Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Prośba o analizę logów- błąd 17965


czesia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, podczas przyspieszania (ok 2500 obr) z pedałem w podłodze złapałem notlaufa po zgaszeniu i uruchomieniu silnika wszystko ok,sprawdziłem błędy, wyskoczył błąd 17965 "przekroczona granica regulacji turbodoładowania" ,innym razem notlauf wystąpił przy 3500 obr. Podczas logowaniu auta zauważyłem że sztanga pracuje w granicy 2 cm i na początku jej pracy jakby szarpała dodatkowo słyszę jakby świergotanie z okolic gruchy podciśnienia czy to jest normalne? Auto ma 181kkm do tej pory sprawuje się idealnie ,sprawdziłem zawór N75 pod względem elektrycznym-ok (16,4 ohma),napięcia ok,węzyki podciśnienia wydają się ok.Zrobiłem komplet logów zgodnie ze wskazówkami z forum proszę o wyrozumiałość są to moje pierwsze logi:

statyczne

000

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fa4d5d15c6d855aa.html

001

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9a8b8dcca4e14b43.html

002

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/29a3aa4cfc3c34f6.html

003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/efdff44ce224a0c6.html

004

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/196ab2fd5a299049.html

007

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5ad18d7791b88568.html

013

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b9c5de0ffbcab89b.html

018

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e1053dbc6f0d8c8d.html

023

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/19a25b7d109b8a3c.html

BS

000

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0532d8715e558f3f.html

003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8a844c441be01a6c.html

011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/434755c7c795ef29.html

dynamiczne

000

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b2bb4f58a531d432.html

001

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/907f1d7884d82669.html

003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ae0ba4dff9ed8a80.html

004

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/31af786b093f9ecb.html

008

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/38be840d7fcd5677.html

010

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7a2e6c60bf44aa04.html

011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/637a726d26eeae6a.html

z góry dziękuję i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze to sprawdzaj co ci wyszło w tym excelu przed wrzuceniem na forum... - już widzisz?

Należałoby zrobić kilka logów 011Dyn jedne po drugim (przynajmniej 4) wówczas byłoby widać więcej...

Prawdopodobnie zacinają się kierownice w turbinie, bo najpierw ciśnienie idzie w góre, później poniżej, ale przeładowania nie widać stąd ta prośba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok zrobię, a czy w kolumnie 10 logu 000 statycznego nie jest za duża wartość i z czym to może być związane, jak wg was prezentuje się przepływka i ogólnie cały silnik z tego co zaobserwowałem temperatura silnika mogła by być trochę wyższa.[br]Dopisany: 11 Listopad 2010, 10:12_________________________________________________Zrobiłem trochę porządku w tym excelu logi powinny być bardziej czytelne.[br]Dopisany: 12 Listopad 2010, 15:53_________________________________________________Zrobiłem tak jak radził banshee 4 logi 011 dynamiczne co z tych moich logów można wyczytać??

1 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b9ffd876ff51b6ac.html

2 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2bb6d453be76c46a.html

3 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9744d06ef3d5eb81.html

4 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/438feb5cc55dcbe1.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do turbiny to wyraźnie pracuje poprawnie - nic jej nie dolega. Może ją rozruszałeś... :>

Co do logów to jak najprędzej skoryguj synchronizację wałka rozrządu - 004 statyczny, 4 kolumna ma być ustawione na "0" lub najbliżej jak się da. Zdejmij osłonę górną, klucz 13 - 20min zabawy z Vagiem.

Do całości można by wymienić termostat, bo nie trzyma już 90st.C.

Reszta OK :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początku wielkie podzienkowania dla banshee-ego, turbinka chyba rzeczywiście się rozruszała nawet podczas robienia samych logów,porawiłem też korekcję synchronizacji wałka rozrządu,auto lepiej się wkręca na obroty, żadnych poszarpywań przy przyspieszaniu,na wolnych obrotach pracuje bardzo równo, ogólnie silnik pracuje zauważalnie lepiej, a tutaj logi po korekcji:

004 statyczny http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/87cd8e1db1fb7437.html

004 dynamiczny http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9c6c0f0aad4ed57b.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...