Skocz do zawartości

mateo_81

Pasjonat
  • Postów

    88
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mateo_81

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Stare Sioło

Auto

  • Model
    A6 C5 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.7 V6 BiTurbo
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mateo_81

0

Reputacja

  1. Kolego ARE i BES różnią się delikatnie turbinami - tj. mocowaniem wydechu i jeśli dobrze pamiętam to w BES były 4 sondy lambda a w ARE dwie. Ot chyba cała różnica. Turbiny z ARE nie pasują zamiennie z turbinami BES.
  2. Kolego, akurat po tej stronie idą przewody paliwowe i po prawej stronie jest także filtr paliwa. Otwórz maskę i zobacz od góry czy gdzieś przewód nie puścił (lampka i lusterko na wysięgniku będą pomocne - do zajrzenie od spodu również). Może się okazać, że któryś wężyk od przelewu na wtryskach pękł, ale piszesz, że cieknie także na postoju, obstawiam jednak przewód powrotu, bo gdyby to był zasilający na 90% samochód zapowietrzyłby się.
  3. Nie byłem pewny bo były AKE i inne AKE (różnica chyba w sterowniku pompy wtryskowej).
  4. Mam pytanie, być może głupie. Mam w swojej A4 AKNa i znalazłem Passata 4x4 z AKNem z 2003 roku. Czy te silniki są identyczne, czy może coś poprawili ze względu na rocznik. Dzięki za odpowiedzi.
  5. Dzięki koledzy za opinie. Są bardzo pomocne. Będę się rozglądał za jakąś A6 Q w kombi. Szkoda trochę mi mojej A4 bo raz, że zadbana i silnik bez zastrzeżeń, no i miny gości w BMkach 530 zostających w tyle
  6. Koledzy mam pytanie. Muszę zmienić furkę na kombi, tylko nie wiem czy nie na A6. Chodzi mi o to, że w B5 z tyłu jest mało miejsca i jak chcę przewieźć dzieci na fotelikach to jest masakra. Jak sprawa się ma w A4 B6? Jest tak samo ciasno czy jest lepiej. Chodzi mi o odczucia osób, które miały do czynienia z przewożeniem więcej aniżeli jednego dziecka w foteliku. Ile miejsca zostaje z przodu itp. Z góry dzięki za opinie.
  7. Przyczyn może być kilka. 1. Puścił zaworek, 2. Zastrajkowała pompka spiętrzająca 3. Nieszczelny układ paliwowy Sprawdź te rzeczy i napisz czy są w porządku i wtedy coś będzie można stwierdzić.
  8. Prawdopodobnie uszczelka nad klawiaturą, mało prawdopodobne aby to była uszczelka pod kolektorem. Zobacz dokładnie skąd pojawia się przeciek.
  9. mateo_81

    [B5 AFB] Pompa paliwa

    To, czego szukasz to pompa wtryskowa A to co jest na aukcji to pompa paliwa montowana w zbiorniku
  10. Większej głupoty nie słyszałem. Wiele napraw samochodów osobowych, ciężarowych, maszyn i nie spotkałem się z luzem na nowych rolkach napinaczy.
  11. O ile dobrze pamiętam to jest on po lewej stronie koła pasowego na wale, patrząc od przodu
  12. musiałbyś ze mna na kresce stanąć Ze mną też Nie jeden "cfaniak" 1.9 po sofcie dymek wąchał P.S. Sorry za OT
  13. W moim przypadku poszło turbo (objawy podobne jak wyżej). Przy około 230 km/h na autostradzie coś pyknęło spod maski i pojawił się biały dym z wydechu ( w lusterku zobaczyłem ) Autko w ogóle nie chciało jechać. Zatrzymałem się i zgasiłem motor. Po chwili zapaliłem i pracował normalnie na postoju. Więc 50km/h dojechałem do najbliższego parkingu i dnia następnego holowałem go do domu. Skończyło się na wymianie turbawki. Jeśli poszły Ci pierścienie to najtańszym rozwiązaniem będzie kupno gołego słupka i przekładka gratów z Twojego silnika - nie życzę Ci tego.
  14. Nie masz racji. Nie są twarde i są olejoodporne. Tylko pytać o węże do intercoolera a nie inne (nie dotykać węża do chłodnicy z sześćdziesiątki ). Większość ciągników po 2000r. ma turbawkę i iC. Temat przerabiany około roku temu w skodzie znajomego - koszt ~30zł. Tylko nie pamiętam z jakiego to ciągnika było. Generalnie wszystko co idzie do ciągnika jest olejoodporne (pomijając węże do pneumatyki)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...