Skocz do zawartości

michier

Pasjonat
  • Postów

    128
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O michier

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Schlesien

Auto

  • Model
    A6 C7
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia michier

0

Reputacja

  1. michier

    Zalety i wady 2.0TFSI

    W A3 8p AXX nie dolewam nic oleju pomiędzy wymianami. ciekaw jestem czy poza ułożeniem poprzecznym tego silnika są jeszcze jakieś większe róznice miedzy BGB. osobiście jak najbardziej polecam ten silnik
  2. co tu tak cicho? machnij Krzysiu grill w czarny matt
  3. swap pompy i po problemie:wink:
  4. Ja miałem ten sam problem, wymieniłem egr na nowy bo zaślepić w brd to nie taka prosta sprawa-tzn idzie, ale wywali od razu błąd na kompie, wywaliłem dpf'a i szurania nie ma. temat ten był poruszany już kilka razy
  5. Mefju skromny jak zawsze, nie jeden chciałby mieć takie "nic"
  6. wszystko było spoko, ale bałem sie ,że whymy będzie upierał się żeby zrobić kreske
  7. Serwus, ogarniesz sterownik a3 2.0 tfsi axx?
  8. w brd wystarczy odłączyć szarą kostkę z niego wychodzącą i już masz egra wyłączonego, oczywiscie pojawi ci sie błąd na kompie-i chodzi tu o to zeby ci go wyłączyli tak,żeby błędu nie było.to sie tyczy silnika brf i brd 170
×
×
  • Dodaj nową pozycję...