Skocz do zawartości

gaaamon

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gaaamon

Informacje

  • Imię
    bezdomny
  • Miasto
    Bezdomny

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia gaaamon

0

Reputacja

  1. Witam, Mam panel 8e0919721 5pr z czterema dodatkowymi przyciskami. Czy mógłby mi ktos podać schemat podłączenia? Zakładam, że potrzebne są trzy dodatkowe kable w porównaniu do panelu z jednym przyciskiem. Z góry dziękuję za pomoc.
  2. Witam, U mnie też pojawiły się te drgania od 60 km/h w górę. Najgorzej było w zakresie 80 - 100, potem troche mniej ale ciągle wyraźnie wyczuwalne. Drgania pojawiały się dopiero po 15 - 20 minutach jazdy. Na zimnym było OK. Tak jak pisał ghost1717 pomogla wymiana półosi z przodu. Wewnętrzne przeguby miały spore luzy wyczuwalne ręka (bez rozbierania). Też na nowo polubiłem jazdę tym autem. Pozdrawiam,
  3. Też tak myślałem dopóki nie wysypał mi się wałek rozrządu, co zresztą opisałem na forum: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=180320.msg2154937#msg2154937 Wcześniej przejeździłem 300 kkm na 1.9 AHF 110 KM od nowego i też miał swoje humory, z którymi musiałem walczyć (turbo, sterowanie podciśnieniem, dwumas, itd) - zresztą jeździ do dziś (obecnie 320 kkm). 2.5 bije go na głowę kulturą pracy i osiągami. Niestety nie jest taki ekonomiczny: 7 - 8 na trasie i do 13 w mieście vs 5 w trasie i 7 w mieście dla 1.9. Dodam, że to porównanie nie jest do końca sprawiedliwe dla 2.5 bo auto cięższe, napęd 4x4 i tiptronic swoje robi. Mimo tego nie zamieniłbym się na 1.9 a następne auto na 90% to będzie 3.0 v6 Najmniej w moim silniku podoba mi się skrzynia biegów , która jest delikatnie mówiąc gumowa Pozdrawiam,
  4. Moja ślicznotka już po udanej reanimacji :>. Prawdopodobnie pękła jedna ze szklanek a potem już poszło wszystko - ukręcił się wałek i pospadało kilka krzywek. Trzeba było wymienić całą głowicę. Przy okazji zrobiłem rozrząd z pompą i termosatem, pasek wieloklinowy i wiskozę. Sprawdzona reszta osprzętu i turbo. Na nowych rolkach silnik pracuje trochę ciszej ale poza tym nie ma żadnej różnicy. I dobrze, bo wcześniej też nie miałem żadnych uwag aż do awarii. Mam nadzieję, że była to jakaś przypadkowa usterka i teraz trochę pojeżdżę Przez 3 tygodnie musiałem jeździć octavią z 1.9 110 PS więc wyobrażacie sobie jakie emocje towarzyszą mi za każdym razem jak wsiadam do mojej uleczonej niuni i słyszę warkot v6 W wolnej chwili zrobię logi ale wygląda że wszystko jest dobrze Dla zainteresowanych parę fotek: Ukręcony wałek: Pęknięta krzywka: Powierzchnie ślizgowe są nienaruszone - smarowanie było: Na koniec jeszcze blok po zdjęciu głowicy: Pozdrawiam
  5. Właśnie na wałkach nie ma śladu zużycia - nie rozumiem przyczyny pęknięcia Z uważnej lektury forum wnioskuję, że głowica od silnika BDG będzie pasowała bez żadnch problemów do BAU ale proszę o potwierdzenie tej informacji.
  6. Witam, W moim autku rozleciał się rozrząd. W trakcie jazdy (2000 - 3000 rpm) auto bez żadnego ostrzeżenia straciło moc i silnik zaczął nierówno pracować. Było tak źle, że ledwo udało mi się zjechać na bok. Po zdjęciu osłony zaworów okazało się, że ukręcił się wałek rozrządu a przyczyną było oddzielenie się krzywki od rdzenia wałka na całym obwodzie. Jak to w ogóle możliwe - to jest jednolita odkówka??? Wrzucę fotki po zdjęciu głowicy. Swoją drogą ciekawe jak wyglądają tłoki i korbowody Wałki nie są wytarte (przebieg 190 000 km). Czy ta awaria to przypadek (wada materiałowa itp.) czy może mieć jakąś głębszą przyczynę, którą wypadałoby wyeliminować przed ponownym składaniem? Zastanawiam się też czy zaglądać do drugiej głowicy czy może sobie podarować, bo pewnie nic ciekawego tam nie znajdę. Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
  7. Witam, Mam bardzo podobne objawy w moim aucie z tym, że zdarzyło się to podczas jazdy - nagły spadek mocy i bardzo nierówna praca silnika - ledwie udało mi się zjechać z ulicy na parking. Mam wrażenie, że pracuje tylko jedna strona silnika. Poza tym dochodzi głośny stuk z prawej strony - chyba z filtra powietrza/dolotu. Mechanik podejrzewa urwany korbowód. Po weekendzie rozbieramy. Macie jakieś mniej pesymistyczne prognozy?? Pozdrawiam,
  8. juz dzwonilem niestety nic nie ma znalazlem jeszcze takie: http://allegro.onet.pl/audi-a4-8eo-b7-avant-2-0-tdi-webasto-i1375250051.html od b7 bo rozumiem ze do b6 tez pasuje ale nic poza tym piecem nie ma i 820 jest troche drogo jak za sam piec
  9. to moze ten bedzie lepszy http://allegro.onet.pl/webasto-orginal-audi-03-08-8e0-diesel-i1358694249.html ?? sterownik ma dokladnie ten sam numer ktory podales tylko na koncu jest literka A - starsza wersja?? na zdjeciach wyglada na w miare kompletny - jest wiazka i wydech moze ewentulanie moglbys polecic jakis kompletny zestaw do samodzielnego montazu
  10. Witam, Znalazlem na allegro piec webasto 8K0265081F (http://allegro.onet.pl/webasto-audi-a4-8k0-diesel-i1349796520.html) juz z pilotem Nadaje sie to do mojego auta czy musze szukac z oznaczeniem 8e0?? Podobnie jest ze strownikami - najczesciej trafiam 8k0 Pozdrawiam,
  11. No ale własnie w tym wątku pisza chłopaki o przekładaniu silniczków - wtedy regulacja z kabiny powinn dzialac. To jak jest, przerabiał to juz ktos czy to ciągle jeszcze teoretyczna możliwość? Samopoziomu to mi sie raczej nie chce rzezac podejzewam ze sporo z tym zachodu ale jakas mozliwosc regulacji musze miec zeby w kosmos nie swiecic po zabraniu dwoch czy trzech pasazerek :>
  12. Witam, Pomóżcie bo ciężko przebrnąć przez ten wątek Obecnie mam ori halogeny i chciałbym zamienić na bixenon z czarnym środkiem. Czy w związku z tym nie będzie problemów z komuterem, błędów abs-u itp. Czy mogę przełożyć silniczki sterowania w miarę bezproblemowy sposób? Bix-y bez sterowania to raczej odpadają. Czy sa jeszcze jakieś inne problemy o których nie wiem??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...