Harpun Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 Witam po dłuższej przerwie, Wpadła w ręce mojemu Tacie B6 z 2004 r. (modelowo 2005). Golas nieprzeciętny :> , ale wg mnie zawieszenie i silnik jest w calkiem dobrym stanie jak na 230tysi przebiegu. Zerknijcie na te logi profesjonaliści i napiszcie co pod maską słychać. Z góry dzięki • (008,010) dyn - http://vaglog.rtnet.pl/bbielski_29515.html • (001,003) stat - http://vaglog.rtnet.pl/bbielski_29516.html • (004,007) stat - http://vaglog.rtnet.pl/bbielski_29517.html • (000) bs - http://vaglog.rtnet.pl/bbielski_29518.html • (011) bs - http://vaglog.rtnet.pl/bbielski_29519.html • (013,023) stat - http://vaglog.rtnet.pl/bbielski_29520.html • (000) stat - http://vaglog.rtnet.pl/bbielski_29521.html • (003,004) dyn - http://vaglog.rtnet.pl/bbielski_29522.html • (000,001) dyn - http://vaglog.rtnet.pl/bbielski_29523.html • (011) dyn - http://vaglog.rtnet.pl/bbielski_29524.html • (003) bs - http://vaglog.rtnet.pl/bbielski_29525.html
ERW0 Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 termostat do wymiany i na biegu jałowym obroty kuleja turbo ok. pompki ok.
Harpun Opublikowano 30 Listopada 2010 Autor Opublikowano 30 Listopada 2010 termostat tez zauwazylem, ze nie trzyma temperatury. a co może być przyczyną tych za wysokich obrotów (bo chyba o to chodzi)? żadnych blędów na silniku i instrumentach nie pokazuje może jakies sugestie...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się