djmostek

Pasjonat
  • Zawartość

    58
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O djmostek

    1. djmostek

      No i jak sprawa?
    2. djmostek

      strasznie oszczędzają niestety, wnętrze b8 vs b7 to jest przepaść (na korzyść b7)... plastiki jakies matowe, brak wykończenia materiałem w schowkach w drzwiach, skóra na mieszku zmiany biegów jak cerata... + ta korozja wg audi b8 jest full ocynk w miejscach zagrozonych korozja wiec blotniki chyba w to wchodza wiec nie wiem czemu to tak rdzewieje..
    3. djmostek

      No wlasnie wlasnie ma ktos pomysł ??? w poczciwym B5 ZUPELNA CISZA
    4. djmostek

      I co poradziliscie na te stuki cos? na atuowcentrum.pl radzą dokrecic srube od pasa
    5. djmostek

      Jednym słowem - masakra. A jak oceniacie stylizacje wnętrza A4 B5/6/7 vs B8?? Obiektywnie wydaje mi się, że B8 nie jest żadnym wielkim krokiem naprzód a nawet śmiem twierdzić, iż w niektórych elementach sporo przyoszczędzono...
    6. Witam, ostatnio żywo przeglądam niemieckie fora motoryzacyjne i wiele ludzi (naprawdę wiele) skarży się na pojawiająca się korozje w swoich B8-kach. Wielu z nich dokonywało już kilku napraw w ASO na koszt producenta. Pierwsze niepokojące wpisy dotyczyły rdzewiejącego podwozia (auto rocznik 2008): http://a33.pl/cdn/1.jpg http://a33.pl/cdn/2.jpg http://a33.pl/cdn/3.jpg Przyznam szczerze, iż sam będąc posiadaczem A5 B5 FL podwozie mam w dosłownie idealnym stanie w porównaniu do zdjęć powyżej... Zagłębiając się dalej w lekturę, przejrzałem mnóstwo wątków nt korozji nadkoli w B8kach, jak np.: http://a33.pl/cdn/4.jpg http://a33.pl/cdn/4c.jpg http://a33.pl/cdn/5.jpg http://a33.pl/cdn/5c.jpg http://a33.pl/cdn/6.jpg To dość przerażający widok (i nie są to tylko tych pięć odosobnionych przypadków - jest ich całe mnóstwo - po prostu nie chce forum zaśmiecać). Co więcej, niemieccy koledzy zwracają również uwagę na rdzewiejące progi i klapy bagażnika...: http://a33.pl/cdn/7.jpg https://www.drive2.ru/l/9524215/ ******************************************************************************************************* MONTAZ listew ochronnych z POLIFTA Dla wszystkich zainteresowanych, jak wygląda adaptacja listw ochronnych na błotnikach A4 w jasnym kolorze przesyłam zdjęcia. Listwy te kupiłem w ASO AUDI w Krakowie za cenę ok.43zł/szt., zamontowane są od 2 miesięcy i jestem b.zadowolony. Listwy te nieszczególnie rzucają się w oczy, poza tym większość nowych aut z grupy VW/AUDI ma właśnie takie listwy, stąd wygląda to naturalnie. Listwy pasują idealnie, polecam przed ich montażem wyłamanie plastikowych kołków (jest to konieczne przy starego typu błotnikach) oraz naklejenie na całej ich powierzchni dobrej taśmy montażowej (fabrycznie nałożona taśma może być niewystarczająca). FOTKI. ZdjÄcia, darmowy hosting zdjÄÄ, album, fotka, wrzuÄ zdjÄcie -CAM00992.jpg FOTKI. ZdjÄcia, darmowy hosting zdjÄÄ, album, fotka, wrzuÄ zdjÄcie -CAM00991.jpg FOTKI. ZdjÄcia, darmowy hosting zdjÄÄ, album, fotka, wrzuÄ zdjÄcie -CAM00990.jpg FOTKI. ZdjÄcia, darmowy hosting zdjÄÄ, album, fotka, wrzuÄ zdjÄcie -CAM00989.jpg FOTKI. ZdjÄcia, darmowy hosting zdjÄÄ, album, fotka, wrzuÄ zdjÄcie -CAM00987.jpg FOTKI. ZdjÄcia, darmowy hosting zdjÄÄ, album, fotka, wrzuÄ zdjÄcie -CAM00986.jpg
    7. Odświeże kotleta - też jestem załamany jakością nowego audi a4. Osobiście mam zadbaną B5tkę po lifice, a bart B8 z 2008 roku. Wystarczył dotyk mieszka skrzyni biegów u niego - straszna cerata, u mnie czuć jakościowo dobrą skórę.. masakra. Panowie czy to ocynkowanie do 30cm to pewnik? Pisałem w tej sprawie do Audi Polska ale poki co zero odezwu...?
    8. Siemka Wczoraj niefortunnie jadąc autem z pięcioma schabami wśrodku zahaczyłem o studzienke w sposób tak niefortunny, że wyrwał się z hukiem tylny wspornik tłumika. Podwozie wygląda teraz tak: Mechanik "zasmerfował" mi te dziury silikonem, żeby się woda nie lała, jak go spytałem czy nie trzeba tego jakoś zabezpieczyć antykorozyjnie to powiedział, żeby nie kombinować bo sie uszkodzi fabryczny ocynk i będzie źle a takto nic się z tym nie ma prawa dziać. Ma racje?
    9. Witam, 2 lata temu przy stanie licznika 160kk regenerowalem w mojej Audi maglownice bo ciekła. Rok temu przy stanie licznika 180kk wymieniłem cale kompletne zawieszenie przednie na ory Lemfordera. Obecnie przy stanie licznika 207kk jezdze od jakis 3-4tys na krzywych tarczach dosyc często trasę Łdz-Wawa. Ze względu braku czasu nie wymieniałem ich do tej pory, ale już wszystko zamówione i czeka na termin u mechanika (komplet tarcz + klocków P+T). Kręcąc w miejscu kierownicą wyczuwam ciche postukiwanie - kręcą szybciej głośniejsze. Z ciekawości zajrzałem do garażu ojca (toledo II kupiony w salonie 90kk przebiegu - więce zakładam ze wszystko 'jak nowe') i też tak poruszałem kierownica i również mozna było usłyszeć postukiwanie tylko cichsze niż audi szczegolnie przy szybszych ruchach kierownicą. Moja wątpliwość brzmi: czy przez to krótkookresowe niedbalstwo (jazdę z krzywymi powodującymi duże wibracje kierownicy z hamowania powyżej 120km/h) mogłem załatwić niedawno co remontowane zawieszenie i/lub maglownice? Dodam, że CZASEM; rzadko jak np. podjedżam pod mały krawężnik z większą prędkością to COŚ jednokrotnie stuknie z okolic lewego koła; zaznaczam jednak że ta sytuacja jest rzadka - niemniej budzi mój niepokój. Czy mogłem załatwić magiel i lub coś z zawiechy przez te tarcze? Przy jezdzie po bruku i itd. nic a nic nie stuka.
    10. Witam! Pojawiły się przymrozki - pojawiły się problemy. Pewnym mroźnym porankiem tej (sic!) zimy odpalam auto i wychodzę skrobać szybki. Mówie sobie po cichu "ee co będę skrobać". No to włączam wycieraczki puszczając ze spryskiwaczem w nadziei że za moment będę miał czystą szybkę - a tu co? Zapomniałem wykonać tej prozaicznej czynności i obskropać same pióra wycieraczek które były dobrze przymarznięte do szyby - coś strzeliło w mechanizmie, najpierw działała już tylko jedna wycieraczka po obskrobaniu, chwilę potem działały dwie ale tylko w zakresie 1* stopnia w górę i dół i tak jest do teraz. Poniżej przedstawiam dwa filmiki obrazujące pracę mechanizmu i silniczka - proszę Was moi mili tylko o potwierdzenie mojej diagnozy, że do wymiany mam mechanizm wycieraczek, a silniczek jest sprawny. (ten pisk w 13 sekundzie to błąd czujnika ciśnienia oleju wywalający na desce rozdzielczej ;P) Praca mechanizmu Praca silniczka (chyba poprawna? czy może za wolno chodzi - włączony jest ten zwykły, nienajszybszy bieg) Silniczek wycieraczek Audi A4 B5 praca - YouTube Chociaz z drugiej strony, moze po prostu silniczek chodzi za wolno i jest za słaby do podnoszenia wyżej? sam juz nie wiem. nie mam niestety innego silnika na podmiane. Mimo wszystko sądze jednak (bo przeciez silniczek pracuje), ze któryś z trzpieni sie wyłamał...
    11. djmostek

      Jeśli nie masz steama, to sciagni cs 1.6 nonsteam tutaj instrukcja: Instalacja Counter Strike 1.6 NonSteam - krok po kroku, ze screenami w skrocie: sciagaasz najpierw http://www.wrzuc.to/yoFddbk5S.wt i instalujesz a potem Hotfile.com: Łatwy hosting plików jednym kliknięciem: cs16patch_full_v23.exe i znowu instalujesz
    12. djmostek

      moj nick to Gruzin
    13. djmostek

      Możemy się na dzisiejszy wieczór umówić powiedzmy 21?
    14. djmostek

      Taak Jak sie ustawimy jakoś konkretniej to oczywiscie je wylacze ;d TS jest 3
    15. djmostek

      Tak, oczywiscie trzeba bedzie sie podogadywac zeby sobie w cs popykac. Myslalem nad CS;S ale statystycznie najwiecej osob gra w 1.6