Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wibracje auta


KrzysiekSPI

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od dosc dlugiego czasu tyram sie z dziwnym drzeniem auta. Pomysly sie koncza.

Otoz sprawa wyglada nastepujaco:

Nie zaleznie czy na letnich 18" czy na zimowych 16", autem jak sie przyspiesza tak od 1800 obrotow w gore auto wpada w wibracje, cale drzy, tak ze pusta puszka w uchwycie na napoje dzwoni, odczuwalne jest to na kierownicy, fotelu ogolnie calym autem trzepie. Puszcze gaz objaw znika, Na luzie dodaje gazu auto nie drzy. Tylko podczas jazdy do przodu przyspieszaniu tak od 1800 obrotow w gore. Najbardziej odczuwalne jest jak sie mu dosc mocno przyp*rdoli po gazie a najlepiej tak przydusi. Auto przeszlo cala inspekcje silnika, jeden wtrysk nawet zostal zregenerowany bo nie przechodzil 3 z 6 testow, ogladane turbo, egr czyszczony, nawet wymontowany. Pomysly sie koncza. Silnik oczywiscie najbardziej znany z takich dziwnych zachowan 2.0tdi BLB, ze skrzynia multitronic, auto mialo zderzenie w prawy przod z jeleniem, jest zrobione i wydaje sie ze wszystko jest ok. Mysle teraz nad osiami i przegubami przednimi czy nie stracily wywazenia czy cos tego typu. Ktos poleci jakis warsztat ktory moze takie cos sprawdzic? Albo ogolnie ktory upora sie z tym dziwnym przypadkiem NIE WYMIENIAJAC WSZYSTKIE PO KOLEI NA NOWE. Bo naprawa typu a wymienmy wtryski, wymienmy dwumas, wymienmy wiazke itp po kolei az sie trafi nie wchodzi w gre. Bo nie mam zamiaru wydac miliona zl na wymienianie wszystkiego pokolei a noz sie uda. Oczywiscie w gre wchodzi teren slask najlepiej okolice Katowic.

Edytowane przez wrclaguna
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak poduszki silnika sprawdzone. Nie sa pierwszej nowosci ale nie sa poszarpane, Sa okej to nie od nich:). Pozatym trzepalo by buda na luzie tak samo jakby silnik latal. A to jest tylko przy dodawaniu gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obstawiam,ze to ktorys przegub

No wlasnie, tez nadtym mysle ostro tylko gdzie auto poslac zeby to dokladnie sprawdzili a nie poprostu wymienili na nowe. Bo troche zawieszenie z przodu mi sie od zywa i auto przyjelo uderzenie w prawy przod. A tak mi sie wydaje ze jak sie zaczynaja drgania to ida od przedniego prawego kolka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, od dosc dlugiego czasu tyram sie z dziwnym drzeniem auta. Pomysly sie koncza.

Otoz sprawa wyglada nastepujaco:

Nie zaleznie czy na letnich 18" czy na zimowych 16", autem jak sie przyspiesza tak od 1800 obrotow w gore auto wpada w wibracje, cale drzy, tak ze pusta puszka w uchwycie na napoje dzwoni, odczuwalne jest to na kierownicy, fotelu ogolnie calym autem trzepie. Puszcze gaz objaw znika, Na luzie dodaje gazu auto nie drzy. Tylko podczas jazdy do przodu przyspieszaniu tak od 1800 obrotow w gore. Najbardziej odczuwalne jest jak sie mu dosc mocno przyp*rdoli po gazie a najlepiej tak przydusi. Auto przeszlo cala inspekcje silnika, jeden wtrysk nawet zostal zregenerowany bo nie przechodzil 3 z 6 testow, ogladane turbo, egr czyszczony, nawet wymontowany. Pomysly sie koncza. Silnik oczywiscie najbardziej znany z takich dziwnych zachowan 2.0tdi BLB, ze skrzynia multitronic, auto mialo zderzenie w prawy przod z jeleniem, jest zrobione i wydaje sie ze wszystko jest ok. Mysle teraz nad osiami i przegubami przednimi czy nie stracily wywazenia czy cos tego typu. Ktos poleci jakis warsztat ktory moze takie cos sprawdzic? Albo ogolnie ktory upora sie z tym dziwnym przypadkiem NIE WYMIENIAJAC WSZYSTKIE PO KOLEI NA NOWE. Bo naprawa typu a wymienmy wtryski, wymienmy dwumas, wymienmy wiazke itp po kolei az sie trafi nie wchodzi w gre. Bo nie mam zamiaru wydac miliona zl na wymienianie wszystkiego pokolei a noz sie uda. Oczywiscie w gre wchodzi teren slask najlepiej okolice Katowic.

1. Czy auto ma zmienianey program, jezeli tak na ile zostala podniesiona moc? 2. Czy miales wymieniane kolo dwumasowe? 3. Czy wibracje masz wyczuwalne tylko przy okreslonej predkosci obrotowej, czy takie same na 3biegu jak np na 5tym orzy tych samych obrotach ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto ma program robiony przez firme compsport, moc ok 170km na hamowni pokazalo rowne 166 2 lata temu. A program byl robiony jeszcze wczesniej przez poprzedniego wlasciciela, ja osobiscie dwumasy nie robilem, wibracje sa takie same na roznych biegach. Najbardziej odczuwalne sa w zakresie 1800-2500 obrotow. I sa najbardziej odczuwalne jak sie auto przydusi gazem, bo jak sie depnie mu to wibracje sa mniej odczuwalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy dzieje się tak nie zależnie od nagrzania silnika? Miałem w poprzedniej B6 tak samo tylko występowało to przy określonej prędkości a nie w zależoności od obrotów. czy rozrząd był wymieniany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Co do drgań auta też mam problem. Tylko w moim przypadku występują tylko przy obrotach w przedziale 1800-1900 zarówno na P-ostoju jak i na D. Dodatkowo podczas jazdy przy prędkości ponad 140 km auto zaczyna drgać a im większa jest prędkość adekwatnie nasilaja sie drgania. Sprawdzałem na kompie nie wywalało żadnych błedów,poduchy sa OK. Mechanik stwierdził ze to może być konwenter skrzyni lub dwumas. Ma ktoś jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie podobnie, od 1800 do 2200 przy ostrym bucie na 4 i 5 biegu, mam 380NM dwumas i sprzęgło, poduszka silnika i skrzyni robiona. Musze sprawdzić te przeguby wewnętrzne, czy ktoś się orientuje jakie półosie z jakich wersji silnikowych pasują do 1.9 awx?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie podobnie, od 1800 do 2200 przy ostrym bucie na 4 i 5 biegu, mam 380NM dwumas i sprzęgło, poduszka silnika i skrzyni robiona. Musze sprawdzić te przeguby wewnętrzne, czy ktoś się orientuje jakie półosie z jakich wersji silnikowych pasują do 1.9 awx?

miałem podobne objawy i wymieniłem przegub wewnętrzny. To była przyczyna :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie te drgania pojawiaja sie tak w przedziale wlasnie 1800-2500 potem juz slabna ale najbardziej sa odczuwalne w tym przedziale. Mowicie przegub wewnetrzny? Jaka cena za strone jest? I czy wymieniac odrazu tez zewnetrzny?

Jakie ksozty sa z wymiana okolo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie mam tak,że jak trochę ostrzej pojeżdżę to wtedy auto wpada w dziwne wibracje na wolnych obrotach i przy przyspieszeniu,że drży całe auto. Natomiast gdy jeżdżę w miarę spokojnie to nic się nie dzieje. Obstawiam na dwumas ale prócz tych objawów to nic innego się nie dzieje żeby to mógł być właśnie on. Do tego wyświetla mi się błąd 01375 to jest od poduszek pod silnikiem.ale one nie są wylane ani też zerwane. No i trafiłem na ten temat i myślę czy nie mogły by to być właśnie przeguby wewnętrzne?

Wojtaśny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz mam tak samo jak Ty graczu, w poniedziałek daje na mały zabieg w środę dam znać czy ustąpiło :decayed:

Edytowane przez pyra111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...