M!S!EK Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 Witam. Rzecz tyczy sie audi a4 B5 2.8v6 30v quattro z roku 2000... autko mam od tygodnia i dzieja sie w nim 2 lekko niepokojace rzeczy. 1. przy skrecaniu (w prawo na pewno, w lewo rzadko zawracam- anglik), szczegolnie pod lekka gorke przy skrecie kierownicy o okolo pol obrotu i wiecej w momencie dodania gazu slysze dziwny halas - cos jakby tarcie- szuranie. z tego co doczytalem moze to byc olej w Haldex / Torsen ?? info co do Haldex'a znalazlem na forum o audi TT ze je maja w quattro, jednak idac za ciosem chcialem doczytac co to jest i natrafilem tez na system Torsen. Z tym ze pomimo ze ktos pisal o Haldex w TT to doczytalem ze Haldex montowal VW, opel i jeszcze kilka innych a Torsen glownie Audi w quattro... Moglby mi ktos przyblizyc jak to w tej wersji a4 wyglada? Chce skoczyc do serwisu zeby mi sprawdzili olej a nie chce wyjsc na glupka i kazac im sprawdzac cos czego niema:P 2. bycmoze ta sama przyczyna. Przy predkosciach 130 + mam wrazenie ze dziwnie trzesie autem... jezdzilem juz wieloma, od starych rupci po nowe i nigdy sie z tym nie spotkalem.. tak troche jakby mialo za duzo mocy i nie moglo tego przeniesc na kola... ps. troche nie ten dzial ale tes mnie zastanawia a zeby nie otwierac nowego posta to spytam tu.. czy wie ktos gdzie jest wwejscie AV do navigation plus? w mode mi sie przelacza na AV ale nie wiem gdzie ewentualna wtyczke wsadzic... pozdrawiam
CoLo Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 Odpowiem tylko do pkt nr 1. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=9500.0 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=110264.0 Miłej lektury
M!S!EK Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Opublikowano 1 Listopada 2010 Ten pierwszy artykul czytalem juz wczesniej;) Ten ponizej bardzo interesujacy. takze w a4 jednak Torsen... znajomy znajomego mial ponoc kiedys podobne objawy do moich (pkt 1) i okazalo sie ze nie mial oleju w moscie... teraz pytanie (moze glupie ale tyle nazw na ta sama czesc..) czy most/dyfer/torsen/haldex jest tym samym?? tzn wiem ze np torsen to nie to samo co haldex ale pelni ta sama funkcje... czyli jak auto ma torsen to juz nie haldex itp, tzn chodzi mi o pelniona funkcje (bez znaczenia na ilosc napedzanych osi)??
krzysieqakces Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 2. jak tak miałem gdy były krzywe, niewyważone felgi. Kupiłem samochód i ledwo nim do domu dojechałem, 110km/h max. No i słyszałem, że audi ma to do siebie, że gdzieś niewyważone koło czy krzywa felga i bije jak cholera, chociażby to miały być małe wartości
M!S!EK Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Opublikowano 1 Listopada 2010 Dzieki wielkie Jutro popoludniu pojade sprawdzic wywazenie kol.. w sumie jakby sie uprzec to i przy 110 cos mozna poczuc, ale dopiero powyzej 130 robi sie to drazniace..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się