Pablo_s-c

Pasjonat
  • Zawartość

    183
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Pablo_s-c

    Informacje

    • Imię
      Paweł
    • Lokalizacja
      Dąbrowa Górnicza

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2008
    • Silnik
      1.8 T
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. Pablo_s-c

      Jak jest s-line a jest, to na grillu nie ma quattro, a z tyłu na klapie może być opcja bez oznaczeń modelu i bez oznaczeń silnika/napędu (każda z nich płatna extra w salonie!), wtedy quattro będzie tylko na schowku i w papierach. Tak mi się wydaje... Jakbyś zdjęcie tylnego koła miał to by szło poznać. Wydaje mi się też, że 2.0T jest tylko w quattro, ale ręki nie dam sobie uciąć.
    2. Pablo_s-c

      Ja osobiście nie nastawiałem się na quattro, ale bardzo się cieszę, że tak się udało trafić. Większa masa, spalanie, słabsze osiągi, mniejszy bak itd, ale nawet na chwilę do głowy nie przyjdzie myśl, żeby się zamienić na ośkę Na plus na pewno fakt, że w quattro masz zawsze skrzynię 6-kę w manualu i tip-tronic jak chcesz automat. Masz też na dzień dobry większe hamulce 312/255, które i tak są w sumie do niczego, ale zawsze to lepiej niż 288/244. Koszty czy większe... nie sądzę, jeśli nawet minimalnie, to bez znaczenia. Czasem trudniej coś znaleźć jak chcesz kupić używki, np. osłony tylnych tarcz, ogólnie niektóre części się różnią nie tylko w zawieszeniu i trzeba o tym pamiętać, np przy wydechu. Na co dzień, latem, różnice w jeździe nie są jakieś diametralne, chyba, że jesteś rzeźnikiem i cały czas jeździsz na granicy. Na pewno jest mniej nerwowości np. przy ostrzejszym ruszaniu, zwłaszcza pod górę, nie skacze przód, fajnie czuć jak pcha za dupkę Zakręty łyka jak po szynach, ale tak naprawdę ujawnia się dopiero jak jest ślisko... W skrócie - im gorzej tym lepiej im gorsze warunki tym przyjemność z jazdy większa, było to nawet kiedyś w reklamie quattro i faktycznie to prawda. Najlepsza jest zima, jak jest śnieg i lód, i ja np. nie potrafię się powstrzymać, żeby nie wyłączać od startu ESP Może dlatego, że tak mało ostatnio tej zimy w zimie...
    3. Pablo_s-c

      Jak to będzie jakieś mocarne audio to musisz i tak kondensator dać, z rozmiarem akumulatora nie ma co świrować za bardzo, bo nic to nie da. Alternator nie naładuje jak przesadzisz. Wystarczy duży, mocny, ale standardowy. Sprawdź jaki masz mieć i ewentualnie wrzuć o "dwa numery" większy.
    4. Pablo_s-c

      Błąd jest z modułu w drzwiach kierowcy, a nie zamyka z tyłu, więc raczej wiązka. Coś nie styka z przodu, a coś z tyłu. Najlepiej byłoby podmienić na sprawną, możesz ew. spróbować przemierzyć żyły omomierzem.
    5. Pablo_s-c

      Puszczałeś test na VAG'u czy na oko stwierdzasz... Przypomina mi się tekst, który kiedyś usłyszałem od pewnej pani: "Proszę Pana, ta maszyna na pewno jest dobra, bo ona dziś rano wróciła z naprawy"... W lewych tylnych zapewne przez tą lutowaną wiązkę, a w prawych czujnik otwarcia.
    6. Pablo_s-c

      Jakby brało bene z gazem na raz w niezamierzony sposób, to uwierz, że byś to poczuł, bo praktycznie nie da się jechać
    7. Pablo_s-c

      14 L mi około bierze quattro, jazda po mieście, sporo w korkach, noga raczej ciężkawa... komp mi pokazuje spalanie tak do 11L benzyny... Także nie masz tragedii... koła jakie ?
    8. Pablo_s-c

      Kup same doły drzwi, a bebechy przełożysz, w tym kolorze szybko znajdziesz idealne i niedrogie. Szukaj całych aut na części, jak kupisz z jednego to nie będzie się mienić lakier. Ja takj kupiłem przednie i tylne i kolor pasuje idealnie do reszty. Z tym wyblaknięciem to jest prawda, ale tylko w teorii. Jeden by musiał stać cały czas w słońcu a drugi w garażu, żeby to było widoczne i to i tak przez fachowe oko.
    9. Pablo_s-c

      Jak masz Auto i czujnik światła to w dzień nie zapalisz, tylko pomrugać możesz.
    10. Pablo_s-c

      A żarówki ?
    11. Pablo_s-c

      Ja wrzuciłem używane oryginały, po 100 zł za sztukę. Idzie w kolorze kupić, u mnie to trwało trochę, bo kolor rzadki, ale się udało. Przy wymianie trochę zabawy jest, ale do ogarnięcia.
    12. Pablo_s-c

      Jak słychać długi pisk po wbiciu wstecznego to padł jeden lub więcej. Najlepiej sprawdzić VAGiem co jest grane, jaki błąd. Możesz też sprawdzić bez kompa, na włączonym zapłonie i biegu wstecznym klękasz za autem i przystawiasz ucho do każdego po kolei i sprawdzasz czy cykają.
    13. Pablo_s-c

      Przede wszystkim odkoduj sobie z wlepki lub książki jaki ma być (ile Ah), bo ja np. miałem zły... Firma to już sprawa drugorzędna, tj. kwestia gustu.
    14. Pablo_s-c

      Mi piszczało i pokazywało przy jednej, przy dwóch pika dwa razy.
    15. Pablo_s-c

      Nie słyszałem jeszcze o samowybijających się szybach, za to widziałem na własne oczy jak koledze pękł telefon leżący na stole Jeśli już to by chyba właśnie pękła, a tu jest wyrwa Nie wygląda nawet na wybitą przez "chuliganów", kamień, czy coś... Mi to wygląda bardziej jakby ktoś próbował zamknąć klapę z czymś w bagażniku typu stolik, kredens... i to bardzo stanowczo próbował