Skocz do zawartości

farbi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O farbi

Osiągnięcia farbi

0

Reputacja

  1. nie jestem pewien ale mechanik który robił mi furkę miał ten program i nie mógł sprawdzić ile mam naprawde przejechane powiedział że ktoś grzebał i coś tak namieszał żeby nie można było sprawdzić jedynie w serwisie bedzie można ;( ale zong
  2. .... auto sprowadzone z włoszech na bank było grzebane przy przebiegu kupiłem jak miało 60000km z haczykiem przy 100000 km zaczęły siadać wałki. Wałki wymieniłem na nowe przy 130000 km wraz z " hydraulikom" i całym rozrządem cześci kosztowały wałki + "hydraulika" 2 tysiaki a rozrząd 1500pln tłok pękł nagle bez żadnych wcześniejszych objawów (4500km po wymianie wałków) może dostał w dupe jak jeździłem z wytartymi wałkami mechanik mówił że 3 krzywki spadły co spowodowało że 3 zawory sie nie otwierały i było słychać tak jakby cofające sie powietrze do filtra coś jak fu fu fu fu sorki za mój opis ale taki dzwięk był auto paliło więcej z 3 literki na 100 km nie chciało przekroczyć 180km/h wracając do tłoka to w komorze spalania z boku była maleńka dziurka nie było to wypalenie średnica coś 2 mm może mniej do tego odchodziły od tej dziurki dwa pęknięcia patrząc z góry na tłok doszły do połowy tłoka .... podobno miałem szczęście w nieszczęściu że się nie rozpadł cały podczas jazdy bo musiałbym kupować nowy silniczek .... po wymianie tłoka przejechałem jakieś 1500 km mam nadzieje że troszku już sie dotarł aaaaa reszta tłoków była w bdb stanie niby jak prawie nówki .... mam nadzieje że szybko nie bede musiał zasuwać z tym silnikiem do mechanika ten rok jest pechowy dla mojej audi już wsadziłem w nią 7 tysiaków ale jaka była radość gdy odebrałem i jechałem nią sama radość przede mną za pewne jeszcze turbinka i pompa bryyyy odpukać w niemalowane ..... mam pytanie da radę sprawdzić prawdziwy przebieg mojego auta ???jak tak to gdzie ??
  3. mi w mieście wychodzi 11 mam pita 180 koników przed wymianą wałków i tłoka było to 15 nawet 17 literków
  4. witam już wiem co padło : tłok pękł na szczescie nie posypał sie nie ma żadnych rys na cylindrze i pewnie stąd były te drgania bo nie było ciśnienia w jednym garze no i wyjaśnia dlaczego wypchało olej przez wlew kolo bedzie próbował wyjąć go przez miske olejową co by nie wyjmować silnika zrobił tak w a6 2,5 tdi zobaczymy czy w moim da sie tak podejść do piątku bede wiedział ile ta zabawa mnie wyniesie [br]Dopisany: 09 Maj 2011, 17:31_________________________________________________Nowy tłok plus nowe pierścienie i uszczelki no i robocizna wyszła 1350 pln przejechałem już 1000km i wszystko jest ok nie życzę nikomu takich ekscesów z silnikiem
  5. jutro tzn dzisiaj rano zaprowadze autko do mechanika który mi wymieniał wałki i cały rozrząd i zobaczymy na bank opisze co i jak bo dodam że to stało sie nagle wczesniej nie było żadnych objawów autko chodziło jak zegarek pozdrawiam
  6. witam wczoraj miałem awarie podczas jazdy gdy wyprzedziłem kolegę auto szło jak nowe lecz gdy zwolniłem przed zakrętem zaczeło coś sie dziać z silnikiem ...pojawiły sie drgania gdy dodawałem gazu narastały przy popuszczaniu zanikały lecz były dalej odczuwalne dodam że gdy dodawałem gazu auto ani troche nie chciało przyśpieszyć ....gdy sie zatrzymałem kolega jadący z tyłu zobaczył kłęby białego dymu wydostające sie z wydechu, gdy sie zatrzymałem z pod maski też wydostał sie dym szybko autko zgasiłem i zadzwoniłem po hol gdy odpaliłem autko w celu sprawdzenia czy to turbina znajomy mechanik powiedział że jeszcze można pojezdzić na niej odkręciliśmy wlew oleju a tam biały dym przy lekkim dodaniu gazu nasilenie a z wydechu chmurki czarnego dodatkowo było słychać jak coś chrupło przez chwilę sprawdziliśmy stan oleju (ok) następnie stan i kolor płynu chłodzącego (też ok) dodam że zmieniałem wałki na nowe w raz z całą hydrauliką wszystkie rolki napinacze i paski przejechałem od remontu 4700 km i bum .... kolega sugeruje że to coś z tłokiem (pękł?? ) pierścienie poszły na spacer?? hmmmm pomocy może ktoś miał podobny przypadek?? silnik 2,5 TDi ake 180 koni [br]Dopisany: 25 Kwiecień 2011, 15:09_________________________________________________dodam jeszcze że w tym czasie nie wyskoczyły żadne błędy a że są swięta nie mam gdzie sie podpiąć z vagiem ;/ zdziwiło mnie że po podniesieniu maski zobaczyłem olej który został wypchnięty z dużą siłą z pod korka wlewu oleju .... czyli całe ciśnienie doładowania przedostało sie przez pierścienie i podniosło cisnienie oleju który wydostał sie poza silnik ?? jestem ciekawy kosztów naprawy jeśli to poszedł mi tłok a już sie cieszyłem że mam znowu super furkę a tu zong szykuje sie next remoncik
×
×
  • Dodaj nową pozycję...