Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Febra silnika na wolnych obrotach....ale nie zawsze


Pietka

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

Jakis czas temu moja Helga załapała febre - jak obroty spadna na luzie do ustawowych ~900 ni stąd ni z owąd zaczyna kołysać budą jakby wypadał jeden zapłon.

Co ciekawe nie pojawia się to zawsze - czasem tydzień dwa nie ma czasem dwa razy dzienie.

Z obserwacji wynika:

1) VAG - wskazał tylko bład świecy żarowej na 5 cylindrze ( chyba wątpliwe aby to spowodowało febrę)

2) Dzieje się na ciepłym silniku

3) Restart pomaga w 95% przypadków ( zgaszenie silnika i od razu zapalenie )

4) To raczej nie ropa - zmieniana stacja - nie wplywa na częstotliwość

5) częściej pojawia się po jeżdzie w korku - choć to nie reguła

6) patrzyłem vagiem na np. wtryskiwacze - wszystkie w okolicach +/- 0,5mg czyli z tego co pamietam w normie

Nie ma pojęcia co to....mechanik..pokiwał głową i stwierdził że przy taki usterkach można pół samochodu wymienić...i nie znaleźć.

Problem lekko irytujacy ! Moze ktos to mial albo coś przychodzi wam do głowy co to może być?

Pozdrówka

Pietka[br]Dopisany: 07 Grudzień 2010, 18:57_________________________________________________Nikt ...nic ? Zupełnie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co masz na myśli piszą c o ASO ?

Nie Vaga sam podpiałem i porobiłem testy ... Jeśli mówisz o różnicach na wtryskach - przyznam nie pamiętam normy - ale kiedyś dla AVF ( 1.9 ) za normalne uznawalo sie do 2,5 a nie 0,5 ale znów podkreślam mogę się mylić.

Z tego co pamietam norma euro 3 wymagala maksymalnych roznic na poziomie 1,5 mg... 2,7 to juz chyba euro 4 ( 5? ) wiec moze tutaj są jeszcze mniejsze widełki....

Dlatego pytam na forum .. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie, chodzilo mi akurat o wypowiedź mechanika, czy tak Ci w ASO powiedział. Ja na twoim miejscu (jeśli tego nie zrobiłeś) wybrałbym sie do ASO. Sam kiedys miałem w pojeździe innej co prawda marki, ale podobny problem. Żaden warsztat nie znalazł odpowiedzi - pieniędzy wzieli co nie miara. Dopiero w ASO marki sobie z tym poradzili, okazało się że to dobrze znają o czym poinformowal ich producent.A takich informacji serwisy niezalezne nie otrzymują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze paliwo testowałem - mechanik...pracuje w ASO VW ;) ale na codzień "przyjmuje pacjentów" poza przychodnią ;)

Najgorsze ze typ usterki w stylu szukajcie a nie znajdziecie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...