smola Opublikowano 17 Grudnia 2010 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Witajcie. Bardzo Was proszę o interpretację poniższych błędów - mianowicie co trzeba by ewentualnie naprawić, wymienić (choc nie ukrywam ze najbardziej zalezy mi na airbagu). Są to wszystko błędy, na które nie działa kasowanie. Najbardziej daje mi w kość airbag, bo o ile efektu większości błędów nie odczuwam to kontrolka airbagu pali się cały czas. Zapaliła się zimą....czyściłem kostki, kasowałem błąd i nic. Proszę, pomóżcie bo już mi sil brakuje.... Address 03: ABS Brakes Controller: 8E0 614 517 A Component: ABS/ESP allrad D620 Coding: 04255 Shop #: WSC 00011 1 Fault Found: 01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30 35-00 - - Address 15: Airbags Controller: 8E0 959 655 Component: Airbag 8.4E 3001 Coding: 0010602 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 00655 - Seat Belt Tensioner Igniter: Passenger Side (N154) 001 - Upper Limit Exceeded ------------------------------------------------------------------------------- Address 16: Steering wheel Controller: 8E0 953 549 N Component: Lenksáulenmodul 0308 Coding: 01041 Shop #: WSC 06435 1 Fault Found: 01794 - Control Module Incorrect Chassis (VIN) Number 35-00 - - ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Controller: 8E0 920 900 E Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D10 Coding: 01000 Shop #: WSC 19411 WAUZZZ8EZ1A007491 AUZ6Z0Y0012834 1 Fault Found: 00668 - Supply Voltage Terminal 30 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 56: Radio Controller: 8E0 035 186 Component: concert II GRO 0001 Coding: 00001 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 00858 - Connection: Radio ZF Output to Antenna Amplifier 36-00 - Open Circuit
wojtek26 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Jezeli chodzi o poduszki to bład jest w napinaczu pasa pasażera.
smola Opublikowano 18 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2010 da się coś z tym zrobić? Przez większość roku nie świeci, zapaliła sie jak temp spadły poniżej zera...czasem zgaśnie
wojtek26 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Dobierz sie do napinacza i wyczysc wtyczke powinno pomóc jezeli nie to bedziesz musiał sprawdzic wiazke do komputera poduszek oraz pomierzyc opór napinacza.
smola Opublikowano 18 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2010 dziękóweczka a jak się dorwać do napinacza? Bo jak tak patrze na ten słupek to nie wiem z której strony ugryźć.
wrclaguna Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Kolego sprawdz pierwsze akumulator blad 00688 masz słabe napięcie z niego , blad 01794 Control Module Incorrect Chassis (VIN) Number , trzeba przuczyc Vinu modul :gwizdanie: jezeli chodzi o napinacz to popsikaj w kostki i mocno je polacz albo poszukaj opornika
smola Opublikowano 20 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2010 blad 01794 Control Module Incorrect Chassis (VIN) Number , trzeba przuczyc Vinu modul yyyy, sory ale nie rozumiem
cocoo24 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 sprawdz łaczenia kostek, zobacz adaptacje poduch
wrclaguna Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 blad 01794 Control Module Incorrect Chassis (VIN) Number , trzeba przuczyc Vinu modul yyyy, sory ale nie rozumiem przucz VIN modul w kierownicy zmieniales na Multi czy byl jakis dzwon wczesniej http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=23501.840
smola Opublikowano 20 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2010 przelacznik zespolony wymienialem bo prad mi kradl. No i po tym sie palila kontrolka, pozniej na troche przestala i jak przymrozilo to znowu. Moze jestem niedoinformowany ale co to znaczy "przucz" ??
wrclaguna Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 cytuje W przypadku 01794 należy przeprowadzić procedurę przyuczenia nowego Vin. Prawdopodobnie pojawią się dodatkowo inne błędy, na przykład o zakodowanym tempomacie (możemy nie mieć, my wczoraj nie montowaliśmy). Remedium na to jest oczywiście poprawne zakodowanie modułu pod nasze auto (16-Steering Wheel -> Recode): * 0?xxx: Kierownica o 0 = standardowa (bez multifunkcji) o 1 = kierownica trójramienna (sportowa) o 2 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia o 3 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia/telefonu o 4 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia/telefonu/głosem o 5 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia/głosem * 0x?xx: Opcje o +1 = Tiptronic * 0xx?x: Opcje komputera pokładowego i tempomatu o 0 = komputer pokładowy i tempomat nie zainstalowane o 1 = komputer pokładowy zainstalowany o 2 = tempomat zainstalowany o 4 = komputer pokładowy i tempomat zainstalowane * 0xxx?: tylna wycieraczka (zależne od rodzaju nadwozia) o 1 = tylna wycieraczka nie zainstalowana (Sedan/Cabriolet) o 2 = tylna wycieraczka zainstalowana (Avant) Dodatkowo przyuczenie VINu : W grupie 16-Steering Wheel wchodzimy w adaptację, wybieramy kanał 81, wpisujemy 00111 i zachowujemy.
smola Opublikowano 20 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2010 Dzieki wielkie. A myslisz ze blad tego napinacza moze byc powązany z wymiana przelocznika zespolonego? Wyczyscilbym te kostki w slupku ale mam problem zeby sie do nich dostac.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się