miesiące temu,razem z innymi filtrami.Nie ma reguły w jakim zakresie obrotów jadę.Ostatnio nawet na ''5''czuć było sekundowe zwalnianie i powrót do normalnej jazdy.Kiedyś miałem problem bo wpadał mi w tryb awaryjny,140km/h i nic więcej,ale jakoś sam się naprawił.Może w tym tkwi problem?Tylko że teraz nie wpada mi w tryb awaryjny i można jechać więcej.Paliwo jest normalne tankowane na stacji.Jutro odepnę wtyczkę od przepływki i zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taniej wyjdzie Ci kupić kabelek i zdiagnozować autko(50zł). Po mojemu może nastawnik niedomagać, ew. przepływka, tutaj zrób jak chłopaki pisali odłącz wtyczkę i przeleć się. Ale najrozsądniej zrobić Logi i wtedy wiadomo co i jak, a tak to wróżenie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie było bardzo podobnie..ale 3.4 i 5 po 1sze nastawnik wyczyściłem i nowy przepływomierz i był spokuj (na 2 miechy dopuki sie dwumas nie skonczył;P)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie było bardzo podobnie..ale 3.4 i 5 po 1sze nastawnik wyczyściłem i nowy przepływomierz i był spokuj (na 2 miechy dopuki sie dwumas nie skonczył;P)

:facepalm: ała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie turbo np nierówno pompuje, a dlaczego? Bo zapieczone było. Jeśli wpadł Ci tryb awaryjny to bardzo możliwe, że turbina niedomaga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...