Jump to content

Pablo_s-c

Pasjonat
  • Content Count

    209
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Pablo_s-c

Informacje

  • First name
    Paweł
  • Location
    Dąbrowa Górnicza

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2008
  • Engine
    1.8 T
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tak, a potem jeszcze raz normalnie z wężykiem i słoikiem z płynem, Odpowietrzałeś wszystkie koła po wymianie?
  2. Ten błąd termostatu to jest historia stara jak świat - masa 1.8T to ma. Jak szybko łapie i trzyma 90 stopni to nie musisz wymieniać. Jak Cię dręczy temat to możesz spróbować zajrzeć do wtyczki i złącza, psiknąć kontaktem...
  3. 1. Wydaje mi się, że nie, bo musiałbyś zakodować Bixenon with DRL, a z tego byłaby pewnie masa błędów. 2. Na Europie nie powinny świecić mijania na 0, ale być może pokombinowałeś tak, że Ci zapala DRL-ki w krótkich, a że nie zmieniłeś dimmingu to wyglądają jak światła mijania. 3. Nie pamiętam, na 100%, ale samym kodowaniem chyba nie, trzeba jakąś rzeźbę zapodać, ale ręki nie dam sobie uciąć, poza tym to słaba opcja jest... Masz taki sam config jak ja i pierwsze co zrobiłem po zakupie interfejsu to próbowałem to ogarnąć na wszystkie możliwe sposoby i doszedłem do optimum dla mnie, tj. Dzienne światła w światłach mijania na 70% jak jest jasno, po zmroku wiadomo normalnie. Długie to długie, halogeny to halogeny... Przełącznik na Auto i zapominamy o nim... W tym celu kodujesz: - zwykle lampy bez DRL (halogen w/o DRL) - skandynawię W adaptacjach: - Day-Time Running Lights dajesz na ON, - DRL dimming Low Beam (czy coś w tym stylu) ustawiasz w % na ile chcesz, np 70. Spróbuj sobie tak, wszystko inne wiąże się z większym bądź mniejszym modzeniem, a to masz od ręki.
  4. Pablo_s-c

    Wymiana silnika?

    Ogólnie to to logiczne, że im bardziej będziesz to rozgrzewał, docierał tym lepiej. To nie jest tak, że przez 1000km jeździsz do 3 tys. rpm, a potem przy 1001 km to już sandał na zimnym oleju. Z głową i na wyczucie, nie ruszaj od razu tylko zagrzej trochę olej, żeby się rozszedł po silniku. Na początku delikatnie się obchodź z silnikiem, pomału, stopniowo go dociskaj z czasem, etapami. Podobno są takie korki do miski olejowej z magnesem, które się stosuje po wymianie pierścieni - wyłapują opiłki z oleju. Ja bym poszukał i po wymianie oleju po 1000 znów bym założył. No i olej lepszy stosuj, Liqui Molly, Motul... a nie Castrola i broń Boże lać jakieś uszczelniacze czy inne pogańskie wynalazki
  5. Nie pomyliłeś się gdzieś? Nie jest to możliwe wg mnie. 220 na tempomacie, potrafi pod 20L LPG wziąć, 16L Pb... Wiadomo, ciągle ktoś zajeżdża, hamowanie i rozpędzanie z powrotem, na pokładzie 2+2 + torby po dach... Ale nawet przy idealnym przelocie na pusto 12L na pełnym dzyndzlu nierealne.
  6. 2 godziny stygnie płyn, a grzebać można już po godzinie. Pewnie Ci tak powiedział, bo stygnięcie + wymiana + komputer i to z jakieś 3h + rezerwę sobie zostawił w razie czego. @rs dziadek: mam KME Gold i jak jest upał latem, po odpaleniu ciepłego silnika jak ruszysz na pełnej bombie to zdarza mu się przeskoczyć na Pb, ale to tylko na początku, w pierwszej minucie i jak jest mega gorąco.
  7. Nie no, jak jest wszystko OK to krótki jest za każdym razem, jak jest error to długi jest tylko za pierwszym.
  8. Pamiętam jak dawno temu kupowałem swoją to też szukałem sedana, bo co do zasady wole limuzyny od kombi. Z czasem oglądając kolejne sztuki, wśród nich Avanty stwierdziłem, że typ nadwozia może być i ten i ten, ale po cichu w duszy zacząłem liczyć, że jak trafię w końcu sztukę to będzie kombi Nie wiem, ale zwykły sedan ma z tyłu coś w sobie nie fajnego, te lampy, coś mnie tam kłuje w oczy... W s-line jakoś lepiej to wygląda, widywałem sztuki które mi się mega podobały, nie wiem, chyba od koloru to też zależało... Powodzenia w poszukiwaniach, ważne to się nie spieszyć, bo to najczęstszy błąd jaki obserwuje wśród znajomych. Najgorsze to jak jest potrzebne na już i jest presja, wtedy łatwo wleźć na minę. Jak się natniesz za pierwszym razem to się zrazisz do marki, a jak drapniesz przyzwoite autko to zostaniesz na zawsze. Mi poszukiwania zajęły grubo ponad pół roku łącznie z Niemcami, bo bywam tam często w delegacjach. Za 14-tym razem się dopiero udało. A było to 6 lat temu - dziś to nie chce nawet myśleć co tam oferują, nie wiem czy bym się podjął szukania teraz... Jeśli już to prywatne oferty, a najlepiej właśnie z forum na przykład, bo z handlarzami mam podobne doświadczenia jak kolega powyżej - niestety ja osobiście nie spotkałem nigdy w 100% uczciwej oferty od naszego handlarza, zawsze coś było kombinowane... W DE było lepiej, ale sporo drożej...
  9. Pablo_s-c

    Światła tylne

    Auto zaryglowane, alarm włączony itd i się zapalają? Auto dalej zazbrojone czy się otwiera?
  10. Pisk po wbiciu R jest tylko raz, za pierwszym razem, potem jest cisza. Jak zgasisz zapłon i odpalisz ponownie to powinien znów raz się wydrzeć.
  11. Ledy będą mocniejsze na pewno. Jak wsadziłem do podświetlenia rejestracji, to bardziej rozświetlają glebę za autem niż wsteczne światło.
  12. Na pewno, a który to możesz sprawdzić na ucho - silnik zgaszony, zapłon włączony, wsteczny wbity, w czasie gdy akurat nie działa nie będzie cykał.
  13. Możesz też zakodować skandynawię i ksenonami świecić w dzień tylko, że słabiej lub normalnie.
  14. Srubokrętem musisz zatrzask zwolnić i wychodzi łatwo. Styki we wtyczce igiełką poskrob, psiknij kontaktem i śrubokręcikiem w oprawie żarówek te piny też. Zapewne zobaczysz, że jeden czarnawy jest
×
×
  • Create New...