Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Nierówna praca, telepanie, brak mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

takie podstawy to wiem ale to ma raczej wpływ na odpalanie niz na prace silnika. Bardziej mnie zastanawia różnica w blokach 0013 i dlaczego mam az 4 wskazania jak powinny być w AFN 3.

Opublikowano

Praca silnika na przyspieszonym kącie jest bardziej twarda i metaliczna. Sam tak miałem. Opisywałem to w swoim temacie ale co było przyczyną, to nie wiem. Po ustawieniu pompy jest wszystko ok, to bardzo ważna sprawa aby wszystko się synchronizowało.

Opublikowano

Kolego sprawdż najpierw znaki na rozrządzie , bo czasami potrafi zerwać klin koła na wale korbowym i wtedy występują takie objawy jak napisałeś , czyli wibracje silnika (silnik niechce się wkręcać na obroty) :hi:

Opublikowano

Trochę za bardzo poprawny kąt wyprzedzenia wtrysku jak na ścięty klin na wale, a przeważnie on przestawia się pierwszy zanim przestawi się wał względem wałka (o to Ci chyba chodziło). Poza tym w A4 czy Passacie B5 nie widziałem jeszcze takiego przypadku.

Ja bym kolego zdjął osłonę, sprawdził ustawienie rozrządu. Jak wszysko ok, to daj mu pochodzić, nawet na wyższych obrotach. Przecież jak pękł tłok tak jak uważasz (słyszałbyś to) to gorzej nie będzie. Czasem zdarza się, że kawałek nagaru nagromadzonego w kolektorze ssącym oderwie się i wpadnie pod zawór, wtedy auto przestaje huśtać na któryś cylinder.

Jak to nic nie da, to zmierz ciśnienie w garnkach.

Opublikowano

A mam pytanie odnośnie sprawdzenia jak rozpadnie sie szklanka ( niby częsta objawa w AFN) Czy da sie sprawdzić bez ściągania góry czy nie??

Opublikowano

Witam kolega ma problem z silnikiem. Po odpaleniu strasznie telepie nim chodzi strasznie głośno, brak mocy. Sprawdzane vagiem i 0 błędów.

Teraz pytanie jak można sprawdzić bez zdejmowania głowicy, przypuszczeń jest kilka może któreś wyeliminujecie.:

- Przeskoczony rozrząd

- Uszkodzona pompa

- Uszkodzone zawory

- I to najgorsze rozwalony tłok.

Pozdrawiam

Witam,

Mam bardzo podobne objawy w moim aucie z tym, że zdarzyło się to podczas jazdy - nagły spadek mocy i bardzo nierówna praca silnika - ledwie udało mi się zjechać z ulicy na parking. Mam wrażenie, że pracuje tylko jedna strona silnika. Poza tym dochodzi głośny stuk z prawej strony - chyba z filtra powietrza/dolotu. Mechanik podejrzewa urwany korbowód.

Po weekendzie rozbieramy. Macie jakieś mniej pesymistyczne prognozy??

Pozdrawiam,

Opublikowano

Wszystko wiadomo szklanka sie rozleciała. Teraz pytanie czy dlatego ze sie zacia zawór czy sama wada szklanki. Jak można sprawdzić zawór bez ściągania głowicy?? Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...