darek181289
Pasjonat-
Postów
202 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia darek181289
0
Reputacja
-
Witam Podepnę się do tematu, czy takie różnice ciśnienia mogą być spowodowane zaworem regulacyjnym paliwa na szynie czy raczej wtryski?
-
Kolego, udało Ci się dojść co było przyczyną? Mam takie same objawy, dodatkowo jak występuje szarpanie to słychać głośny klekot z pod maski...
-
Czyszczenie zaworu EGR i przepustnicy - A4 B8 2.0TDI Common Rail
darek181289 odpowiedział(a) na QaDo temat w 2.0TDI
Kolego, znalazłeś gdzieś uszczelkę między wymiennikiem a częścią z zaworami i inne uszczelki na rurkach od spalin czy na czymś innym złożyłeś? -
Czyszczenie zaworu EGR i przepustnicy - A4 B8 2.0TDI Common Rail
darek181289 odpowiedział(a) na QaDo temat w 2.0TDI
Witam, czy ktoś już rozbierał/czyścił egr, który jest zabudowany na chłodnicy spalin w polifcie i może opowiedzieć jak to zrobić? -
Temat chyba rozwiązany, rozebrałem gniazdo i podoginałem piny, przejechałem kilkaset km i spokój. Odłączenie wtyczki i rozwarcie obwodu powoduje błąd, jedynie zwora w gnieździe może oszukać układ kontroli zużycia klocka.
-
Witam, dokopie temat. Mam też problem z żółtą kontrolka od klocków, co chwilę wyskakuje, ale po ponownym uruchomieniu silnika gaśnie i zaświeca się po kilku kilometrach. We wszystkich sterownikach żadnego błędu ani zamrożonej ramki, wtyczka i okablowanie czujnika całe, klocki przód wymieniane 1500km temu. Jakieś pomysły?
-
Jestem po wymianie oleju w skrzyni. Nie wiem czemu wszystkie instrukcje mówią o tym, że należy nalewać olej poprzez spust, skoro wymieniając filtr mamy po nim otwór i to od góry. Odmierzyłem zlany olej i ciut więcej wlałem nowego, po rozgrzaniu upuściłem nadmiar spustem i tyle. Nie wiem po co cudowanie z układami do napełniania ciśnieniowego i grawitacyjnego... No chyba że wtedy nie wymienia się filtra...
-
Znów mi pomagasz, dziękuję! ?
-
WAUZZZ8K1EA049066
-
Witam, czy ktoś wie jakie oznaczenie ma korek spustu/wlewu oleju do multitronica symbol NYM a4 b8 2013 2.0TDI? Ewentualnie rozmiar i skok gwintu Dodatkowo mam pytanie odnośnie oleju do mechanizmu różnicowego. Zamiennik G 055 190 A2 to np Febi 48785 75W85. Czy można stosować 75w80? Ewentualnie jakiś inny zamiennik?
-
Problem z wyłączeniem systemu Start/Stop w A4 B8
darek181289 odpowiedział(a) na wojtek9104 temat w Audi A4 B8
Ładowanie różniło się o 0,05V więc prawie to samo a aku taki jak wg producenta. -
Problem z wyłączeniem systemu Start/Stop w A4 B8
darek181289 odpowiedział(a) na wojtek9104 temat w Audi A4 B8
Aku ori, 4F0 915 105 E Varta 92Ah 520A i taki też jest zakodowany w 04 grupie adaptacji. Napięcie odczytałem multimetrem przy pracującym silniku na klemach aku, podszybiu i na alternatorze. Jutro go doładuje prostowinikiem -
Problem z wyłączeniem systemu Start/Stop w A4 B8
darek181289 odpowiedział(a) na wojtek9104 temat w Audi A4 B8
Zacznij od sprawdzenia/doładowania akumulatora. Panowie, macie rację co do akumulatora. Co prawda kodowania systemu S/S wchodzą prawidłowo, nawet opcja memory działa, ale mam już słaby aku. Po kilku godzinach postoju jest 12,3 V, ładowanie po 40 min jazdy 13,85, więc powoli zbliża się jego koniec. Dzięki za wskazówki ? -
Problem z wyłączeniem systemu Start/Stop w A4 B8
darek181289 odpowiedział(a) na wojtek9104 temat w Audi A4 B8
Może tu jest problem, bo na mmi stan akumulatora to 70%, mimo doładowania prostowinikiem -
Problem z wyłączeniem systemu Start/Stop w A4 B8
darek181289 odpowiedział(a) na wojtek9104 temat w Audi A4 B8
Witam ponownie. Zmieniłem kodowanie na 28, kodowanie przyjęte, ale system nie wyłącza silnika, tylko w momencie zatrzymania jest ikona przekreślonego A i tak za każdym zatrzymaniem na ciepłym silniku. Przycisk Off całkowicie dezaktywuje funkcję S/S i nie ma żadnych symboli wyłączenia. Kodowanie w bloku 01 i 07 ma zaznaczona opcję start stop. Jakieś pomysły co może być nie tak?