Skocz do zawartości

Radex121

Pasjonat
  • Postów

    313
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Radex121

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    Honda
  • Nadwozie
    SUV
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    RWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Radex121

4

Reputacja

  1. Radex121

    AVF - Brak mocy

    Pompowtryski ;P to jest to ustrojstwo którym audi skrzywdziło ten silnik
  2. Radex121

    AVF - Brak mocy

    Mi w zakładzie tunerskim powiedzieli ze to wina 100% pompek bo nic innego w tych silnikach nie może spowodować takiego spadku mocy...... a u mnie brakuje brawie 30km
  3. Radex121

    AVF - Brak mocy

    Koniecznie daj znać
  4. Duzo ludzi ma te problemy i każdy szuka problemu w silniku a może jednak to coś ze skrzynią jest nie tak może tak być ????? u mnie tak samo pompki w dobrej kondycji wałki pierdoły wszystko nowe i dalej nic. Nie dawno czytałem na forum passata stary temat człowiek tez miał problemy z wibracjami i po długich poszukiwaniach słuchaniach wyszło mu ze poduszka skrzyni lema którą założył jest ciut mniejsza nic oryginalna i skrzynia czy rama skrzyni opierała mu sie na sankach czy jakoś tak i postanowił kupić ori poduszkę skrzyni ale używkę no i wibracje jak ręką odjął tak to mniej więcej opisał Postaram sie odkopać ten temat i go tu wkleję
  5. Radex121

    AVF ecu

    Temat ogarnięty zakupiłem nowy sterownik zakodował go kolega z forum i po problemie Panowie a czym sie różni sterownik 038906019LJ od 038906019JL ????? Z tego co przeglądam logi urzytkowników to we wszystkich AVF siedzi własnie ten sterownik LJ Niestety z moim sterownikiem który zakupiłem jest taki problem ze nie da sie nic na niego wgrać bo jest jakoś zakodowany......... właśnie o kocówce JL i boje sie ze następny jak kupie JL tez będzie taki sam....
  6. kur.... myślałem ze ten nowy sterownik ma serie...............................................
  7. . Po wgraniu seria takie logi uczucie " cięszkości " pozostało ale jest lepiej Dynamiczny: Grupy 003, 011: http://vaglog.pl/log-011_003_4h9rtHr.html Na dodatek teraz na serii przy ruszaniu ciężko się rusza na pół sprzęgle jak za szybko puszcze sprzęgło to potrafi się przydusić.... od czego może być to spowodowane ???? Jakie logi jeszcze dorobić ? I dlaczego teraz w tabelce u góry pokazuje mi ze komputer chce wartości 2000-2150 a nie 2200-2400 ????? czy to jest nie ważne ?
  8. Mi tez wstaje później czasem nawet zadławi sie przy ruszeniu Kamill Vag a co do disla na miasto to wiem o tym auto użytkuje cały czas na autostradzie w niemcowni a teraz tylko na święta w miescie
  9. A nie muli ci czasem przy ruszaniu ? i przy mniejszych obrotach ?
  10. U mnie tez podobnie w mieść spalanie 10-15 litrów .... brak programu pompki sprawdzone na stole ( mają małe nie dociągnięcia ale nie leją) na vagu wszystkie korekcje moim zdaniem dobre -0.12/0.35/-0.56/0.31 bimy 22/24/9/9 i nie wiem od czego może być to spowodowane ;/
  11. Radex121

    1.9 a 1.8T

    Wszystka da sie zrobić pytanie tylko czy gra jest warta świeczki
  12. Panowie może pytanie nie w tym temacie ale niechce zakładać nowego. Mam zdemontowane pompki jutro jadę je sprawdzić do zakładu ( tylko sprawdzenie) i mam takie pytanie gdy zdemontowałem te pompki rozpylacze na końcu są strasznie uwalone tak jak by zaschnięte spaliny jest to normalne czy raczej jest coś na rzeczy ? np olej w ropie ?
  13. Mi w Vagu kiedyś powiedzieli ze to jest odgłos powietrza które wchodzi "uderza" w katalizator A problem znikł sam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...