Skocz do zawartości

danielm81

Pasjonat
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O danielm81

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia danielm81

1

Reputacja

  1. Witam, po wymianie kompletu bsh 078 plus kompletu filtrow i oleju, problem jak do tej pory niewystapil, przejechane 100-150km. Bede obserwowal i jezeli nic sie nie wydarzy to temat bede zamykal - problem rozwiazany.
  2. 1. Czy auto ma zmienianey program, jezeli tak na ile zostala podniesiona moc? 2. Czy miales wymieniane kolo dwumasowe? 3. Czy wibracje masz wyczuwalne tylko przy okreslonej predkosci obrotowej, czy takie same na 3biegu jak np na 5tym orzy tych samych obrotach ?
  3. jeszcze jedno pytanie: czy do kompletu 078 dokupuje sie jeszcze jakies podkladki lub uszczeliki czy cokolwiek innego, czy wtryskiwacz jest gotowy do montazu?
  4. Ty chyba masz jednak jakis problem, no nic. Co do filtra paliwa to rowniez wrzuce. Dodatkowo jezeli paliwo nie bylo spalane wlasciwie, moglo sie przedostac wraz z olejem z powrotem do ukladu, nie widze absolutnie aby przybylo go na miarce, dodatkowo na zapach tez nic nie ma oodejrzanego, zastanawiam sie czy to tez nie zrobic - olej wymienany w styczniu tego roku, jak robiles u siebie? Ty chyba masz jednak jakis problem, no nic. Co do filtra paliwa to rowniez wrzuce. Dodatkowo jezeli paliwo nie bylo spalane wlasciwie, moglo sie przedostac wraz z olejem z powrotem do ukladu, nie widze absolutnie aby przybylo go na miarce, dodatkowo na zapach tez nic nie ma oodejrzanego, zastanawiam sie czy to tez nie zrobic - olej wymienany w styczniu tego roku, jak robiles u siebie? ps. Czy masz moze jakis kontakt/namiary kto moglby odkupic komplet 6szt. do regeneracji za jakas drobna kwote ?
  5. diagnoza: 5szt. na 6 uszkodzone - leja na stole pomiarowym, 1 moglby zostac, kamera wizyjna obejrzane srodki cylindrow nie widac zadnych niepokojacych rzeczy. Jutro montaz 6 szt, nie wiem czy nie sprawdzic dodatkowo pompy wysokiego cisniena, czy przypadkiem niczego nie luszczy do srodka (ktos ma jakies doswiadczenia?) Czlowiek powiedzial ze proforma powinno sie zmienic filtr paliwa, ale zmienialem jakies 10kkm temu wiec nie wiem czy jest sens
  6. jak sprawdzic ewentualne uszkodzenia o ktorych piszesz? Co jezeli bsh mi powie np. 3 wymiana 3 ok.
  7. 0 445 115 078 (jezeli dobrze zrozumialem to poprawione wzgledem tych z bkn) nowe mozna miec za 1kpln przy kupnie kompletu, co do naprawy to tak czy inaczej musze je wyjac na stol (czwartek) aby sprawdzic co i ile, czlowiek z serwisu bsh powiedzial ze to klasyczny objaw uszkodzonej koncowki, pytanie teraz tylko ile szt. Nie wiem czy warto zrobic pomiar cisnienia sprezania na cylindrach, oprocz tego co napisales wyzej moga byc jakies inne problemy dodatkowo?
  8. jaki nr wtryskow? Gdzie brales nieregenerowane w takiej cenie ? Ktos moze wie jaka jest roznica pomiedzy regenerowanymi a nowymi? W cenie to okolo 250pln/szt, przy regenerowanych w intercars prosze o komplet do zwrotu i wtedy ca.1kpln/szt.
  9. czyli nawet bys ich niesprawdzal, po opisie w ciemno ze to wtryski i odrazu caly komplet? Regenerowane 1kpln w intercars czy nowe z koncowka 078?
  10. wg serwisu wtryski do wyjecia i pomiaru na stole, podejrzenie niewlasciwego dawkowania paliwa na 3 cylindrach (odpowiednio zaznaczonych na zolty i czerwony kolor na wykresie). Dlatego jeszcze napisalem ten post, oczywiscie wczesniej szukajac watku na forum, poprostu szukajac dodatkowego potwierdzenia. Kwota do wydania nie jest mala, w intercars wtr z koncowka 078 kosztuja 1,2kpln x Xszt. W poniedzialek, wtorek ida do wyjecia i sprawdzenia, zastanawiam sie tylko czy przy tym przebiegu wymienia sie ewentualnie tylko niewlasciwie pracujace czy komplet.
  11. Panie Specjalisto, jeszcze raz Cie prosze o czytanie ze zrozumieniem i nie nadpisywanie komentarzami ktore nic nie wnosza sensownego do watku. Daj sie poznac z dobrej strony kelogom forumowiczom i swoje frustracje zyciowe, jak i oceny osob sobie nieznanych, zostaw dla siebie i najblizszych. Dzieki.
  12. Panie Specjalisto, nie skomentuje Twojej odpowiedzi, mierz dalej wszystkich swoja miara, prosilbym Cie abys sie juz nienadpisywal wiecej. Dzieki.
  13. CO: auto dymi po rozruchu silnika, kolor spalin niebiesko-szary ze wskazaniem raczej na niebieski, mocno wyczuwalny zapach ropy, gryzacy i nieorzyjemny, jakby "dlugo zostajacy w powietrzu" KIEDY: na zimnym silniku po odpaleniu na poczatku prawie niewidocznie na biegu jalowym, wraz z przejechaniem kazdego kilometra dym sie nasila, znacznie widoczne kleby przy przyspieszeniu pod obciazeniem, przy dojazdach do krzyzowki rowniez te same objawy, ale rowniez puszcza widoczne kleby dymu nawet przy jezdzie na tempomacie 60km/h 3-4bieg. Sytuacja ustepuje po rozgrzaniu silnika do 90stopni i mocniejszych kilku przyspieszeniach i kiedy rozpoczynam powiedzmy dalej jazde na trasie, nawet przy mocnym obciazeniu objawow nie ma albo sa praktycznie niewidoczne dla mnie we wstecznym lusterku. Jednak jezeli po ustapieniu objawow na trasie, zatrzymam sie na postuj na pracujacym silniku, objawy powracaja po kolo 2-3minutach: dymi, czuc zapach gryzacy, nieorzyjemny, przy kolejnym ruszeniu chmura niebieskiego dymu i sytuacja sie powtarza. KTO: bkn 12.2005 220kkm, bez DPF po programie MRmotors, uzywany bezproblemowo przez 4lata (zdaje sie ze sie nasila od okolo pol roku) INNE: sytuacja nasilila sie do "nieznosnej" w ostatnie dwa miesiace, wyrazne pogorszenie i wyrazniejsze objawy. Auto jezdzi o 4,5 lat na LMoly 5w30, olej wymieniany zawsze na poczatku roku co ca. 12tys km, nigdy nie ubywalo i nie dolewam pomiedzy wymianami. W ostatni weekend sprawdzany przy pomocy vcds: brak bledow zglaszanych orzez komputer, parametry turbiny ok, przeplywomierz ok, egr ok, dawki korekcyjne na biegu jalowym w granicach: + - 0,4-0,5mg/str na 5 wtryskiwaczach, 1 wtryskiwacz wahania -1,0-1,8mg/str. Podczas badania na programie easytronic u lokalnego diagnosty bosch przy "elektronicznej analizie stopnia sprezania" wskazywal na zastanawiajace wartosci % na jednym z cylindrow (1 na 78% - czerwony, 3 na +95% - kolor zielony i 2 na 89% kolor zolty) Ps. Dodam ze od poczatku mialo dziwny objaw: na iles tam rozruchow silnika, wydaje mi sie raczej na cieplym silniku "po jezdzie" przy kolejnym rozruchu silnik kreci bez problemu ale na chwile jest taki dziwny stuk i chwilowa cisza - wrazenie jakby ktos na ulamek sekundy wstrzymal calkowicie rozruch - i pozniej normalnie sie uruchamia. Aku ok, rozrusznik tez sprawdzany.
  14. ktoś miał moze ten wątek z mocowaniem tylnego mostu - luzy ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...