Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wibracje auta


KrzysiekSPI

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdź przy dużym obciążeniu dwumasy, tzn. na 5 biegu zejdź na 1000 obr. i daj gaz do dechy. Powinien przy dobrej dwumasie spokojnie przyspieszać i obserwuj objawy, czy przy gaszeniu auta bez wciśniętego sprzęgła nie wydaje niepokojących sygnałów, na 3 biegu obr. 1500 wciskaj i puszczaj energicznie gaz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie już robiłem wszystkie te testy i u mnie jest tak jak powinno być. Przy gaszeniu też jest cisza. Ostatnio czytałem też,że to może być wina wtrysków. W zeszłym tygodniu zatankowałem do pełna i kupiłem preparat do czyszczenia wtrysków i doklałem do baku i najdziwniejsze jest to,że od tego czasu auto nie drży nawet wtedy jak nim trochę poszaleje. Ja już się gubię z tym wszystkim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A podłączałeś VCDS? Jeżeli jest cisza w błędach to sprawdź logi statyczne no i dynamiczne!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączyłem ale ja mam program po Niemiecku i boję się cokolwiek ruszać,bo tego języka nie znam. Jedynie umiem sprawdzić czy nie ma błędów. No i tak owych nie ma oprócz błędu czujnika poziomowania bo jest walnięty. Chciałbym logi zrobić,ale boję się że coś zepsuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim autku też występowały spore drgania między 1700- 2000 obrotów. Przyczyną była zapieczona dwumasa /tak stwierdził mechanik/. Dwumasę wymieniłem i drgania ustąpiły, choć jeszcze trochę są. No ale to diesel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj problem znikl, poniewaz odebralem auto od mechanika ktory zrobil:
regeneracje maglownicy plus drazki

cale zawieszenie przednie zostalo wymienione na nowe. Poza amortyzatorami i sprezynami wszystko jest nowe.

Oraz chyba winowajca to wszystkie 4 gumy na przegubach zostaly wymienione i zasmarowane, bo stare byly juz dosc wyeksplatowane i przeguby byly suche jak pieprz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie miałeś objawy w swoim aucie? skoro robiłeś te operacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie auto oddalem na maglownice bo ciekla i to fess, ale mialem dodatkowo cale zawieszenie wykur..one z przodu i za jedna robota dalem do roboty. Jak mechanik robil caly przod zauwazyl ze gumy sa juz zuzyte i przeguby suche. To odrazu i to zrobil.

Objawy byly takie ze jak sie przyspieszalo autem tak od 1800 obrotow w gore auto cale wpadalo w rezonans. I taki dosc konkretny. I wsumie dzieki temu one znikly. Bo wczesniej nikt nie potrafil ustalic z czego to dokladnie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwna sprawa z tym drganiem ogólnie :). Powiem wam po czym u mnie ustąpiło, wybierałem się w dłuższą trasę bo do Budapesztu i mam tu zamar zrobić coś około 2500 km wiec przed wyjazdem postanowiłem wyczyścić turbo i zaslepić egr zaślepkami. Po kuracji co dziwne w co normalnie bym nie uwierzył gdyby ktoś mi to sugerował, trzepanie budą w przedziale 1900-2100 ustąpilo, nadmienie, że EGR miałem wcześniej wyłaczony tyle, że nie było zaślepek, wydaje się tak jakby moment obrotowy się trochę przesunął i trzepanie ustało na każdym biegu a samochód zrobił się bardziej elastyczny. Zaoszczędziłem na diagnostyce przegubów. Więc jeśli ktoś ma program bez zaślepionego egr, można spróbować. Pozdro z nad Balatonu

Edytowane przez piotrekrkk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy u mnie problem rozwiązany (mrowienie na wolnych obrotach) :) Wymieniłem ostatnio olej, auto jeździło standardowo na srastrolu 5w30, no to poszedł płukacz, Liqui Moly High TeC 5w40 i następnego dnia rano dosłownie kopara mi opadła :shocked: Ani drgnie, myślę - bez podniety, zobaczymy... No i bingo, od dwóch tygodni spokój :cool: Brawo Ja :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany,

zauważyłem, że z poduszki od pasażera kapie czerwony płyn, zostają plamy pod autem, rozumiem że jej czas się kończy. Czy ona może powodować telepanie silnika podczas gaszenia? innych objawów nie zauważyłem, silnik na jałowych pracuje równo, nic nie drży, podczas jazdy też jest spokój. b7 2.0 tfsi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany,

zauważyłem, że z poduszki od pasażera kapie czerwony płyn, zostają plamy pod autem, rozumiem że jej czas się kończy. Czy ona może powodować telepanie silnika podczas gaszenia? innych objawów nie zauważyłem, silnik na jałowych pracuje równo, nic nie drży, podczas jazdy też jest spokój. b7 2.0 tfsi

Może powodować, mogła się wywalić ze starości albo też jej uszkodzenie mogło być skutkiem czegoś innego a więc na dwoje babka wrozyla☺

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...