a4wroc 0 Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 witam!!! sprawdzajac kat wtrysku cos dziwnego wyskoczylo 1. podpiolem vag'a 2. wchodze w engine potem BS 3. grupa 000 daje ok 4. wyswietlaja sie wartosci w blokach i rownoczesnie miga kontrolka swiec zarowych 5. pod dodaniu gazu kontrolka gasnie -> wyskakuje czerwony "error" w blokach -> brak odczytu wartosci 6. brak bledow w ecu totalne dziwienie :no: co wy na to ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś 2 Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Tak musi byc. BS sa chyba tylko i wylacznei do pomiaru na biegu jalowym, a kontrolka mozliwe, ze oznacza tylko i wylacznei zeby nic nie robic. To jest tylko moje gdybanie. kto Ci kaze gaz dodawac? Rob to tak jak powinno byc robione a nie bedziesz mial pytan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalina 0 Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Bóg cię opuścił, dodajesz gazu na zablokowanym N 108( kąt wtrysku). Kontrolka musi mrugać BS, było o tym mnustwo razy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Spokojnie, może a4wroc nie wiedział. Teraz już wie, ze wchodząc w Basic Setting kontrolka mruga, silnik inaczej pracuje i TAK MA BYĆ i ma nic nie ruszać tylko robić logi. Po przejściu z powrotem do MB wszystko wraca do normy. Myślę, że EOT - zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi