Jump to content

Mordeliuss

Pasjonat
  • Content Count

    228
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

31

About Mordeliuss

Informacje

  • First name
    Dawid
  • Location
    Radom

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2007
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    BRD
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

849 profile views
  1. Mogę odezwać się PW jak zrobie logi ;)?
  2. Podpowiesz kolego które grupy zlogowac zeby dojść do tego co może być nie tak ;)?
  3. Masz na mysli Dpfu? Ja u siebie wyciąłem i mam problemy z głowy. BRD to duża suszarka więc zanim sie napełni to chwile zejdzie. Wszystkimi BRD które widziałem i jeździłem czuć moc powyżej 2 tys obrotów. Rozumiem że wszystkie miały te samą usterkę?
  4. Ja mam u siebie ten sam problem. Ale niestety BRD mają to do siebie ze suszarka wstaje po ponad 2k obrotów :)
  5. Jak w temacie, Kupie czarne relingi do audi a4 b6/b7. Najelepiej jeżeli będą malowane w czarny połysk. Propozycje na PW.
  6. Zobacz ofertę Kupie relingi A4 B6/B7 Czarne Jak w temacie, Kupie czarne relingi do audi a4 b6/b7. Najelepiej jeżeli będą malowane w czarny połysk. Propozycje na PW. Dodający Mordeliuss Wysłano 10.10.2019 Kategoria Kupię
  7. Też jestem ciekaw czy działają bo mam małą robote dla chłopaków @rodzyn889 działacie dalej z tematem :)?
  8. Witaj ;) Pisz mądrze i zawsze przed napisaniem tematu poszukaj czy problem nie był juz poruszany ;)
  9. Witajcie ;) Szukam kogoś w okręgu Radomia 100km +/- kto wymieni relingi w mojej a4 b7 avant bez nadmiernego uszkodzenia podsufitki czy plastików. Oczywiście pomoc płatna i ja dojadę na miejsce.
  10. Może to jest jakiś pomysł ;) Glacko nie osłabnie pod tą IPĄ?
  11. Ja uzywam cleaner od DoDo Juice. Moze ktos poleci Ci cos lepszego. Co do tego wosku to zalezy w jakim stanie jest powloka. Jezeli nakladalbys wosk to moim zdaniem o wiele lepiej radza soboe syntetyki z takimi zimowymi warunkami.
  12. Podstawą przy sprawdzaniu tego silnika jest zerkniecie w jakiej kondycji jest DPF, w jakiej kondycji są pompowtryski bo to jedna z kosztowniejszych zabawek w tym aucie i jak padną to naprawde ciężko doprwoadzić je do ładu, sprawdź ogólnie czy nie ma wycieków. Po zakupie koniecznie wymień ołówek lub oddaj całą pompę do przerobienia. Bądź sceptycznie nastawiony do tego co mówi sprzedawca, fakture może dać i wydrukować sobie każdy gdzieś w necie a Ciebie najbardziej zaboli jak trafi szlag napęd pompy. Jak jeździsz oszczędnie i racjonalnie to można mieć normalnie spalanie w mieście na poziomie 8 litrów. Ale jak cisniesz dużo to można się zniechęcić. No niestety przebieg 178 tys jest tak średnio realny jak na diesla z tego roku. Jak masz VCDSa to sprawdź odczyt w sterowniku może tam nikt nie zmienił przy cofaniu.
  13. Zaciekawiłeś mnie tym niebieskim kolorkiem Tak czy siak na takie plany jakie pokazałeś T&G czy IronRemover dużo nie pomoże. Tak jak napisali koledzy wcześniej może ruszysz glinką czy cleanerem. Niestety niektóre ślady są usuwalne dopiero przy agresywniejszych korektach.
  14. Jak już kolego zacząłeś temat to podaj budżet jaki masz na cały zestaw i czego oczekujesz od wosku (ochrony i trwałości czy wyglądu?) Coś znajdziemy.
  15. Tak jak napisał kolega wyżej też polece: CarPro CQuartz Spotless.
×
×
  • Create New...