RudolfWT 0 Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Witam, mam problem, a mianowicie. Miałem wypadek i od tego czasu samochód stoi w garażu bo zastanawiam się czy go robić, chcę odpalić silnik żeby sprawdzić czy jest ok, ale muszę ściągnąć ten duży wiatrak, bo zawadza o paski tylko nie mam pojęcia jak, udało mi się już zdjąć takie metalowe kółko z dziurkami, które było jakby przed wiatrakiem, a ten dalej ani drgnie.. Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafuZG 1 Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 za wiatrakiem masz śrubę nie pamietam jaką ale musisz mieć dwa klucze żeby go odkręcić chyba 32. Jeden kontrujący, tylko nie pamiętam czy przypadkiem gwint na tych wiatrakach nie jest odwrotny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudolfWT 0 Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 no właśnie śrubę widziałem, ale jak do jednej podejdę to drugiej nie mam jak złapać...;/ tak jakbym miał za grube te klucze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafuZG 1 Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 no to musiałbyś kogoś o pomoc poprosić żeby drugim kluczem kontrował, musielibyście pokombinować, a odrazu mówię ta śruba łatwo się nie odkręca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateo_81 0 Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Kolego, bez dwóch cienkich i mocnych kluczy (najlepiej markowych) nie dasz rady. Przerabiałem temat podczas wymiany rozrządu... łożysko na wisko też miałem padnięte i musiałem cały korpus wymieniać za 700zł ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafpia86 0 Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 a silnik odpala??powiem ci coś o czym małokto wie w 2.5 tdi jest wyłącznik awaryjny u pasarzera w dolnym rogu forumowicze uwazają ze czegoś takiego niema a było!! 2.5 tdi rok 2001 tylko sprawdź rozrząd zanim będziesz próbował odpalić czy ci nie przeskoczył) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudolfWT 0 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 Dzięki za info;) Właśnie rozrząd jest ok, ale nie chce odpalić, normalnie kręci ale nie gada, właśnie tak pomyślałem że jest jakiś bezpiecznik czy coś bo niemożliwe zeby nie chciał odpalić... U pasażera czyli? Jakoś łatwo znaleźć? [br]Dopisany: 22 Listopad 2010, 21:57_________________________________________________Witam ponownie;) Nie chcę zakładać nowego tematu to dopiszę tutaj pytanko. Czy pas przedni (cały komplet chlodnice, wiatraki itp) pasuje od 2.6 v6 do 2.5 tdi v6? I jeszcze chciałbym ponowić pytanie z postu wyżej, a mianowicie, co zrobić żeby po dzwonie odpalić, trzeba w komputer się wpiąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się