Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Prośba o analizę logów tiptronic


cieniasek1981

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam prośbe czy moglibyście przeanalizowac logi mojego kolegi poniewaz jezdzi po mechanorach i kazdy mowi mu co innego. Albo chca wyludzic kase albo brak doswiadczenia z gory dziekuje. Dolaczam logi:

basic setting:

000

ada8d797bbd91f9fm.jpg

003

a2c520eaa4b0ae3am.jpg

011

ebff51be7ef94270m.jpg

Próby statyczne:

000,001,003

f939c1b3ed7856ecm.jpg

004,007,013

c1fe056bbb766434m.jpg

014,018,023

53d9e3a6a7f38e2fm.jpg

Próby dynamiczne:

000

41322eba5452e335m.jpg

001

74849a74cb400cddm.jpg

003

8c11dcffce3e5087m.jpg

004

0dbd8edcc81b7617m.jpg

008

6f08d902a4771eebm.jpg

010

caf5a1742c1fe433m.jpg

011

dbdef3ff98c75f30m.jpg

[br]Dopisany: 31 Październik 2010, 21:36_________________________________________________Witam. Jak juz wczesniej Was o ocene logow. Nikt sie nie zainteresowal. Wedlug mechaniora do wymiany byl egr bo wydobywal sie od niegho dziwny dzwiek co jakis czas pykal. Po wymianie na nowy okazlo sie, ze pieniazki wyrzucone w bloto bo egr byl dobry a pukanie dalej nie ustalo. Druga sprawa to pompowtryskiwacze. Po podlaczeniu do komputera i odczytaniu wartosci:

1 wtryskiwaczu wynosi - 3,01

2 wtryskiwaczu - 0,14-0,9 skacze

3 wtryskiwaczu - 2,86 w gore

4 wtryskiwaczu - 0,12-0,9

mechanik zaproponowal zeby zamienic je miejscami wiec tak zrobilem po zamianie miejscami pojezdzilem okolo tygodnia i znowu podjechalem na diagnostyke odczyt z komputera pokazal takie same wartosci jak przed zamienieniemŁ

1 wtryskiwaczu wynosi - 3,01

2 wtryskiwaczu - 0,14-0,9 skacze

3 wtryskiwaczu - 2,86 w gore

4 wtryskiwaczu - 0,12-0,9

Teraz twierdzi, ze wtryskiwacze do wymiany.

Moze ktos mi podpowie co mam robic, dlaczego na 2 i 4 sa caly czas takie same wartosci? Nie ma cisnienia? Dodam, ze auto caly czas jest uzytkowane jezdzi i pali bez zarzutu.

Za zainteresowanie z gory dziekuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro nic sie nie zmienilo po zmianie PD miedzy sobą tzn ze pompki dobre.

Podejrzewam ze gniazdo pompki w glowicy obrobione albo mikropeknicia w poblizu.

Ogolnie w logach nie dostrzegam nic zlego.

Poczytaj tutaj

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=95063

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

termostat do wymiany

wymień filtr powietrza i paliwa

zajrzyj do kolektora ssącego czy nie jest zawalony smołą, jak jest wypal dziadostwo

obroty jałowe kaplica

sprawdź kompresje na tłokach, będziesz wiedział czy pompki czy silnik nie szczelny

sprawdź N239 i klapę gaszącą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blok 013 to w polu 1/2/3/4 wskazań wartość wymagana dawk wtrysku na odpowiedni cylinder podczas jałowego biegu wynosi od -2,8 do +2,8mg/skok. Każdy cylinder ma ten sam przedział pracy.

W bloku 018 jest status zaworu pompowtryskiwacza. Wszystkie mają mieć wartość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...